menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Ron W Ron W - 06-11-2022 om 09:18
👍+1
Danny hartelijk dank voor weer een prachtig verhaal.

10+++ groet Ron

Reactie op: 

Bee Bee - 06-11-2022 om 08:36
👍0
Danny mooi verhaal weer! Ik heb er weer van genoten. Ik kan niet wachten tot het volgende deel.

Reactie op: 

Cocacolafan Cocacolafan - 06-11-2022 om 06:36
👍0
Wat was het weer mooi om je verhaal weer te lezen Danny , prachtig die verhalen allemaal. Kijk uit naar het vervolg, is weer een dikke 10;++++++ waard Gefeliciteerd samen

Reactie op: 

Oude Robbie Oude Robbie - 24-10-2022 om 11:15
👍+1
Danny de Brands, de wettige echtgenote van Mandy Hogedijk! Tja dat komt ervan als je in het roze trouwt 😄
Maar het is echt een prachtig verhaal geworden. Zo mooi doorleefd. Geen wonder dat je zoveel fans hebt. Ik ben er zelf ook een.
Hartstikke bedankt voor de vele uren leesplezier.

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 23-10-2022 om 22:28
👍+1
Wat valt er nog te zeggen, Danny, na alle loftuitingen die er al werden geuit? Ik kan slechts in herhaling vallen.

Of nee, toch iets.
Ik wens je een beeldschone huisgenote, die zichzelf vindt bij jou, die verder kijkt dan je “beperking” en de wondermooie man ziet die je bent.
Je verdient het!

Reactie op: 

Arie Arie - 23-10-2022 om 11:54
👍+2
Beste Danny. Man man mannentaal kun jij mooi schrijven zeg. Ik kon mijn ogen gewoon niet drooghouden. Dat heb ik maar bij weinig verhalen.

Reactie op: 

Leon Leon - 23-10-2022 om 10:53
👍+1
Wauw, wat een mooi verhaal Danny.
Ongeloofelijk mooi en met gevoel geschreven, wat kun jij schrijven zeg.
De 2e x dit verhaal gelezen, wat emotioneel en gevoelig.
Een dikke dikke dikke 10 Danny.
Ik hoop dat er nog vele mogen volgen man!!

Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 23-10-2022 om 10:48
👍+1
Danny ik val in herhaling wat weer een geweldig deel.ik hoop niet dat het nu afgelipen is met dit verhaal er zijn nog zoveel dingen te verzinnen.je schrijft zo geweldig ik lees dit verhaal altijd met emotie.je schrijft zo pakkend en verheug me elke keer weer als er weer een deel komt. DANNY👍😘ga zo door weer een dikke 20 punten😉

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 23-10-2022 om 07:48
👍+1
Danny gefeliciteerd met huwelijk.

Heerlijk geschreven weer, ik geniet van jouw talent!

Rick

Reactie op: 

Piet10930 Piet10930 - 23-10-2022 om 00:28
👍+1
Danny we wisten dat dit deel over het huwelijk van Danny en Mandy zou worden. Maar ondanks dit, heb je het zo met veel details humor , en vriendschap en liefde geschreven, dat tijdens het lezen tranen in men ogen kwamen, iederen was zo mooi verwachtingsvol blij zo gespannen dat af en toe een gelach door de kamer ging om het draaglijker te maken, en details over de kleding van de personages zijn mooi geaccentueerd beschreven, nu zijn Mandy en Danny eindelijk man en vrouw, een echtelijk koppel uit echte liefde. Wat er nu gaat komen weten we niet alleen Dannyboy weer het. Ben grote fan van jou geloof me. En morgen ga ik dit verhaal met zeer veel genoegen terug lezen alleen zo om de kleding van de dames en Anna en alles dames waren op hun paasbest om nog te zwijgen van Mandy en de heren zijn ook mooi gekleed , maar Danny met zijn roze kostuum vond ik de max
Bedankt Dannyboy om zulke mooie verhalen te schrijven!
Warme groeten Piet

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 774  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net