menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Brechtje.S Brechtje.S - 01-01-2023 om 07:55
👍+2
Love is in the air, alleen weet Danny dat zelf nog niet. Prachtig en vooral ook geduldig opgebouwd naar datgene wat een spetterende finale belooft te worden. Een heerlijk lang deel dat me rijkhalzend naar dat bal doet uitkijken. Kom maar op met de finale, Danny

Reactie op: 

Jan11027 Jan11027 - 01-01-2023 om 07:48
👍+1
Danny, geweldig deel weer.
De beste wensen en een productief 2023 (daz ook een beetje eigenbelang 😜)

Reactie op: 

Fred11515 Fred11515 - 01-01-2023 om 07:24
👍+2
Allereerst de beste wensen en een mooi maar vooral gezond 2023 voor iedereen.
Maar wat een heerlijk verhaal kan niet wachten op het laatste deel wat vandaag gaat komen als het goed is.

Nog heel veel schrijf inspiratie voor jou Dannyboy!

Groet, Fred

Reactie op: 

Ron W Ron W - 31-12-2022 om 20:31
👍+2
Heerlijk verhaal, zelfs zo gaaf dat ik het eerst wilde lezen Dannyboy! Maar nu Guido Weijers!!

Fijne jaarwisseling allemaal, groet Ron

Reactie op: 

Ben10729 Ben10729 - 31-12-2022 om 17:44
👍+2
Beste Danny,
Wat ben ik blij dat je doorgaat met deze geweldige serie, had bij het lezen soms tranen in mijn ogen staan.van mij mogen er nog 69 delen bij.
Wat ik me wel afvraag maar de overige 2 delen blijven van Ben ik geslaagd?
Als je deze niet plaats wil je ze dan wel naar me mailen ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe het afloopt.

Fijne jaarwisseling en een top 2023


Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 31-12-2022 om 11:49
👍+1
Danny zoals we gewend zijn vanjou wat een mooi verhaal.hoop dat die laatste delen snel volgen

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 31-12-2022 om 08:38
👍0
Hebben jullie de voorwoord wel gelezen? Dan weten jullie wanneer de laatste 2 delen komen. :)

Reactie op: 

Kenneth Kenneth - 30-12-2022 om 20:40
👍0
Dannyboy, waar blijven deel 4 en 5 ?
Net nu het spannend gaat worden of er verandering gaat plaats vinden blijft het stil...

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 30-12-2022 om 13:10
👍0
Beste lezers,

Bedankt voor de mooie woorden! Ik heb een vraagje. Is er iemand die een epub bestand (e-reader versie) voor de eerste 50 delen van deze serie voor mij kan maken? Ik heb het geprobeerd maar ik snapte er niets van. WIl je mij helpen? Stuur een mail naar mij. Alvast bedankt!

Reactie op: 

Sjakie Sjakie - 30-12-2022 om 08:08
👍+1
Komt er nog een vervolg Danny?

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 895  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net