Klik hier voor meer...
Datum: 14-10-2013 | Cijfer: 8.1 | Gelezen: 15598x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: De Feesttent - 1
Wij zijn 6 weken verder. Ik heb via whats app contact met Marlous. Zij vond het zo geweldig dat zij het nog een keer met mij wil doen. Maar wij hebben steeds geen tijd. Ik heb na al die jaren weer contact met mijn oom. Wanneer hij jarig is ga ik overdag langs bij oom en tante. Het is een gezellige middag. En een mooi vooruitzicht, want ik heb straks mijn laatste avonddienst. Ik heb daarna 3 weken vakantie en wil Friesland door varen met de boot.

Dan komt Marlous thuis, zij heeft eindelijk schoolvakantie. Na de schoolvakantie gaat zij voor haar laatste jaar op gymnasium en daarna door de medische wereld in.

Ze vind het wel jammer dat zij niet op vakantie gaan. Oom heeft een behoorlijke tijd in de ziektewet gezeten door hartklachten, en een hart operatie. Daarom is er even geen geld om op vakantie te gaan.

Marlous gaat naar Saskia ,een vriendin toe. En al zij weg is zeg ik tegen oom en tante, Marlous mag wel met mij mee, ik ga vanavond mijn laatste dienst in van 23:00-08:00 uur en dan heb ik vakantie. Ik ga overmorgen op vakantie met de boot. Ik vaar naar Friesland en daar verblijf ik paar weken. Misschien wil Marlous wel mee? Oom en tante vinden dat een leuk idee. Ik zeg dat zij het maar moeten vragen als zij terug is. En ik vraag dan aan oom, of hij mij naar de haven wil brengen. Dan mag hij mijn auto gebruiken, alleen dan moet hij ons ook weer ophalen in Friesland, zodat ik mijn boot daar kan laten en dan wanneer ik een lang weekendje heb, daarheen rij en dan lekker lang weekend op de boot pak. Oom vind dat een goed plan, want zij hebben zelf geen auto meer.

'S avonds ik ben net aan het werk, spreek ik Marlous weer via de whats app, zij is dol enthousiast dat zij mee mag op vakantie met mij. Marlous zegt ik durf het bijna niet te vragen, maar mag er een vriendin van mij paar dagen mee? Die wil ook gezellig mee varen. Ik zeg dat is geen probleem, maar dan moet zij wel opgehaald worden of met de trein terug naar noord Holland. Want om van Friesland even heen en weer te varen heb ik geen zin in. Dat is geen probleem, want haar moeder woont in Leeuwarden. Dat is geregeld. Het is nu bijna vrijdag en wij besluiten om zaterdag morgen vroeg te vertrekken.

Ik krijg van Marlous via de app een foto van haar vriendin. Saskia heet zij 17 jaar, zij heeft een mooi gezicht, donker blond haar, iets mollig lichaam, grote borsten.

Zaterdag om 9 uur zit ik in de auto naar oom en tante om Marlous en haar vriendin te halen. Aangezien ik een vrij grote auto heb, past het gemakkelijk. Om 10 uur rijd oom ons naar de haven. Wanneer wij aankomen gaan wij eerst de boot verkennen. Achterop de boot is de buiten stuur mogelijkheid, met zitgedeelte. Ingang is aan de zijkant daar kom je in stuurhut/leefgedeelte met bank en tv en keuken en eettafel. Daar doorheen krijg je links een ruim toilet, rechts een kleine slaapkamer met stapelbed. Rechtdoor een badkamer met ruime douche en een wasbak. En aan de andere kant van de leefgedeelte is een trappetje naar de grote slaapkamer met een ruim 2 persoonbed er in.

Ik pak de grote slaapkamer en de meiden pakken het stapelbed. Dan ruimen wij de boodschappen in, die ik vrijdag gehaald heb. Wanneer wij allemaal klaar zijn drinken wij nog een bakkie met oom. Dan zwaaien wij oom uit, starten de motor, gooien de lijnen los en ik vaar weg. Maar voor een klein stukje want er moet eerst nog brandstof getankt worden en de watertank voor drinken wc en douche moet vol. Nadat de tanks ook weer helemaal vol zijn, gaan wij echt weg. In een rustig gangetje varen wij de vecht op richting Ijsselmeer. Marlous en Sas verkennen de boot een beetje en komen daarna terug in hun bikini. Ik trek snel beneden een korte broek aan en neem een shirt mee.

Boven ga ik naast Marlous zitten die het roer heeft overgenomen. Sas is zich zelf aan het insmeren met zonnebrand crème. Nadat ik zie dat Marlous het goed afgaat bied ik aan Sas haar rug te doen, zodat ze lekker kan genieten van de zon. Sas gaat volgende week zaterdag met haar ma naar Turkije dus ze wil vast een beetje bruin zijn voordat ze aankomt.

Sas gaat op haar buik liggen en zij trekt het touwtje van haar topje los. Ik spuit wat crème op mijn handen en begin bij haar voeten zo naar boven. Sas ligt te genieten ik schijn goed te kunnen masseren(volgens een ex van mij). Wanneer ik bij haar dijen komt spreidt ze haar benen een beetje en ik ga tussen haar benen en smeer daar ook. Maar wel zo dat ik niet haar broekje raak. En dan ga ik boven haar broekje verder naar haar schouders toe. Ik pak ook gelijk de zijkant mee. Zo voel ik ook de zijkant van haar grote borsten. Maar hoezeer ik ook probeer daar krijg ik niet meer van haar borsten te zien of te voelen. Dan doe ik haar nek. Waneer zij helemaal gedaan is, maak ik haar touwtje weer vast en ga weer naast Marlous zitten. Sas komt er bij staan. Ik bekijk haar nogmaals en zij is geen onaantrekkelijke meid. Alleen iets een buikje en wat dikkere benen, maaar daardoor wel een lekker volle borsten en billen.

Wij komen aan bij een sluis naar het Ijmeer en daar neem ik het roer weer over van Marlous. Ik leg de dames uit wat ik nu van ze verwacht, zij moeten de boeien aan de rechterkant ophangen en dan in de sluis de boot vlak bij de kant houden tijdens het schutten. Dat gaat helemaal goed en vrij snel vaar ik het Ijmeer op. Daar zijn er duidelijk meer golven en iets meer wind. We gaan via Ijmeer naar Markermeer naar het Ijsselmeer zo op Lemmer aan. Het is de kortste route naar Lemmer. We gaan dan overnachten in Enkhuizen, want wij hebben de tijd, en om nou 11 uur achter elkaar op het wijde meer te zitten heb ik geen zin in.

Enkhuizen is in zicht. Marlous is niet lekker geworden door de grotere golven en ligt op de bank. Sas gaat af en toe kijken bij haar. Zo leren Sas en ik elkaar beter kennen. Sas is een spontane leuke vrolijke meid.

We varen Enkhuizen binnen en Sas gooit de boeien links uit en ik manoeuvreer ons op een passantenplek. Eigenlijk in 1 x ligt de boot precies goed. Ik loop even naar beneden om te zien hoe het met Marlous gaat. Het gaat iets beter nu het golven opgehouden is. Ik kleed mij aan en loop even naar de havenmeester en betaal voor 1 overnachting en stroom. Met de havenmeester loop ik terug en wij sluiten het stroom aan. Wanneer de havenmeester weg is gaan wij Enkhuizen verkennen. En om 9 uur ploffen wij moe en hongerig bij een leuk restaurantje met uitzicht op de haven. Ik trakteer de dames op een lekkere maaltijd.

Bij de boot aangekomen gaan nog wat drinken en om 12 uur gaan wij slapen.

Maar om 2 uur gebeurt het, mijn deur gaat open en daar komt Marlous aan geslopen. Ik doe net of dat ik slaap. Marlous kruipt onder de dekens en pakt mijn lul en begint er voorzichtig mee te spelen. Wanneer hij stijf is klimt zij over mij heen en laat zich rustig zakken. En in een snel tempo neukt zij mij. Ik doe het lichtje bij mijn bed aan en Marlous schrikt niet eens. Zij zegt alleen, niet zeuren ik was zo geil als boter en ik moest even vlug neuken met je, alleen duurde het lang voordat Sas eindelijk sliep. Marlous is zo bezig met mij te neuken dat ze vrij snel komt. Dan valt zij voorover op mij. Ik draai ons om en zonder dat mijn grote lul uit haar komt. Als ik bovenop haar lig bepaal ik het tempo. Nog wilder neuk ik haar. Volle kracht neuk ik haar en voel steeds mijn lul tegen haar baarmoedermond stoten. Ik ben zo geil geworden dat het ook niet lang duurt voor dat ik klaar kom. Net op het moment dat ik mijn terug wil trekken omdat ik geen condoom om heb, zegt Marlous, spuit in mij ik ben aan de pil sinds de vorige keer.

Dus ik neuk door en spuit vol gas het kutje van mijn nichtje helemaal vol! Voldaan trek ik mijn lul uit haar. Marlous slipt weer terug naar haar kamer, want Sas mag van niets weten.

De volgende morgen ben ik om 11 uur als eerste wakker en begin aan het ontbijt. Wanneer ik klaar ben was ik me zelf en maak de dames wakker. Een half uur later zitten we gezellig boven aan dek te ontbijten. Na het ontbijt gaan de dames de afwas doen. Ik loop naar onze buurman en vertel hem dat wij zo vertrekken, en dat hij dan even opnieuw moet aanleggen. Daarna loop ik naar de havenmeester en meld dat we willen vertrekken. Hij loopt mee om te stroom af te sluiten en met een hand nemen wij afscheid. Dan start ik de motor en gooi de lijnen los en meld de buurman dat wij vertrekken zodat hij dan zelf aan de kade kan liggen. Wij varen er tussen uit en dan de haven uit. We gaan het Ijsselmeer op. Het water is beter dan gister, dus Marlous wordt niet ziek en kan gewoon naast Sas op een handdoek gaan liggen zonnen. De dames smeren elkaar in. Ik zie dat zij gezellig aan het kleppen zijn, maar daar hoor ik niets van. Wel kijken ze regelmatig mijn kant op giegelend. De reis gaat voorspoedig. Wanneer we het zat zijn, zijn wij al bijna bij Leeuwarden in de buurt, nog paar uur varen. We leggen ergens aan waar niets in de buurt is. Dus de dames gaan een maaltijd maken voor ons. Tijdens het eten vraagt Sas of zij vanacht bij mij mag slapen. Want zij heeft gister gemerkt dat Marlous naar mijn kamer is gegaan en vanmiddag heeft Marlous verteld dat wij geneukt hebben. Ik vind het goed, zei Marlous. Als jij het goed vindt Jens, zegt Marlous. Ik heb al van je lekkere lul mogen genieten dan mag Sas vanavond. Als jij dat wil Sas, graag, zeg ik.

Na een gezellige spelletjes avond ga ik naar bed. Sas volgt mij naar mijn slaapkamer en ik kleed mij uit. Sas kleed zich ook uit en dan zie ik haar grote borsten bengelen. Ik gok dat zij een cupje D heeft. Sas doet haar broek uit en staat in alleen een slip voor mij. Mijn lul begint stijf te worden. En sas zegt, Marlous heeft niet gelogen. Ik heb wel een aantal mannen gehad maar zo'n grote heb ik nog niet gezien. Ik zeg, pak m maar vast. Sas komt naar voren en begint mijn lul af te trekken. Sas heeft er ervaring mee. Dan gaat Sas op haar knieën en neemt mijn lul in haar mond. Sas begint mij te pijpen en speelt met mijn ballen. Wat kan zij lekker pijpen zeg. Een tijdje sta ik te genieten. Ik kreun er op los. Niemand kan ons horen behalve Marlous. Dan geef ik Sas aan dat ik bijna klaar kom. Sas zuigt door en later spuit ik Sas haar mond vol. Sas kijkt mij aan en slikt alles door. Dan pakt zij mijn lul weer in haar mond en likt mijn lul schoon. Dan ga ik op bed liggen en vraag of Sas naast mij komt. Sas klimt op bed en ik klim tussen Sas haar benen. Ik voel door haar slip haar vochtige kut. Ik ga haar slip in en ga met een vinger tussen haar lippen. Ik wrijf over haar clitje. Nu is het Sas haar beurt om te kreunen. Ik trek haar slip uit en zie haar kale kut met een streepje schaamhaar. Ik begin haar te likken. Tevens duw ik 2 vinger haar grot in. Ik begin haar te vingeren en speel met het puntje van mijn tong met haar clitje. Redelijk snel komt Sas klaar. Ik ga op Sas liggen en ga met mijn lul tussen haar borsten en duw haar borsten tegen elkaar en neuk haar tussen haar tieten. Tegelijk speel ik met haar tepels. Sas pak het puntje van mijn lul met mond. dan ga ik op mijn rug liggen en Sas komt op mij zitten. Zij geleid mijn lul haar grot in. Sas is duidelijk minder strak als Marlous. Maar wel een lekker kutje. Zij neukt mij heerlijk! Ik pak haar lekkere borsten beet en speel met haar tepels. Beide kreunen wij. Wij neuken lekker door. Sas komt snel klaar. Sas stapt van mijn lul af en gaat voldaan op bed liggen. Dat was heerlijk Jens, zegt zij. Ik ga tussen haar benen liggen en trek haar benen op mijn schouders en ik breng mijn lul haar kut in. In dit standje neuk ik Sas lekker wild. Dan kom ik klaar en Sas komt ook weer klaar. Zij kreunt mij, kom in mij klaar ik ben aan de pil. Waneer ik het niet meer op kan houden spuit ik vol overgave mijn zaad in haar kut. Ik val voorover en laat haar benen los. Ik voel haar borst tegen mijn borst. Ik begin een lekkere zoen met haar, en ik voel haar tong tegen mijn lippen en ik open mijn mond en wij beginnen een lekkere tong zoen. Na een zoen van paar minuten ga ik naast haar liggen en voldaan vallen wij ge armd in slaap.

De volgende dag arriveren wij in Leeuwarden. 'S avonds wordt Sas opgehaald door haar moeder. Ik krijg een kus op mijn mond als dank voor een leuke paar dagen. Zo zijn Marlous en ik samen. Wij maken er nog een mooie vakantie van.
Trefwoorden bij dit verhaal: Feest, Suggestie?

Een Leuke VerrassingDoor: Xxxme
"Met een nieuwsgierige blik keek ik naar mijn zus wanneer ik haar had gevraagd waar we nu in feiten naar toe reden. We zijn er bijna. Zei Fleur met fonkelende ogen en zelf keek ik nu naarstig rond. Gelijk begon mijn hart sneller te bonzen ..."
9.0
Jij Doet Er...Door: Steven D
Tags: Moeder, Zoon, Betrapt, Neuken, Pijpen, Bejaard,
" Jij doet er ten minste nog wat mee Ik schrok van mijn moeders opmerking. Recht voor de raap, zo was ze altijd al geweest. Maar haar openheid bij dit onderwerp verbaasde me toch. Mam zette zich naast me op de sofa, en zuchtte e..."
9.3
Zwanger Of Toch Niet?Door: Nickey
Tags: Zwanger,
"Lis was 35 en woonde met haar dochters Nathalie van 16 en Miranda van 15 bij haar ouders in. Sjaak, de zoon van haar tweelingzus Helene woonde er ook. Sjaak en Nathalie waren even oud. Sjaak en Nathalie konden het heel goed met elkaar vinden. Ze zate..."
8.6
Ik Sta Bij... - 2Door: Xxxme
"Mijn piemel stond nog plankhard tussen mijn benen wanneer ik tijdens de pauze mijn boxershort weer aan deed. De rest hoef je niet aan te doen het is juist maar pauze en buiten ons is hier niemand anders. Zei mijn zus wanneer ik mijn lange broek wil..."