menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Aadje

Jan18148

Jan18148 - 07-02-2026 om 11:16

Iedere dag kijk ik of er al iets geplaatst is door Aadje. Mijn favoriete auteur die met zijn verhalenkeuze in mijn oger ver uitsteekt boven de meeste andere auteurs.

Aadje waar ben je gebleven? Deze site heeft schrijvers als Aadje nodig.

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 3 (Hetero)
👍+5
Scary-Hary

Scary-Hary - 11-01-2026 om 16:17

Zo fucking hardmakend geil.
Meer hiervan.
Het is alweer te lang geleden.

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 3 (Hetero)
👍+5
Grizzly Adam

Grizzly Adam - 10-12-2025 om 17:04

Heerlijk! Ze lijkt iemand te zijn die haar eigen verlangens begint te ontdekken. Ik hoop dat ze eerlijk kan zijn over haar verleden tegenover haar man en dat ze straks zonder schaamte kan genieten van de aandacht die ze krijgt.

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 3 (Hetero)
👍+5
Grizzly Adam

Grizzly Adam - 02-12-2025 om 23:20

Hmmm! een heerlijk verhaal maar ik voel een donker randje aankomen waar de kersverse echtgenoot misschien spijt van krijgt.


Reactie op: Over Liefde En Demonen - 2 (Hetero)
👍+5
Jelle

Jelle - 02-12-2025 om 21:04

Wederom een heerlijk verhaal!! Maar snel verder met het vervolg

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 2 (Hetero)
👍+7
Scary-Hary

Scary-Hary - 29-11-2025 om 12:25

Hoi Aadje,
Eindelijk terug...en hoe
Keihard

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 1 (Hetero)
👍+5
Pele

Pele - 29-11-2025 om 10:53


Hoi Aadje,

Welkom terug !

We moesten er wel even op wachten maar daarom extra blij dat je er weer bent !

Wel kenmerkend, dat ik tijdens het lezen van dit verhaal, aan de schrijfstijl ontdekte, dat het van jouw hand moest zijn...

Graag zie ik (en velen met mij) snel het vervolg van deze spannende serie tegemoet !

Pele



Reactie op: Over Liefde En Demonen - 1 (Hetero)
👍+8
Meneerstout

Meneerstout - 29-11-2025 om 08:44

Hey Aadje...Welcome back.
Ik heb je verhalen gemist!
Do I need to say more?😋

Reactie op: Over Liefde En Demonen - 1 (Hetero)
👍+8
Brenda BI

Brenda BI - 06-11-2025 om 11:40

Hoi Aadje,

Ik weet de reden niet dat er geen nieuwe verhalen verschijnen maar ik mis het heel erg.
Hoop dat alles goed is met je en dat je weer gaat schrijven.

Aadjee het beste.

Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
👍+3
Pele

Pele - 21-10-2025 om 23:38

Hallo Aadje,

Het is ons al (te) lang stil op deze site, Aadje.

Er zijn een aantal schrijvers, vertellers en/ of vertalers
die zich onderscheiden van anderen.
En daartoe behoor jij zeker ook Aadje.

Juist door jouw taalgebruik, de verhaallijn, de
persoonsvorm en de kunst om de lezers mee te nemen,
zonder grof te worden, ieder in zijn waarde te laten.

Daarom zijn heel veel lezers zeer gehecht aan jou.

Nu het al zo lang stil is op dit front vraag ik me af of dit door ziekte of afwezigheid of werkdruk (of anders) is.

Als het idd door ziekte of persoonlijke omstandigheden is dan wens ik je heel veel beterschap en sterkte toe !

Het zou fijn zijn als je aan je trouwe lezers kunt vertellen wat er speelt!
Wij hebben daar begrip voor !

Met vriendelijke groet,

Pele


Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
👍+11

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 264  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net