menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Scary-Hary Scary-Hary - 22-10-2022 om 23:28
👍+1
Prachtig Danny

Reactie op: 

Cocacolafan Cocacolafan - 22-10-2022 om 22:33
👍+1
Wat is dit heel mooi Danny hield het echt niet droog bij dit verhaal , deze mooiste verhalen ooit hier gelezen. Wat een feest om elke keer jou verhalen te lezen, wat was je verrast om je oma. En wat fijn dat ze zich goed voelde , ook ik heb gelachen om je roze pak wat een lef. Bedankt Danny , kijkt uit naar het prachtige vervolg over jullie trouwdag. Dikke 10 ++++++++++++ weer, hopelijk tot gauw

Reactie op: 

Ivan17628 Ivan17628 - 22-10-2022 om 20:39
👍+1
Waw, wat een mooi intens verhaal. En tot in de details.
Het is de eerste keer dat ik reageer, en van mij krijg je een dikke 10. Doe zo verder en ik verlang al naar het verloop.

Reactie op: 

Respect Respect - 22-10-2022 om 20:23
👍+1
Pracht verhaal met mooie en ontroerende delen

Reactie op: 

Leen Leen - 22-10-2022 om 20:12
👍+5
Kleurrijk verteld...
Eindelijk is de grote dag aangebroken 😉

Reactie op: 

Miriam34 Miriam34 - 10-10-2022 om 06:54
👍+1
Hoi Danny,
Een erg mooi verhaal weer. Mooi geschreven, het geeft een mooie weergave van alles wat geregeld moet/kan worden.
Op naar de bruiloft. Het zal vast een spetterend feest worden!
Gr. Miriam

Reactie op: 

Stanzie Stanzie - 08-10-2022 om 06:48
👍+1
Voor zijn laatste vrijgezelle nacht krijgt Danny de mooie, lieve En uitdagend speelse Anna bij zich in bed... En dan valt hij gelijk in slaap. Haha... Zou weinig mannen lukken denk ik, maar verder niets dan lof voor alweer een mooi en emotioneel deel. Op naar de bruiloft nu...

Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 07-10-2022 om 10:31
👍+2
Danny weer een geweldig verhaal hoor hebt het met plezier gelezen ga zo door je kann niet iedereen tevreden stellen maar mij doe je het wel dikke 11


Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 07-10-2022 om 01:18
👍+2
De begintune van de reeks Cheers schoot door mijn hoofd na het lezen van de laatste regels van je verhaal.

Be glad there's one place in the world
Where everybody knows your name
And they're always glad you came
You want to go where people know
People are all the same
You want to go where everybody knows your name


Het kon evengoed de soundtrack bij deze reeks zijn.
Wondermooi verhaal!
Alweer!

Reactie op: 

Davy Davy - 07-10-2022 om 00:36
👍+2
Het was weer een genot om te lezen Dannyboy en uiteraard ook nu weer een dikke 10.
En net zoals de rest jammer dat de cijfers niet hoger gaan.

Even een aparte noot voor Jan die het blijkbaar te langdradig vind.
Jan als je het te langdradig vind worden kan je ook gewoon stoppen met lezen, niemand zegt dat je persé moet blijven lezen.
Ikzelf kijk er iedere 2 weken naar uit als ik weer een e-mail binnen krijg met een nieuw verhaal van Dannyboy en ik denk met mij ook vele andere gezien alle POSITIEVE reacties iedere keer.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 729  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net