Startpagina > De Laatste Reacties door Maxvdberg
Maxvdberg - 13-01-2025 om 16:32
Laura…, oei dat is wel een heel GROOT compliment.
Dank u dank u…
Over een vervolg had ik wel na zitten denken maar ik ben er nog niet uit, dus ja… ik beloof nog niks maar als (ALS!) dan zal het zeker iets met het zusje zijn. Dus als iemand een leuke naam weet voor dat zusje… of andere ideeën; kom maar op (of mail!)
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 2 (Tiener)
Maxvdberg - 09-01-2025 om 23:19
Superverhaal! Goed geschreven, zo goed dat je het helemaal gaat geloven en voor je ziet gebeuren: wow.
Leuk dat je opties openhoudt voor vervolg(en), al moet je dat zelf maar bepalen.
Dit verhaal gaat bij mijn favorieten!
Reactie op: Ik Dacht Dat Dit Niet Mocht In De Sauna (Tiener)
Maxvdberg - 22-12-2024 om 00:15
Bedankt voor je reactie en je lovende woorden!
De kritiek snap ik ook, je uitleg is logisch. Wat niet wegneemt dat de woordkeuze ‘slet’ binnen het hele verhaal een (persoonlijke?) keuze is. Het is maar net welk gewicht je er aan houdt, dus geen belofte/ toezegging, maar… ik zal er nog eens over nadenken.
Reactie op: Floortje & Jens, In De Familie - 1 (Tiener)
Maxvdberg - 14-12-2024 om 11:48
Het zal best een goed verhaal zijn geweest en elke schrijver verdient sowieso op zijn minst een zilveren medaille voor de energie die er in gestoken is van de eerste letter tot het schrijven, maar ik haakte erg af rondom het (naar mijn idee onnodige) begin (de behoefte een statement over KOZ een verhaal in te proppen). Zonder dat? Best verhaal!
Reactie op: Kleine Meisjes Worden Groot - 1 (Tiener)
Maxvdberg - 14-12-2024 om 11:44
Bedankt voor jullie enthousiasme,
Maar voor dit verhaal eindigen de avonturen. Ik verzin liever wat nieuws, dat vind ik interessanter dan een verhaal verder en verder uitschrijven. De opbouw vind ik het leukst en zodra er iets gaat gebeuren haak ik als schrijver eerlijk gezegd al af. Tsja… helaas…
Reactie op: Lekker Verwend - 2 (Tiener)
Maxvdberg - 15-11-2024 om 21:24
Top verhaal!
Je bent sowieso een eeg goede schrijver met lekkere verhalen
Reactie op: Het Gat - 5: Slot (Hetero)
Maxvdberg - 13-11-2024 om 22:05
Supergoed verhaal
Wat een schrijftalent en mega geil
Ik ga alles van jou lezen…!
Reactie op: Mijn Zusje Annie (Familie)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
1070
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net