menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties door Foxxie
Foxxie Foxxie - 03-03-2026 om 15:30
👍+2
De titel is oke.en klik je het verhaalopen, maar bij de 1e alinea direct afgehaakt. Bij de zin "Mijn pik hing al halfhard in mijn werkbroek, 25 centimeter pure dikke bouwvakkersladder, altijd klaar voor actie." skippen we gauw weer door naar een ander verhaal.

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 25-12-2025 om 00:00
👍0
Opwindend.Net beheerders, alle lezers en schrijvers,
"Hele fijne kerstdagen gewenst! Moge kerst 2025 je overladen met gezondheid, liefde, en voldoende warmte.
En laten we eerlijk zijn... een beetje passie onder de kerstboom kan geen kwaad! Maak er iets moois (en stoutmoedigs) van."

Foxxie Foxxie - 14-12-2025 om 22:00
👍0
kan zeker. hoe ver wil je gaan?

Foxxie Foxxie - 12-09-2025 om 21:57
👍0
Roger21723
Deel 6 staat erop.

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 09-03-2025 om 13:23
👍+3
Op naar een vervolg van deze avonturen. Mogelijkheden zat in ieder geval voor verhalen. Want wie is die mysterieuze dame.

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 02-03-2025 om 16:07
👍0
Ruud15990
Deel 2 staat inmiddels ook online!

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 26-11-2024 om 08:25
👍0
Dank je wel Sabine18401

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 11-11-2024 om 22:49
👍0
@Sabine18401

deel 2 is onderweg ;-)

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 21-01-2024 om 14:30
👍+2
Mooi.
op naar het vervolg! ?

Reactie op: 

Foxxie Foxxie - 21-05-2023 om 20:58
👍+3
Gulsah,

Mooi dat je je verhaal hebt opgeschreven. je moet het toch ergens kwijt en daarbij is het een heerlijk verhaal. Zo zie je maar dat je verlangens dieper gaan en je je, ondanks dat het eigenlijk een soort van fout is, lekker hebt laten gaan.
Snap wel dat je ergens spijt had en je ontslag hebt moeten nemen, voor je eigen gevoel. probeer je spijt naast je neer te leggen, je hebt een heerlijke ervaring gehad en eigenlijk wil je dit vaker.
Aan de andere kant worstel je ook weer met het feit dat je je onderdanige kant thuis niet kwijt kan, dat is jerg ammer.
uit ervaring weet ik dat die kant van je toch altijd blijft knagen. Alleen maar lief is net niet de kant die je alleen maar op wil. misschien is er een mogelijkheid om het daar thuis over te hebben? lijkt me leuk te horen hoe het evt verder gaat daarmee, en met je gevoelens.
succes ermee! x

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 552  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net