AntoineL - 15-04-2025 om 17:50
Weer een fantastisch vervolg, MS, en prachtig geschreven. Kijk weer uit naar het volgende deel.
Bedankt voor het schrijven.
Reactie op:
Bee - 06-04-2025 om 20:33
Dag MS,
Met veel plezier heb ik dit deel weer gelezen en zal zeker wat teruglezen voor ik de finale ga lezen.. Die is er pas aan het einde van het schooljaar zeker? Ik hoop het, want dan hebben we nog 1 of 2 extra delen voor het zo ver is..😉🫣
Bedankt voor het schrijven weer
Reactie op:
AntoineL - 11-02-2025 om 18:40
Weer een fantastisch vervolg op een fantastische reeks. Ben nieuwsgierig naar hoe de SjaarsSlet wordt 'vrij geweekt'. Hoop op één snel vervolg
Reactie op:
Bee - 06-02-2025 om 21:13
Wat een genot om weer te lezen.. Lang, zonder dat je door hebt dat je geruime tijd opgeslokt zit in een verhaal...
En dat is bedoeld als een mooi compliment..
Ik zou het niet kunnen zo in het openbaar.. Maar het past volledig in het verhaal... Dat er nog maar veel meer van dit verhaal mag volgen...
Bedankt voor het schrijven
Reactie op:
M00nlight68 - 29-12-2024 om 16:08
Weer een prachtig deel van dit mooie boek, een "vlieg op de muur" plek in Huize Blanc tijdens zo'n speciale avond kost vast een vermogen... Al zou je waarschijnlijk de hele muur uit kunnen verkopen.
Tim gaat nog wat beleven met de dames, want het "verrassende" zaadje lijkt voor mij wel geplant te zijn.
Als er een digitaal boek gaat komen, plaats dan interlinks in je verhaal om herinnering even te kunnen herbeleven..(geen idee of dat kan bij een e-book, maar het zou heerlijk zijn om terug te kunnen)
Reactie op:
Peter22194 - 28-12-2024 om 10:30
Bedankt voor weer een fraai verhaal, ik geniet erg van deze serie. Ik ben benieuwd hoe je het probleem 'Sanne' gaat oplossen, ik kijk er naar uit!
Reactie op:
Mitchy3nl - 26-12-2024 om 00:15
Weer een heerlijk verhaal! Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Malissa en Nina, met eventueel inbreng van Emmy maar vooral naar wat Tim in de "rustigere studentenperiode" tussen de herfstvakantie en kerst gaat meemaken!
Reactie op:
Bee - 24-12-2024 om 19:37
Mooi mooi deel weer.
Wat er in moet komen laat ik aan de schrijver over.
Bedankt voor het schrijven
Reactie op:
Bee - 21-11-2024 om 22:07
genoten weer, wat een mooie serie is het toch... en net nu het nog leuker wordt... einde :-)
Het is hoe een goed boek hoort te zijn.
Bedankt voor het schrijven!
Reactie op:
Sabine18401 - 21-11-2024 om 05:52
Weer prachtig! Misschien, heel misschien, kan je toch iets vlugger plaatsen? Ben zooo nieuwzgierig! (En ongeduldig)!! Hihi ...
Reactie op: