Startpagina > De Laatste Reacties door Maxvdberg
Maxvdberg - 12-10-2025 om 09:57
Over Harry69 gesproken, die krijgt het zeer binnenkort erg druk in een nieuw (ander) verhaal wat er aan zit te komen.
Reactie op: Madeleines Studentenbaan (Hetero)
Maxvdberg - 11-10-2025 om 16:20
Je gaat naar mijn idee iets te snel naar alle handelingen toe, (het plassen in iemands mond) die dan ook zo ongeloofwaardig snel komen dat ik twijfelde of ik verder moest lezen. Verder prima verhaaltje, al gebeurd er wel errug veel…
Maar, dat moet gezegd: de lezers hier willen veel seks in weinig tekst, dus misschien is het gewoon goed en wat ‘het leesvolk’ wil.
Al met al: vooral doorschrijven!
Reactie op: Vakantiepark Weltevree (Tiener)
Maxvdberg - 11-10-2025 om 16:16
Leuk verhaal, alleen het gaat me net iets te snel allemaal. Uitstel = ook spanning.
Maar met je schrijfstijl en ideeën is verder niks mis. Schrijf vooral meer
Reactie op: Mama's Nieuwe Vriend (Tiener)
Maxvdberg - 07-10-2025 om 17:05
Bedankt allen!
Ik was even druk met verhalen die niet op deze site passen maar er komt t.z.t. weer een lang verhaal aan (die ik dan opknip bij plaatsen). Even geduld nog.
Op Madeleine komt geen vervolg, al gaat ze natuurlijk een fantastisch en avontuurlijk leven tegemoet! Zij was voor meer een tussendoortje- vanzelfsprekend met alle respect…
Reactie op: Madeleines Studentenbaan (Hetero)
Maxvdberg - 28-09-2025 om 16:58
Gewoon een weg goed begin. Die rustige, uitgebreide opbouw bevalt me erg goed - ga zo door; zonder haast, zodat het verhaal langzaam en gestaag op gang komt.
Ik ga dit zeker met belangstelling volgen.
Reactie op: Ester Durft - 1 (Tiener)
Maxvdberg - 21-05-2025 om 08:26
Dit vraagt om een vervolg!
Mooi dat je de tijd neemt en niet gelijk vol de seks induikt: opbouwende spanning met allerlei vertragingen is zoveel lekkerder
Reactie op: Sofie En Mila Vlietlanden (Tiener)
Maxvdberg - 10-04-2025 om 12:40
Bedankt bedankt!
Fijn om te weten dat een verhaal gewaardeerd wordt.
Snel? Ach ik schrijf verhalen eerst helemaal af en deel het dan in forse delen die ik dan achter elkaar instuur.
Voordeel: het is helemaal af dus liefhebbers hoeven niet lang te wachten op een vervolg.
Nadeel: het is helemaal af dus veranderen doe ik dan niet meer.
Reactie op: Het Zusje - 2 (Tiener)
Maxvdberg - 10-04-2025 om 12:37
Tsja foutjes glippen er altijd wel tussendoor…, hopelijk niet te erg?
Jet was sowieso leuk om te schrijven en zo over hun schouders mee te kogen kijken (want zo voelt dat)
Reactie op: Het Zusje - 1 (Extreem)
Maxvdberg - 10-04-2025 om 12:35
Ja die Jens boft maar
Maar in real zal het minder rooskleurig zijn…
Of Het jongste meisje aan de pil is? Nope…, dus dat levert ook nog het nodige gedonder op… Onvoorzichtig hoor… Haha maar een vervolg ga ik niet meer schrijven
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 3 (Tiener)
Maxvdberg - 23-03-2025 om 15:09
Heftig verhaal! Natuurlijk behoorlijk taboo, maar met deze gedoseerde, bijna geloofwaardige opbouw ging ik er helemaal in mee.
Goed geschreven, echt heel goed!
Ik ga gauw nog meer van je lezen:
Dikke tien!
Reactie op: De Boerderij Van Oom Robert - 1: Sandra'... (Extreem)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
378
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net