menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Steifeduo

Axel69

Axel69 - 03-09-2025 om 22:08

Ja, ik sliep als 15 jarige ook in een JH op een slaapzaal met 8 en die jongens vertelden vieze moppen.
Toen ik naar de WC ging loeide een van die gasten:JIJ krijgt een WASBAK SPECIAAL.
Hij trok mijn broek omlaag en perste zijn harde pik tussen mijn billen. Ik werd niet geneukt, dat wou ik toen nog niet...

Reactie op: De Jeugdherberg (Homo)
👍+1
Kees23099

Kees23099 - 03-09-2025 om 16:27

als je inderdaad zijn broertje ook neuken moet dan krijg je het druk

Reactie op: Zijn Moeder En Vader (Familie)
👍+2
Kees23099

Kees23099 - 30-08-2025 om 09:54

je ben niet gelijk gay hoor ,bi zou kunnen ,maar je vond het lekker ik zou zeggen ga lekker er mee door

Reactie op: Volkomen Verrast (Overspel)
👍+2
Kees23099

Kees23099 - 29-08-2025 om 15:09

ik zou zeggen niks geniet van alle bij ,ik kijk er naar uit voor een vervolg te mogen lezen

Reactie op: Speelzolder Van Ome Ries (Familie)
👍+2
Billy22790

Billy22790 - 29-08-2025 om 13:57

Zo lekker geil dit. Die bronstige mannenbroeders weten ook wel van wanten! In de kerk jezelf vergrijpen aan een heerlijke paal en dan thuis moeder de vrouw volspuiten!

Reactie op: De Ouderlingen (Biseksueel)
👍+1
Theo22936

Theo22936 - 29-08-2025 om 08:54

Het is een kerkelijk GAY of HOMO VERHAAL, leuk geschreven 😑

Reactie op: De Ouderlingen (Biseksueel)
👍+1
Kees23099

Kees23099 - 27-08-2025 om 16:15

wat een lekkere verhaal .ik denk dat ik er voor zou vallen hoor .als ik die kans zou krijgen ,al is het alleen maar om het een keertje me te maken

Reactie op: 'tante' Truus (Familie)
👍+1
Gert1963

Gert1963 - 27-08-2025 om 12:31

Heerlijk verhaal.
Ik kreeg er waarempel een erectie van wat bij het lezen van hetero verhalen niet echt het geval is

Reactie op: Rituele Reiniging (Biseksueel)
👍+2
Quillaume

Quillaume - 27-08-2025 om 12:13

Wat een leuk verhaal.

Reactie op: Adonis Junior (Romantisch)
👍+1
Koen12506

Koen12506 - 26-08-2025 om 18:58

Geil verhaal met de vader...
Alleen ben ik geen fan van vrouwenkleding... Een man is een man en een vrouw mag of beter moet vrouw (kunnen) zijn...
Maar grote fan van oud / jong... Vaders en zonen...

Reactie op: Droom Over Mijn Vader (Homo)
👍0
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 699  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net