Jodocuss - 18-09-2021 om 09:47
Lekker verhaal. Ga zo door, ik hou er wel van.
Reactie op:
Jodocuss - 28-08-2021 om 10:48
Goed begin. Dit vraagt om een vervolg.
Reactie op:
Jodocuss - 04-08-2021 om 23:16
Op naar het volgende deel. Dit smaakt naar meer.
Reactie op:
Jodocuss - 05-07-2021 om 07:22
Gewoon heerlijk verhaal.
Reactie op:
Jodocuss - 27-06-2021 om 09:20
Misschien geen 10 maar zeker leuk om te lezen. Je verhaal lijn is wat onsamenhangend ik denk dat je wel beter kan gezien het 1e deel.
Reactie op:
Jodocuss - 03-06-2021 om 17:43
Lijkt me dat dit verhaal nog niet af is. Maar ik heb genoten van je schrijfstijl. Een 9bis zeker op zijn plek.
Reactie op:
Jodocuss - 17-05-2021 om 09:59
Goed opgebouwd verhaal. Ga zo door.
Reactie op:
Jodocuss - 10-04-2021 om 23:26
Een verhaal helemaal in mijn straatje. Mooi geschreven ik hoop op een vervolg.
Reactie op:
Jodocuss - 03-02-2021 om 12:26
Sorry Gerrit. Het verhaal gaat zoals het gaat in mijn fantasie. Deel 6 en 7 (slot) zijn al klaar en geplaatst.
Reactie op:
Jodocuss - 23-01-2021 om 09:23
Interessant verhaal. Eens niet met een hond. Moet je echt vaker doen.
Reactie op: