ANTONNAVY1950 - 18-06-2026 om 23:01
Het is een heel goed verhaal en prachtig om te volgen ,hopelijk komt er nog meer delen van ,het is een dikke 10 waard . π π π π π π π π π π
Met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 07-06-2026 om 13:21
En weer een goed verhaal met een dikke 10 ,hopelijk komen ern nog regelmatig meer verhalen van de groep. π π π π π π π π π π π π
met vriendelijke grtoet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 07-06-2026 om 13:11
Weer een heel geil en goed verhaal ze blijveb steeds fijn om te lezen en er van te genieten ,hetis een dikke 10 waard. π π π π π π π π π π π π π π π π.Ga zo door .
met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 07-06-2026 om 12:48
Weer een prachtig verhaal ,hopelijk komen er nog meer delen van.Dit zou vele lezers blij maken het is een dikke 1- plus waard.
π π π π π π π π π π π π π π π π met vriendelijke groet en hopelijk tot spoedig,antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 05-06-2026 om 12:38
Denk dat het nummer 54 niet helemaal goed is want er staat vervolg op deel 55 dus ergens is eer wat verkeerd gegaan ,
Met vriendelijke groet
antonavy1950@gmail.com π π³
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 22-05-2026 om 15:07
Is weer een goed verhaal wacht met spanning af wanneer het volgende deel komt.Het is een dikke 10 waard. π π π π π π π π π π π π π π π π π π π
Met vriendelijke groet en hopelijk op nog meer verhalen over hun ,antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 20-05-2026 om 12:34
Is eenprachtig begin van nog meer verhalen over hun ,hopelijk komen er nog meer van.Het is een dikke 10 waard π π π π π π π π π π π π π π π π
E nu af wachten op nog meer delen hier van .Met viendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 13-05-2026 om 12:50
En heel goed verhaal ,zou nog wel meer van je avonturen willen lezen ze zijn een dikke 10 waard π π π π π π π π π π π π π π π
Hopelijk op nog meer goede verhalen met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 11-05-2026 om 23:29
Is een heel goed verhaal hopelijk komt er ook nog eens van de frankrijk reizigers weer in beeld het is een dikke 10 waard en hopelijk blijven er nog vele verhalen volgen . π π π π π π π π π π π π
en met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op:
ANTONNAVY1950 - 11-05-2026 om 23:24
Was weer een heel goede serie ,hopelijk komen er nog veel meer van deze verhale ze zijn een dikke 10PLUS waard π π π π π π π π π π π π π π π π π π π π
bedankt voor de mooie en goede verhalen blijf ze schrijven je maakt vele lezers bij ,met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op: