menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan MS
M00nlight68 M00nlight68 - 09-10-2025 om 00:44
👍0
Alweer een waanzinnig mooi verhaal, verlang toch steeds meer naar een studentenleven ;)

Toch maar WEER wachten op een prachtig vervolg.

Naast jouw maximale score uiteraard ook de maximale beloning van mij!

Reactie op: 

Jochum Jochum - 25-09-2025 om 18:51
👍+1
Wederom heerlijk verhaal was het wachten waard

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 25-09-2025 om 00:25
👍+1
Alweer n probleempje minder. Nu die truffeltrut nog! Veel plezier met uitwerken van dat probleem(pje).
Succes !!

Reactie op: 

Bee Bee - 24-09-2025 om 19:03
👍+5
En weer genieten.
Hij was niet kort. Maar voor jou doen wel.
voormij was het prima, heerlijk leesvoer.

Bedankt voor het schrijven

Reactie op: 

M00nlight68 M00nlight68 - 07-08-2025 om 21:51
👍0
Een 5(*2) heb ik je gegeven, omdat je ons weer zo in spanning laat wachten op weer een prachtig vervolg.

;)

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 01-08-2025 om 19:36
👍0
Geweldig! Weer n 10!
Ga gauw verder aub!

Reactie op: 

Bee Bee - 27-07-2025 om 20:13
👍+2
Dag MS,

Lange zomeravonden inderdaad, maar 1 net was genoeg. Natuurlijk in één keer uitgelezen, wat een mooi en goed verhaal.. Je bent duidelijk een goede schrijver, met een goede kijk op het studenten leven of weet het goed te brengen ☺️...

Ik slik het als zoete koek in ieder geval en heb weer genoten. Ik lees in reacties dat andere lezers het ook kunnen waarderen en dat is meer dan logisch en gegund. Je schrijft zeer goed.

bedankt voor het schrijven

Reactie op: 

Melanie Melanie - 27-07-2025 om 15:28
👍+1
Met mijn neus in de "euhm" poes / boter gevallen,

Zo dat bezorgt mij ook weer de nodige inwendige kriebels, wel heerlijk om weer eens een verhaal te lezen en dan ook meteen een goed verhaal. Een serie die de moeite zeker waard is.
Tijdens het lezen is bij mij dus ook de string verdwenen, hou het maar eens droog! Het vuurtje is nog niet geblust net als bij Linda wachtend op een heerlijke harde dikke pik!

Reactie op: 

Bee Bee - 22-05-2025 om 22:40
👍0
Zo weer een heel lang deel.
Maar iedere regel was boeiend en ik heb het met heel veel plezier gelezen...

Waar de toekomst brengt zullen we dan nog even ik moeten wachten, maar deze hebben we binnen 😊☺️

Bedankt voor het schrijven

Reactie op: 

AntoineL AntoineL - 21-05-2025 om 11:42
👍+1
Alweer zo een prachtig vervolg, MS.
Het blijft verbazend hoe mooi en gedetailleerd je alles beschrijft. Zie weer uit naar het vervolg over de achterblijvers. Dank voor het schrijven!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 753  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net