MarinusB - 17-04-2022 om 18:39
Wat een geweldig verhaal lever je weer af, Danny! Dank je wel!
Reactie op:
Igor Strawinsky - 17-04-2022 om 16:51
Wat een heerlijk verhaal met van alles volop aanwezig, lekkere geile sex, humor, plagen samen met vrienden en het verhaal op zijn manier te vertellen. Nu gaat het leven weer ze gangetje langzaam zijn er plannen om de winkel uit te breiden.
Nou Dannyboy we hebben weer heerlijk genoten van je schrijverstalent een vette 10++ en waardering van mij maar ook van je vaste groep reageerders.
Groet Ron
Reactie op:
Igor Strawinsky - 12-04-2022 om 15:07
Weer heerlijk geschreven Danny een 10++
Reactie op:
Leon - 04-04-2022 om 09:13
Wat een mooi verhaal weer Danny.
Romantisch en dan zo geil afsluiten, prachtig gewoon.
Veruit mijn favo serie hier op deze site.
Reikhalzend kijk ik uit naar het volgende deel.
Grt,
Reactie op:
Miriam34 - 03-04-2022 om 09:15
Beste Danny,
Een verschrikkelijk romantisch en geil verhaal. Heerlijk om het romantische begin te lezen en af te sluiten met de sex!
Het lesst lekker weg, alsof je het voor je ziet gebeuren!
Ga zo door.
Gr. Miriam
Reactie op:
Rick10879 - 03-04-2022 om 05:56
Goed om te lezen dat het er romantisch, verliefd, teder en hard aan toe gaat!
Reactie op:
Oelewapper - 03-04-2022 om 00:34
Plooien die er niet waren, worden gladgestreken.
Hoop wordt eindelijk ingelost.
En verlangen leidt tot genot. Intens genot.
Heerlijk, Danny!!!
Reactie op:
Simon1967 - 02-04-2022 om 22:35
Yaaa Danny is back. Wat weer een mooi deel van je verhaal geweldig ik was weer emotioneel van je verhaal en nu weer verder alleen je verhaal nog even aan je vrienden vertellen en Dan verder. De Winkel van jullie en nog veel Meer leuke delen die er volgen. Ik ben weer begonnen aan het begin van je BOEK die je Mr gestuurd hebt perfect een dikke 10
Reactie op:
Respect - 02-04-2022 om 18:01
Eindelijk zijn jullie terug klaar om verder te gaan met jullie pracht relatie,wat een super fijne en later geile avond na al die weken vol bang afwachten of Danny terug de oude werd.
Ik ben heel erg blij voor jullie en hoop nog vele verhalen te mogen lezen van dit mooie paar en hun lieve vrienden.
Reactie op:
Cor21992 - 02-04-2022 om 16:36
Mmmm weer een mooi verhaal hoor hoop dat er nog wat vervolgen opkomen
Reactie op: