Pele - 21-10-2025 om 23:38
Hallo Aadje,
Het is ons al (te) lang stil op deze site, Aadje.
Er zijn een aantal schrijvers, vertellers en/ of vertalers
die zich onderscheiden van anderen.
En daartoe behoor jij zeker ook Aadje.
Juist door jouw taalgebruik, de verhaallijn, de
persoonsvorm en de kunst om de lezers mee te nemen,
zonder grof te worden, ieder in zijn waarde te laten.
Daarom zijn heel veel lezers zeer gehecht aan jou.
Nu het al zo lang stil is op dit front vraag ik me af of dit door ziekte of afwezigheid of werkdruk (of anders) is.
Als het idd door ziekte of persoonlijke omstandigheden is dan wens ik je heel veel beterschap en sterkte toe !
Het zou fijn zijn als je aan je trouwe lezers kunt vertellen wat er speelt!
Wij hebben daar begrip voor !
Met vriendelijke groet,
Pele
Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)