76.056 Gratis Sexverhalen
Klik hier voor meer...
Donkere modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Maxvdberg

Maxvdberg

Maxvdberg - 30-01-2025 om 18:48

Lekker verhaal
Ik heb me gelijk geabonneerd.
Blijf vooral schrijven: Fck the dyslexie!

Reactie op: Lucy - 1 (Tiener)
👍+2
Maxvdberg

Maxvdberg - 29-01-2025 om 15:57

Leuk dat het verhaal gewaardeerd wordt

Reactie op: Laura En Haar Nieuwe Buurman - 2 (Tiener)
👍+1
Maxvdberg

Maxvdberg - 29-01-2025 om 15:55

Bedankt!
Het schrijven was al leuk- je weet nooit wat je personages ineens gaan doen…

Reactie op: Laura En Haar Nieuwe Buurman - 3 (Tiener)
👍+1
Maxvdberg

Maxvdberg - 25-01-2025 om 15:52

Lekker verhaal, vlot geschreven: goed bezig!

Reactie op: Vruchtbaar Familiebedrijf (Familie)
👍+1
Maxvdberg

Maxvdberg - 25-01-2025 om 09:40

Dank jullie!
Er zijn totaal 4 delen, waarvan dit de eerste is. De rest zal vrij snel volgen.
Ik zou jullie kunnen vertellen hoe het gaat aflopen, maar… lees zelf maar.

Reactie op: Laura En Haar Nieuwe Buurman - 1 (Tiener)
👍+3
Maxvdberg

Maxvdberg - 24-01-2025 om 17:03

Echt een goed verhaal, samen met het tweede deel. Ik heb nooit begrepen dat je niet meer bent gaan schrijven- je hebt zeker talent… (én een fan!)

Reactie op: Wesley En Lisette In Turkije - 1 (Overspel)
👍0
Maxvdberg

Maxvdberg - 24-01-2025 om 17:01

Lekker Verhaal Nick!

Reactie op: Papa Heeft Pokerschulden (Tiener)
👍0
Maxvdberg

Maxvdberg - 18-01-2025 om 13:08

Erg goed verhaal! Hier word ik serieus hard van…

Reactie op: Ik Werd Escort - 2 (Tiener)
👍+1
Maxvdberg

Maxvdberg - 14-01-2025 om 12:54

Dank u allen!

Satyricon: misschien ben ik het daar helemaal mee eens. Ik ben een groot voorstander van langzame opbouw zodat het realistischer is en blijft. Maar… de ervaring leert, dat als je in de eerste tien regels geen seks beschrijft de 5-beoordelingen en de afhakers je om de oren vliegen (en het is en blijft toch een seksverhalensite) dus ja… Enige vaart hier in lijkt noodzaak…

Verteller; dank je. Beschouw het als compliment, zo is het zeker bedoelt: Esmee is 1 van de beste stories hier vind ik (persoonlijke smaak) je bent een goed schrijver en ik een fan

Freco; Dankje maar ik denk dat het hierbij blijft

Reactie op: Merel En De Stratenmakers - 3 (Tiener)
👍+1
Maxvdberg

Maxvdberg - 13-01-2025 om 16:34

Hhaha hoe zie je die speciale avonden voor je dan? Ik denk niet dat ik op Cato een vervolg ga schrijven, het ging zo we ver genoeg. Of wou je zelf een rol in het verhaal? (Of heb je leuke personages/namen? Mailen mag altijd..)

Reactie op: Cato Heeft Alles Over Voor Een Beter Tea... (Tiener)
👍+1

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 1026  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net