menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan MS
AntoineL AntoineL - 15-06-2026 om 21:30
👍+2
Wat een heerlijk lang aflevering van weer een een, tot het einde, boeiend verhaal. Denk echter wel dat Wobi gelijk heeft en er nog een aflevering zou moeten komen van het gala en de ontmaagding van Cho. Kan mij er in ieder geval op verheugen.
Weer heel hartelijk bedankt voor het schrijven!

Reactie op: 

Mel Mel - 15-06-2026 om 18:10
👍0
Het is maar goed dat ik een link in mijn mailbox ontvang dat je weer een geweldig verhaal geplaatst hebt, anders had ik de helft onderhand gemist.

Voor dit soort bijzondere verhalen klik ik graag op de link en maak ik tijd vrij. Verder lees ik vrijwel nooit meer op opwindend gezien de kwantiteit van de verhalen ver achteruit is gegaan.

Oef een sleef in je kut dat is net zoiets als de lul van Mandingo in je kut te krijgen 9,75 inch of te wel bijna 25 cm.
Natuurlijk zijn er vrouwen die zeggen kom maar op, maar het merendeel van de vrouwelijke lezers zijn het denk ik wel met me eens en zeggen die komt ons poortje niet in. Wij laten onze klapdeurtjes niet vernielen door zoiets monsterlijks. Geef mij maar een gemiddelde pik die lekker voluit kan gaan die ik op elk plekje voel dan gun ik een ander graag die andere 7 of 8 cm. Kan zeggen uit ervaring dat Sanne nog enkele dagen last heeft gehad van haar klapdeurtjes en een beurse baarmoedermond. Want een lul van om naar bij de 25 cm laat zijn gevolgen achter als het bruut gaat! Je moet immers zelf ervaren zoiets monsterlijks en de gevolgen daar van!

Ms gewelig geschreven genoten van jouw verhaal of Sanne dit uiteindelijk ook zo heeft ervaren kun jij ons vertellen maar heb mijn twijfels. Een dikke is heerlijk maar te lang heeft gevolgen!

Reactie op: 

Olleke Bolleke Olleke Bolleke - 14-06-2026 om 11:01
👍+1
Wat een heerlijk seizoen was het weer! Ik kan niet wachten tot de zomervakantie weer voorbij is en het nieuwe semester begint… 🤗

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 13-06-2026 om 22:37
👍+2
Wat n mooi verhaal weer! Zeker weer n 10 hoor!
Heb m trouwens gevonden, het woord dat je zou overnemen. Mooi gedaan, hihi ...
Ze is belazerd waar ze bij lag, prachtig!
Mss dat je, bij t volgende seizoen, wat in kan gaan over hoe ze reageerde toen ze besefte wat er eigenlijk gebeurd was.
Zal je verhalen missen. Lees dit altijd met veel plezier. Moet t meestal 2 x lezen; 1 x om vlug te zien hoe t verder gaat en dan nog n keer rustiger om echt te lezen.
Hoop dat je nog heel lang doorschrijft. Tot gauw maar weer.
Succes ...

Reactie op: 

Wobi Wobi - 13-06-2026 om 22:24
👍+2
Wauw wat een finale.
Stap voor stap een klein stukje dichterbij je plan.
Elke stap vol met details en controlepunten. Zeker weten dat elke stap klopt wat er gedaan moest worden.
Petje af.
Het lijkt alsof het je geen moeite kost om zo te schrijven, want elke stap klopt, elk detail en verwijzing.
Wederom een diepe buiging en hopelijk snel het laatste deel van dit studentenjaar: Het gala.

Reactie op: 

Ajg Ajg - 13-06-2026 om 21:45
👍+2
Weer een top verhaal. Waarbij alles is gedaan zo als is afgesproken. Al had Sanne het anders bedacht toen ze de opdracht aan Nina gaf om tot huize blanc toe te dienen.

Beloont met een dikke 10

Reactie op: 

Bee Bee - 02-05-2026 om 21:52
👍+2
Mooi, mooi mooi, maar nu nog even wachten op het vervolg. Alsof de voorbereiding gedaan is en de wedstrijd nu gaat beginnen.

Ik ga 'het wedstrijdverslag' heel graag lezen, en met mij vast velen.

Bedankt voor het schrijven.

Reactie op: 

Sabine18401 Sabine18401 - 01-05-2026 om 02:32
👍+1
Goed gedaan, man!
Ben heeel benieuwd hoe dit verder gaat. Tim moet gauw weer met Emmy samen komen. Gaat toch niets boven een mooi, liefdevol samenkomen.
Die Sanne moet goed op haar bek gaan!! Vies, achterbaks wijf!!!
Schrijf nu maar gauw door. Succes ...

Reactie op: 

Wobi Wobi - 30-04-2026 om 19:27
👍+1
Wauw wat een mooi opbouw.
Stap voor stap werkend naar die cliffhanger zoals jij dat kan. Hopelijk duurt deel 2 niet te lang en kunnen we eindelijk lezen wat je allemaal hebt verzonnen, voorbereid en hoe de strijd door jou gewonnen gaat worden.
Maar vooral ook hoe jij en Emma weer samen komen en n de rust wederkeert.

Reactie op: 

Bram25577 Bram25577 - 30-04-2026 om 16:58
👍+2
Wat een teaser! Ik ben heeel erg benieuwd naar de climax! En ik moet eerlijk zeggen dat ik met regelmaat zoek of ik niet een nieuw verhaal gemist heb.
Dit is echt één van de allerbeste reeksen op de website. Chapeau!

Reactie op: 

 
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 866  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net