ANTONNAVY1950 - 14-04-2026 om 20:02
Het is een mooie en goede serie,erg jammer dat er niet meer van komt keek er wel naar uit .Maar blijf zo schrijven je verhalen worden wel gewadeerd .Ze zijn een dikke 10 PLUS waard.En hopelijk komen er nog ooit wat aanvullingen van deze mooie serie . π π π π π π π π π π π π π π π π π π π πmet vriendelijke groet en bedankt antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 14-04-2026 om 15:18
Is een mooi verhaal en als de 3e bucketlist zijn de voorgaande dat ook ze zijn een dikke 10 waard, π π π π π π π π π π π π π π π
met vriendelijke groet en bedankt antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 12-04-2026 om 23:53
Was een prachtige en heel goede serie en mooi om te lezen het is een dikke 10PLUS waard π π π π π π π π π π π π π π π π π
Hartelijk dank en blijf zo mooie en goede verhalen schrijven avyantonantonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 12-04-2026 om 17:27
Is een mooi en goed verhaal het is een dikke 10 waard en hopelijk komen ernnog meer hier van . π π π π π π π π π π π π π π π π
Met vrienedelijke groet antonnavy
Reactie op:
Kurtbdsm - 10-12-2025 om 20:27
2 delen, redelijk extreem, maar zo geil om te lezen.
Erg genoten van het nudisme en poepscene, kom je niet vaak tegen. De film die hiervan gemaakt is...je mag me de link doorsturen βΊοΈ
K.
Reactie op:
Shjyne - 10-12-2025 om 10:39
Sommige belevenissen zijn te geil voor woorden...please...
Reactie op:
Remco10732 - 15-11-2025 om 00:06
Of ik genoten heb van dit verhaal? Hoe kun je dat nou vragen! Het is heerlijk dat jullie zo'n vrij en naturistisch leven hebben kunnen leven, πHoop dat er snel een vervolgverhaal komt π π π
Reactie op:
Remco10732 - 15-11-2025 om 00:01
Of ik er van genoten heb? Hoe kun je dat nou vragen! Ik vond (en vind) het een geweldig verhaal, heerlijk dat jullie zo'n open naturistisch leven hebben. Ik hoop dan ook echt dat er meer verhalen komen π π π Minder dan een 10 kan ik er niet voor geven π Dus ja, graag meer van dit soort avonturen.
Reactie op:
W13104 - 26-06-2025 om 16:07
Heerlijk sfeertje daar, ik hoop in mijn volgende leven ook in die demensie terecht te komen.
Ook lekker om een naamgenoot in een verhaal tegen te komen.
Reactie op:
Scary-Hary - 30-05-2025 om 22:17
Leuke fantasie
Reactie op: