menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Ohboy1977
Belisar Belisar - 24-10-2025 om 01:39
👍0
Nou de rest nog ben benieuwd hoor

Reactie op: 

Belisar Belisar - 24-10-2025 om 01:18
👍0
Warrig verhaal.
Kan waar zijn...
Hoop op goede afloop
Ben benieuwd 👍🏻

Reactie op: 

Ghislain Ghislain - 26-10-2023 om 22:01
👍+1
ben het volledig met hen eens, waarom niet nog een vervolg ??? weet dat het niet iedereen, gegeven is om zo heerlijk geil te schrijven. Ohboy, laat je niet smeken. Echt mooi, geil geschreven.

Reactie op: 

Pieter024 Pieter024 - 25-09-2023 om 18:58
👍+3
Even dacht ik, na het lezen van het vorige deel: 'hoe gaat hij hier een bevredigend einde aan breien?' Héél slim van je om een tijdssprong te nemen!
Prachtig verhaal man, iets om trots op te zijn!

Reactie op: 

Roffs Roffs - 24-09-2023 om 23:46
👍+3
Geweldige epistels! Heb ontzettend meegeleefd met David en Sven. Dank voor je verhalen. Fijne manier om te lezen

Reactie op: 

poloralphlauren boy poloralphlauren boy - 24-09-2023 om 13:17
👍+3
Wow wat een geweldig verhaal met ook nog eens een pakkende boodschap erin.
Het einde zag ik niet aankomen maar het ontroerde me echt.
Ja heb een traan gelaten.
Deze 10 delen heb ik echt verslonden en ik hoop dat er nog een vervolg komt als ze het kind krijgen.

Maar ik kan niet wachten op een nieuwe reeks vanuit jouw pen geschreven.
👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

Reactie op: 

Quillaume Quillaume - 23-09-2023 om 18:55
👍+7
Boeiend geschreven heb je verhaal neergezet waar ik diepe bewondering voor heb. Hoe ouders de plank mis kunnen slaan of juist het vangnet kunnen vormen om hun kinderen niet kwijt te raken. Alle nuances hebben hier een plek gekregen. En die stukje over tien later is een ontroerend slot geworden. Dank!

Reactie op: 

Jos Jos - 18-09-2023 om 22:35
👍+1
Tja een dilemma... zelfs als ze biologische broers zijn, voor de wet zijn ze dat niet. En er is ook geen bewijs dat ze biologische broers zijn. Ze hebben elkaar als vreemden ontmoet en zijn een relatie aangegaan. Als ze broers zijn verandert er niets aan hun gevoel ( mag ik toch hopen) geen van beiden draagt dezelfde naam, al zou dat wel kunnen na een trouwerij 😊 .
Ik ga maar snel het vervolg lezen.

Reactie op: 

poloralphlauren boy poloralphlauren boy - 18-09-2023 om 17:44
👍+3
wat is dit mooi neergeschreven, wil bijna zeggen schrijf door en laat het in boekvorm uitkomen

Reactie op: 

Horseboy97 Horseboy97 - 18-09-2023 om 13:21
👍+3
Wauw! Dit verhaal maakt indruk, en is iets wat velen meegemaakt hebben. Alsjeblieft ga door met schrijven want dit spreekt aan!

Reactie op: 

 
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 491  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net