Bookolos - 30-03-2022 om 20:31
Mijn natuurkundige kennis is niet bijzonder groot. Maar de mist was gebaseerd op het verhaal van een echte tijdelijke ISS-bewoner, die vergat bij het toiletgebruik de vereiste voorzorg te nemen. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Reactie op:
Scary-Hary - 30-03-2022 om 17:45
Wat een fantasie...prachtig
Reactie op:
Cees Desert Devil - 30-03-2022 om 15:10
Bookolos, in de ruimte wil je echt GEEN kortsluiting hebben. Dus welke vloeistof dan ook. Graag in welke verpakking dan ook. Anders zou het wel eens kunnen zijn dat alles uitvalt, daar echt niet fijn. Geen zuurstof, erg koud, of juist erg warm. Verder prima verhaal, zou wel willen ruilen, alleen al om één keer in de ruimte te zijn geweest. 👍 👍
Reactie op:
ScanFreak - 30-03-2022 om 08:49
"De druppels zouden uit elkaar vallen als een soort mist"
Eh nee... Juist door het ontbreken van zwaartekracht (zoals die er wel is bij het pissen vanaf je appartement op de Zuidas :-) ) is de interne cohesie van vloeistof in staat om die vloeistof bij elkaar te houden... Druppels zullen (als ze elkaar raken) dan ook eerder 'samenklonteren' tot een groter geheel.
Kijk maar eens naar ruimte-experimenten van NASA of zo als astronauten met met vloeistof (sinaasappelsap o.i.d, geen pis :-) ) spelen.
Aan de andere kant: in jouw fantasy-wereld kunnen natuurlijk andere natuurwetten gelden :-)
Reactie op:
Bookolos - 11-07-2021 om 22:16
Ben aan het broeden, maar duurt nog wel even.
Reactie op:
Herman - 02-06-2021 om 21:27
Beide verhalen gelezen vind het wel een mooie bucketlist .
Hoop dat er nog een vervolg komt .
Reactie op:
Paul11118 - 21-05-2021 om 17:08
Wauw, ik wou dat ik in zijn plaats was.
Reactie op:
Bookolos - 25-12-2020 om 22:47
Volgens medische handboeken: geen bloed betekent niet dat er eerder seks is geweest. De rest heb ik verzonnen.
Reactie op:
Sara - 20-12-2020 om 13:37
gelukkig, als je maar nat genoeg bent bloed je niet.. Waar heb je dat vandaan ?
Reactie op:
Zoë - 20-12-2020 om 08:27
Wat een vreselijk slecht geschreven verhaal, zit niets logisch in !
Reactie op: