Lex79 - 22-05-2026 om 13:33
Een heerlijk begin Liesbeth!
Ik ga snel door met je verhalen, smaakt naar meer!
Als je samen eens wil fantaseren let me know.
Groet Lex
Reactie op:
Twan20069 - 11-05-2026 om 13:31
Liesbeth voor je eerste verhaal heel mooi geschreven om van te genieten onder het lezen dank je er voor Twan
Reactie op: