Startpagina > De Laatste Reacties aan Zazie
Mr B - 12-02-2020 om 10:34
Hai echt een geweldige reeks. Heb er ontzettend van genoten en kon steeds niet wachten op het volgende deel. Ontzettend jammer dat het voorbij is. Schrijf alsjeblieft meer! Je zou mij en volgens mij alle lezers heel erg gelukkig maken. Vind het door jou verhalen ontzettend jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt xx
Reactie op: Summer Of Love - 5: Hippie Bikers (Groepsseks)
Steef - 28-01-2020 om 11:45
Hoi Zazie. Wat heb ik genoten van deze reeks verhalen! Jammer dat dit het laatste deel was want ik ben benieuwd wat er nog meer allemaal had kunnen gebeuren in die vriendengroep. Maar misschien in een andere setting of vervolg reeks?
Kijk uit naar je volgende verhaal!!
Reactie op: Chill-keet - 6: Geven En Ontvangen (Tiener)
Ottopiano - 26-01-2020 om 02:01
Hi...wat een ontzettend leuk verhaal. Mijn nichtje was daar ook in die tijd. Weggelopen van huis . Woonde in Ashbury Heights-de hippiewijk in SanFrancisco. Ik zal eens vragen of ze ook een dagboek heeft bijgehouden.
Reactie op: Summer Of Love - 4: Hippie Festival (Groepsseks)
Jan Aka MrGolf - 20-01-2020 om 18:43
Hele mooie serie. Goed geschreven ook, maar ik had toch graag gezien dat er een beetje een eind aan was gemaakt. Nu lig je nog je half met de twins te badderen en zo is het afgelopen.
Maar goed, zou het zelf niet beter kunnen denk ik, en ik vind 't wel een goed verhaal.
Reactie op: Ouderloos - 8: Onze Toekomst (Tiener)