Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702
Rob19702 - 02-10-2023 om 15:21
Het verhaal kan nu 3 kanten op:
- Toch einde relatie, einde verhaal.
- Ze gaan samen een open relatie aan op basis van openheid en respect
- Ze blijven aantobben met slechte communicatie en bedrog.
Ik denk eigenlijk het laatste, want wat gaat het allemaal moeizaam. Die Elise lijkt zich ook niet echt schuldig te voelen.
Reactie op: De Vriendengroep - 27: Antwoorden Voor D... (Tiener)
Rob19702 - 01-10-2023 om 11:39
Weer een hoofdstuk waarin er eigenlijk niks gebeurt en er ook niet gesproken wordt. En zo sleept het verhaal zich voort. Als het in je relatie zo moeilijk is om een normaal gesprek te voeren, dan kan je er beter mee stoppen. De spanning ebt weg, ik heb niet het gevoel dat er nog iets zinvols uit gaat komen. Een paar hoofdstukken met wat leuke ontwikkelingen en verder heel veel gebrei er omheen.
Reactie op: De Vriendengroep - 26: Uit Brugge (Tiener)
Rob19702 - 30-09-2023 om 07:52
Aan de ene kant denk ik: als iedereen een beetje normaal zou communiceren waren 5 hoofdstukken genoeg geweest. Aan de andere kant toch wel weer spannend wat er nu gaat gebeuren. Dit stel is aan het ontdekken dat liefde en lust twee verschillende dingen zijn. Ik ben benieuwd!
Reactie op: De Vriendengroep - 25: Geweten (Tiener)
Rob19702 - 29-09-2023 om 16:19
Het blijft een wazig verhaal. Wat wil de hoofdpersoon nou? Zijn vriendin is net uitgewoond door 2 "vrienden", en hij blijft daar maar een beetje rondhangen. Vreemd.
Reactie op: De Vriendengroep - 24: Moe (Tiener)
Rob19702 - 17-09-2023 om 09:13
Nou hehe, eindelijk wordt Lucas wakker. Maar hoe kan je nou verrast zijn, nadat hij alle vroegere avonturen niet van Elise maar van anderen moest horen. Hij moest er eerst met zijn neus bovenop staan.
Reactie op: De Vriendengroep - 22: Perceptie (Tiener)
Rob19702 - 16-09-2023 om 17:23
Wat een raar verhaal. Werkelijk iedereen had zijn vriendin even goed de waarheid verteld, het uitgemaakt en was met piepende banden weggereden. Wat een kneus zeg.
Reactie op: De Vriendengroep - 21: Uitgewoond (Tiener)
Rob19702 - 15-09-2023 om 16:34
"Dit is geen cuckolding verhaal". hahaha. Wel dus. Dat hing al vanaf het begin in de lucht. In deze situatie kan je drie dingen doen. Of je roept dat het voorbij is, stapt in de auto en rijdt weg. Of je gaat meedoen. Dan ben je een vent. Maar als je zielig in een hoekje blijft staan kijken hoe 2 andere gasten je vriendin uitwonen, hoe heet dat dan? Precies.
Reactie op: De Vriendengroep - 20: Waar Twee Honden ... (Extreem)
Rob19702 - 13-09-2023 om 12:20
Ontzettend vage communicatie. Als je gaat swingen, praat je daar eerst goed over. Het lijkt bij dit stel maar niet te lukken, om een normaal gesprek te voeren. De hoofdpersoon moet al die vrouwen in dat huisje maar een goede beurt geven en dan lekker naar huis gaan. Die relatie met Elise wordt helemaal niks.
Reactie op: De Vriendengroep - 18: Hetzelfde Schuitj... (Tiener)