menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Tom024

Tom024

Tom024 - 03-11-2024 om 12:38

Mooi verhaal, door het vermelden van de leeftijd van 16 jaar maak je het eigenlijk minder geloofwaardig, vooral ook dat ze al weet wat menstruatie is en voorbehoedsmiddelen. Als je haar echt voor onschuldig en naïef wilt houden moet je die dingen weglaten.
En al die termen voor een stijve pik helpen ook niet. Maar een 10 geef ik je toch wel 😛.

Reactie op: Gelovige Annelies - 1 (Tiener)
👍+1
Tom024

Tom024 - 02-11-2024 om 19:16

Prima verhaal hoor maar het is geen fantasy: gewoon rubriek hetero kiezen. Niks mis mee. Je zet lezers nu op her verkeerde been.

Reactie op: Een Vrouw Van 60 (Hetero)
👍+1
Tom024

Tom024 - 29-10-2024 om 12:41

Een prima debuut

Reactie op: Buurvrouw Nicole (Hetero)
👍0
Tom024

Tom024 - 24-10-2024 om 21:56

Waar blijft het verbolh

Reactie op: Sex Potion (Hetero)
👍0
Tom024

Tom024 - 24-10-2024 om 16:53

De duivelse schaduw op zijn best. Argeloos neemt de opwinding in het verhaal toe. Mooi beschreven en het volgend hoofdstuk gaat nog een naïef tienermeisje op avontuur. Laat het volgende deel maar komen.

Reactie op: Mandy Gaat Los! - 4 (Extreem)
👍+3
Tom024

Tom024 - 23-10-2024 om 18:29

Infantiel verhaal

Reactie op: Daar Ben Ik Helemaal Niet Mee Bezig (Hetero)
👍0
Tom024

Tom024 - 23-10-2024 om 09:06

Een erg sterk verhaal. Kan ook zo maar gebeuren in het echt. Ik wacht met spanning op deel 2. Er zijn nogal wat potentiële ontwikkelingen te gaan.

Reactie op: De Moeder Van Tim (Hetero)
👍+1
Tom024

Tom024 - 21-10-2024 om 17:28

Heerlijk om weer een nieuw verhaal van jou te lezen. Jouw opbouw heeft me altijd geïnspireerd. Klasse.

Reactie op: Mandy Gaat Los! - 2 (Extreem)
👍+3
Tom024

Tom024 - 20-10-2024 om 20:55

De toon in jouw eerste verhaal van melkmeisje was meteen goed. Uitnodigend om door te lezen ook al ontbrak de sex, je voelde de opwinding. Erg goed gedaan. Ga vooral door met schrijven en ik wacht met smart op deel 3.


Reactie op: Melkmeisje - 2 (Extreem)
👍+1
Tom024

Tom024 - 26-09-2024 om 08:22

Neem de kritiek van alle reageerders maar serieus dan. Overigens begint het verhaal vanuit het ik perspectief. Je tikt alle zinnen achter elkaar waardoor het lastig lezen is en enige logische opbouw ontbreekt.
Van introductie ben je al letterlijk bij het einde. Hoezo dan meer delen.

Probeer een nieuw verhaal.

Reactie op: Anne (Hetero)
👍+1

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 884  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net