Startpagina > De Laatste Reacties door Maxvdberg
Maxvdberg - 23-03-2025 om 11:29
Dank jullie!
Ik weet niet of wij als lezer uitgenodigd worden mee te mogen genieten van alle vervolg avontuurtjes.
Het schrijven ging moeizamer dan deel 1&2; die stroomden meer vanzelf uit ‘de pen’…
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 3 (Tiener)
Maxvdberg - 06-03-2025 om 16:24
Goed verhaal! Lekker fout ook natuurlijk, maar… ‘who cares’ op deze fantasievolle verhalensite. Mooie opbouw- daar hou ik van. Dat er dan uiteindelijk toch iets gaat gebeuren was onontkoombaar maar het geloofwaardige ‘om de hete brei’ heendraaien vond ik netjes uitgesponnen. Prima dus! Complimenten van een tevreden lezer
Reactie op: Lotte Ontdekt Papa Op Vakantie (Familie)
Maxvdberg - 24-02-2025 om 19:24
Goed weer een verhaal van jou te lezen.
Al toen ik de titel zag staan dacht én hoopte ik dat het dit zou zijn: top!
Ik heb dit altijd een intrigerend sprookje (als ik het zo mag noemen) gevonden.
Dikke tien!
Reactie op: Peter En De Wolf (Extreem)
Maxvdberg - 20-02-2025 om 15:50
Bedankt allemaal
Het was ook erg leuk en verrassend om te schrijven. Soms doen de hoofdpersonen ineens wonderlijke dingen
Reactie op: Ik Ben Toch Geen Hoer! (Tiener)
Maxvdberg - 16-02-2025 om 12:54
Dat is een groot compliment Oqimant
Reactie op: Puck M/v (Tiener)
Maxvdberg - 09-02-2025 om 00:05
Dank jullie!
Na een bezoekje aan de Kunsthal in Rotterdam geschreven. (Aanrader) Het idee kwam ineens in me op en het stond in no-time op papier. Meestal werk ik aan meerdere verhalen tegelijk maar deze was er ineens.
Ik was vooral benieuwd hoe lang ik het in het midden kon laten of Puck nou een jongen of een meisje was. Dat lukte best aardig maar ja… het blijft ‘opwindend . net’ ; er moest toch wel een keer seks in dus ja, toen kwam ik daar niet meer onderuit. Het was grappig om te schrijven, al schreef het verhaal zich, om eerlijk te zijn, vanzelf…
Reactie op: Puck M/v (Tiener)
Maxvdberg - 30-01-2025 om 18:53
Fantasy…, tsja, totaal niet mijn ding maar: verrassend origineel. Leuk dat je daar tijd en energie in steekt. De waarschuwing voor dwang /rape was netjes maar voor mij niet nodig.
(Hier en daar wat typfoutjes, maar dat mag de pret niet drukken)
Je hebt talent. Goed verhaal!
Reactie op: Zahlia (Hetero)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
553
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net