Jodocuss - 20-01-2021 om 19:07
@travestiet, iets degelijks komt in meer verhalen van míj voor. Lees maar eens verhalen van de apen en ovmt
Reactie op:
Jodocuss - 18-01-2021 om 10:51
Dank voor jullie reacties. Ik had niet verwacht dat het zo zou worden gewaardeerd. 🤓
De volgende delen zijn al in de maak. Ik ben bij deel 6 en ik denk dat er nog 2 bij komen. 😍
Reactie op:
Jodocuss - 05-10-2020 om 09:06
Lekker hoor en een keer wat anders dan hond of paarden. Ik hoop op een vervolg.
Reactie op:
Jodocuss - 02-07-2020 om 10:34
Inderdaad een goed verhaal dat om een vervolg roept.
Reactie op:
Jodocuss - 21-05-2020 om 13:27
Lekker hoor. Valt me op dat de knot wel snel slinkt. Volgens mij is die wel 10 -15 opgezwollen en lekker vast in het teefje.
Reactie op:
Jodocuss - 10-05-2020 om 08:03
Ik hou hier wel van. Een goed verhaal, ga zo door.
Reactie op:
Jodocuss - 25-01-2020 om 08:27
Dank voor jullie reacties. Ik heb het verhaal wel gelezen voor plaatsen maar de genoemde fouten niet gezien. Maar goed dat is iets om beter op te letten.
Over een vervolg ga ik nadenken.
Reactie op:
Jodocuss - 03-01-2020 om 09:48
Mooi en opwindend geschreven. Niet zo plat en lekker opbouwend. Ga zo door.
Reactie op: