Piet10930 - 28-01-2023 om 16:00
Beste Danny wat was ik opnieuw blij et het verhaal" Beeldldschone huisgenote" ik ben echt een fan van dit verhaal waar je alles mooi opbouwd en de personages in het verhaal me aanspreken ook. Je vroeg op het laatst " doof of blind" . Zoals je al weet heb ik een binnenhoordoofheid ten dele van een verlamming , wat weer de oorzaak is van een kwalijke bevalling toen ik geboren werd de gynaecoloog moest toen gebruik maken van een tang om me te verlossen . Gelukkig heden ten dzhe is het een keizersnede veel veiliger, ten gevolge had ik een hersenletsel, maar heb alles geaccepteerd zoals het is , ook ik kan niet alles begrijpen en horen wat men links van me zegt als we met veel aan tafel zitten , deze beperkingen laten me niet ongelukkig maken nee integendeel ik kan alles nog zelfstandig volgen op stap gaan en zo meer , maar het is zoals Mandy zei als je blind bent kan je veel minder genieten van alles wat er in de wereld gebeurd. Nu het verhaal benieuwd hoe het verder gaat, met iedereen
Reactie op:
Truckie - 28-01-2023 om 15:34
Ik kies dan zeker voor doof
Reactie op:
Cocacolafan - 28-01-2023 om 15:08
Wat heerlijk om weer een lekker geil verhaal te lezen, fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik kan niet kiezen tussen doof of blind , heb nu al soms moeite mee dat ik een rolstoel zit. Kijk uit naar het vervolg verhaal en ook naar het nieuwe pand. Hopelijk lezen gauw weer verder 🤣 😊 😊 😊 😊 😏 😏 🤣 🤣 🤣
Reactie op:
Ron W - 28-01-2023 om 14:55
Hallo Dannyboy om gelijk maar te antwoorden op je vraag is dat Doof, liever dat dan blind. Nu heb ik momenteel 2 handicaps ik begin langzaam aan dover te worden en loop inmiddels met 2 gehoorapparaten nu zit dat bij ons in de familie heel de mannelijke lijn heeft last van gehoor problemen. Maar ik draag ook nog een bril en daar kan ik niet zonder mijn glassoorten us -9 en ik heb varifocus om te lezen, tja ik ben op weg naar de 65 dus ja alles word minder🤓.
Maar ik heb weer genoten van je verhalen, weer een 10 en geduldig wachten we op het volgende deel. Groet Ron
Reactie op:
Tdid - 28-01-2023 om 13:21
Weer een mooi verhaal Danny ik zie je vervolg graag weer tegemoet met weer wat ondeugende vrijpartijen tussen Anna en Danny in alle mogelijkheden 😉.
Maar ook bedankt voor je duidelijke uitleg en visie over verschillende aspecten van doof en blind. Ook het begrip muziek voor een dove. Nooit er zo over nagedacht eigenlijk. Het is duidelijk dat je “ervaringsdeskundige “ bent. Maar met jouw duidelijke uitleg en omdat je hier specifiek om vraagt om te kiezen liever DOOF. Ik zou trouwens ook de kleuren en het licht en zoals de zonnestralen die door de wolken stralen en de wereld betoveren missen. De natuur en alles wat de natuur geschapen heeft en ja natuurlijk ook “ de vrouw “ in al haar vormen schoonheid en visuele verleidingen.
Reactie op:
Dobias72 - 28-01-2023 om 13:13
Liever doof dan blind om dezelfde reden als Danny aangeeft in het verhaal. Doof kan je jezelf makkelijker redden in het huidige leven verwacht ik.
Note voor de auteur: super serie om te lezen en ook na 71 delen wacht ik elke keer in spanning af naar het volgende deel.
Ga zo door.
Reactie op:
Leen - 28-01-2023 om 12:45
Wat wil ik graag die vis zijn...
Ik kies voor doof, omdat ik bang ben in het donker
Reactie op:
Bee - 28-01-2023 om 12:41
Heerlijk vervolg weer. Bedankt! Ga zo door...
Reactie op:
Batteraaf - 22-01-2023 om 20:09
Dag Danny,
Ik heb je geweldige serie 'Een beeldschone huisgenote' pas enkele dagen geleden ontdekt en alle 70 delen, die je tot nu toe hebt geschreven, in een ruk uitgelezen. Wat een prachtig, warm menselijk verhaal. Ik kon niet stoppen met lezen.
Het klinkt misschien vreemd als ik dan toch zeg, dat ik blij ben, dat ik nu even moet wachten op deel 71. Ik kan nu gelukkig weer even de koelkast bijvullen, een paar wasjes draaien, het huis poetsen en wat ander achterstallig werk oppakken. Ik moet er niet aan denken, dat ik jouw serie pas ontdekt zou hebben na aflevering 200 of zo. Dan was de ramp niet te overzien geweest. 😄
Veel succes met je verdere schrijfsels. Ik wacht met spanning af en kijk uit naar je volgende pennenvruchten.
Geert
Reactie op:
Richard Gere - 22-01-2023 om 13:26
wat een super mooi geschreven serie, soms met tranen in mijn ogen, je trok mij zo in het verhaal dank je wel. is hij nou geslaagd of... zullen we het ooit weten, 👍 👍 👍
Reactie op: