Ted25949 - 22-06-2026 om 21:40
Je mag van mij nog wel even doorgaan. Het leest heerlijk weg en is ook na 50 delen nog steeds heel interessant. Ben ook benieuwd naar hoe het gaat op de kazerne en bij het in ere herstellen van Henry. Dus graag nog even doorgaan.
Reactie op: