Klik hier voor meer...
Datum: 23-10-2013 | Cijfer: 7.7 | Gelezen: 17680x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Ik En Mijn Vader - 2
De zomer was aan gebroken en ondertussen was mijn verjaardag al weer voorbij gekomen en was ik inmiddels 16 geworden. School was afgelopen en mijn vader had een vakantie geboekt voor de 3de en 4de week van de vakantie. De reis stond gepland voor Gran Canaria. De weken voor de vakantie leken mijn vader en ik steeds meer een relatie opgebouwd te hebben. Hij kwam vaak thuis van zijn werk en dan was het “Hallo schat” en dat sloten we af met een kus. Maar voor de buiten wereld waren we gewoon vader en dochter en lieten we niets merken.

De dag voor dat we zouden vertrekken was het regenachtig. Ik had eigenlijk afgesproken om die middag met een vriendin de stad in te gaan om een leuk jurkje te kopen van mijn verjaardagsgeld voor de vakantie. Maar omdat het regende hadden we daar maar van afgezien. Mijn vriendin, Britt, kwam die middag nog wel even langs. Zij wist niets van wat er allemaal met mijn vader speelde, ook al was ze mijn beste vriendin. We hebben die middag lekker op de bank gehangen en tv gekeken. Tegen het einde van de middag kwam mijn vader thuis, vroeger dan normaal. Hij opperde om uit eten te gaan in plaats van te koken, hij vroeg of Britt mee ging. Britt leek het wel gezellig dus belde ze haar ouders op voor toestemming.

De rest van de middag heeft mijn vader zijn spullen gepakt voor de vakantie en Britt en ik hebben nog TV gekeken. Mijn vader had ook nog ondertussen gereserveerd bij een restaurant niet ver van ons appartement. Tegen een uur of 6 was het gelukkig droog en liepen we naar het restaurant en aten we daar. Na het eten liepen we weer terug, mijn vader had voorgesteld om Britt naar huis te brengen, maar haar fiets stond nog bij ons. Mijn vader ging alvast naar boven en Britt en ik namen afscheid van elkaar “Tot over 2 weken! Veel plezier!”. Ik stapte de lift in en dagdroomde een beetje over de vakantie, heerlijk met mijn vader en werd er zelfs een beetje geil van. Ik liep naar de deur van het appartement en voordat ik de sleutel in het slot kon steken ging de deur al open. Mijn vader stond klaar met een fles wijn en 2 glazen: “Zullen we de vakantie in gaan luiden” zei hij met een knipoog. Ik sprong in zijn armen voor een knuffel en gaf hem een zoen. We gooide snel de voordeur dicht en ging gezellig op de bank zitten, toen ging de deurbel. Mijn vader liep naar de intercom en vroeg wie er aan de deur stond: Het was Britt. Haar fietsband was blijkbaar lek en vroeg of mijn vader haar toch nog even naar huis kon brengen. Mijn vader kon het nu natuurlijk niet weigeren. Hij gaf me een dikke zoen en vertrok uit de voordeur.

Ik had me voorgesteld om de volgende ochtend mijn koffer te pakken, maar nu had ik toch tijd genoeg. Britt woonde aan de rand van de stad en mijn vader zou zeker een uur weg zijn met de drukte, want het was koopavond en dan is het erg druk in de stad. Ik pakte een aantal jurkjes, rokjes, shirtjes, topjes, BH's en onderbroeken in. Ook de bikini, die ik van mijn vader had gekregen voor mijn verjaardag, pakte ik in. Toen ik klaar was met inpakken, was mijn vader nog niet thuis. Ik begon weer te dagdromen over de vakantie met mijn vader en werd weer geil van de gedachten dat ik 2 weken met mijn vader naar Gran Canaria zou gaan. Ik zag het al voor me, lekker op het strand liggen en stiekem in de zee een beetje aan elkaar zitten en in gedachten voelde ik zijn hand al in mijn bikini broekje gaan. Bij die gedachten gleed ik met mijn eigen hand in mijn stringetje en voelde dat deze al vochtig was geworden van mijn natte kutje. Ik trok mijn jurkje uit, maakte mijn BH los en ging op bed liggen. Mijn vingers gleden tussen mijn lippen en voelde de warme sappen, het natuurlijke glijmiddel zorgde ervoor dat mijn vingers gemakkelijk naar binnen gleden. Mijn gedachten dwaalde verder af naar de vakantie. Lekker in het appartement waar mijn vader mij heerlijk zou nemen nadat we terug zouden komen van het strand. Mijn vingers wreven het vocht over mijn clitje en ik begon deze wild te masseren met 2 vingers het duurde niet lang en ik kwam heerlijk klaar. Uitgeteld van de dag en voldaan van het klaar komen, kroop ik onder de dekens van mijn eigen bed, waar ik eigenlijk al een paar weken niet meer had geslapen. Binnen enkele minuten was ik vertrokken en werd pas de dag daarna wakker. Ik schrok wakker en voelde me gelijk een beetje schuldig tegenover mijn vader.

Ik trok mijn geel lingerie setje aan, een kante bh en een stringetjem en een geel zomerjurkje. Daarna ging ik naar zijn kamer en ging naast hem liggen om hem wakker te kussen. Hij werd wakker: “Goede morgen schat, heb je lekker geslapen?” –“Ja hoor, sorry ik was echt moe” – “Maakt niet uit, ik zag dat je al gepakt had?” – “Ja, ga jij je douche en klaar maken, dan maak ik een ontbijtje!” ik stond op en liep naar de keuken. Ik hoorde mijn vader in de douche stappen en een paar minuten later kwam hij de keuken in lopen met zijn badjas aan. Hij kwam achter me staan en kuste mij in mijn nek. Dat deed hij wel vaker en ik wist dat hij niets onder zijn badjas aan had, maar ik was een beetje gespannen om op tijd te komen. Dus ik kuste hem en duwde hem van me af: “Kom, eerst ontbijt” en gaf hem een knipoog. We aten het ontbijt op en na het ontbijt ging mijn vader zich aankleden terwijl ik de keuken wat opruimde en een briefje schreef voor onze schoonmaakster.

De deurbel ging en de taxi stond klaar. We pakte onze koffers en gingen naar beneden. De chauffeur laden de koffers in. Onderweg naar het vliegveld, op het vliegveld en in het vliegtuig leken we gewoon vader en dochter die op vakantie gaan. Eenmaal op Gran Canaria huurde mijn vader een auto en reden we naar ons hotel, het was ongeveer een half uurtje rijden. Mijn vader vertelde onderweg dat hij zodra we de hotelkamer binnen zouden komen dat hij mij eens lekker zou gaan verwennen. Dat vond ik wel geil en ik begon hem een beetje te plagen door mijn jurkje om hoog te doen en met mijn vingers over mijn stringetje te gaan. Ik begon mijn kutje te masseren over het stof van mijn string. Ik drukte het stof tussen me lippen, zodat ze zich om het stof vouwden. Mijn vader keek en wilde met zijn handen voelen, maar ik zei dat hij op de weg moest letten. Ik wreef plagend over mijn clitje en in het stof begon zich een donkerplekje te vormen. Ik haalde het stukje stof tussen mijn lippen vandaag en stak mijn hand in mijn stringetje. Toen mijn vingers tussen mijn lippen gleden kon je het geluid van mijn natte kutje in de auto horen. Mijn vader zat bijna meer op mij te letten dan de weg en kneep een paar keer in een flink bobbel in zijn broek. Ik begon mezelf lekker te vingeren en greep met mijn andere hand naar zijn hard bobbel. Terwijl ik zijn harde lul door het stof heen voelde, kwam ik met een klein kreuntje klaar. Ik deed mijn stringetje weer goed en mijn jurkje naar beneden. Mijn vader greep mijn arm en likte mijn vingers af waarmee ik mezelf had gevingerd en lachte: “Dat ga ik dadelijk eens beter proeven”.

Het duurde even voordat we het hotel en een parkeerplaats gevonden hadden. Het inchecken ging wat sneller, echter waren ze nog aan het schoonmaken in onze kamer. Ze vroegen ons om een drankje te drinken aan de bar en te wachten. Terwijl we aan de bar wachtte, werden onze koffers alvast naar de kamer gebracht. Na 10 minuten konden we eindelijk naar boven. Het was op de bovenste etage met zicht op de oceaan. Toen ik de deur open maakte viel mijn mond open van verbazing. Het was echt een heel mooi appartement, maar lang kon ik er niet van genieten. Het moment dat ik de deur achter mij dicht hoorde vallen greep mijn vader me al van achteren. Hij was zo geil dat zijn hand gelijk onder mijn jurkje ging en in mijn stringetje terwijl hij mijn nek aan het kussen was en met zijn andere hand een van mijn borsten vast greep. Ik voelde eerst 1 vinger in mijn kutje glijden en vervolgens een tweede. Hij vingerde me heel even en stopte vervolgens om mij op te tillen. Hij liep met mij naar het bed en liet me daar opvallen. Hij dook met zijn hoofd tussen mijn benen en begon mijn stringetje te kussen. Ik voelde zijn tong tegen het stof aan drukken en door zijn speeksel werd mijn string alleen maar natter. Ik greep met beide handen zijn hoofd vast en duwde hem tegen mijn geile kutje aan. Ik was weer zo geil geworden. Hij duwde mijn stringetje naar de zijkant en begon mijn kutje heerlijk te likken. Zijn tong gleed tussen mijn lippen door en likte over mijn clitje. Hij kuste de hele regio van mijn kutje, maar alles wat ik wilde was dat mijn kutje lekker verwend zou worden, dus ik duwde mijn vaders hoofd weer richting mijn kutje en hij begon daar weer heerlijk aan te likken. Uiteindelijk begon hij aan mijn clitje te zuigen en weer wild te likken in zijn mond, dat gevoel is zo heerlijk. Ik kwam daarom ook binnen een paar seconden klaar. Ik merkte het zelf niet, maar mijn vader zei: “Zeg, wat doe je nu?” blijkbaar spoot ik een klein straaltje toen ik klaar kwam... “Oops, sorry kon er niets aan doen.” – “Maakt niet uit hoor, vind het juist wel geil” en hij likt mijn kutje nog een keer af. Hij kwam omhoog en trok mijn jurk uit, ik ging recht op zitten en maakte mijn bh los en trok deze uit. Hij ging achter het bed staan en knoopte zijn overhemd los en ontdeed zich daarvan, vervolgens trok hij zijn hemd uit en ik begon zijn borst kast te kussen terwijl ik zijn riem los maakte. Wat had ik zin in zijn heerlijke lul. Ik schoof zijn broek naar beneden en haalde zijn harde lul uit zijn onderbroek. Ik ging op mijn buik liggen en nam zijn harde lul in mijn mond. Ik begon zijn lul lekker af te likken en te zuigen. Hij greep mijn hoofd vast zoals ik dat bij hem had gedaan en hij duwde zijn lul dieper in mijn mond. Een paar minuten lang zoog ik zijn heerlijk lul af terwijl ik af en toe met zijn ballen speelde. Na enkele minuten trok hij zijn lul uit mijn mond en liep om het bed en ging met zijn knieën op het bed zitten. Hij trok mijn heupen omhoog en schoof mijn string naar beneden. Daar zat ik op bed, op mijn knieën, mijn kont naar boven en mijn gezicht in de dekens gedrukt. Ik voelde zijn vingers over mijn schaamlippen en vervolgens er tussen glijden. Hij begon mijn kutje te vingeren en het voelde heerlijk. Ondertussen greep hij met zijn andere mijn billen. Ik genoot van zijn vingers die in en weer uit mijn natte kutje gingen, maar daar stopte hij mee en al gauw merkte ik waarom. Al snel voelde ik zijn harde lul tegen mijn kutje aanduwen en hij gleed hem zo naar binnen. Hij begon me rustig aan te neuken, heel rustig en diep. Ik voelde zijn onderbuik tegen mijn kontje aan duwen. Hij greep me bij mijn heupen vast met beide handen en begon me steeds wilder te neuken. Elke stoot schoot door mijn lichaam. Ik keek onder mezelf door, tussen mijn borsten en zeg zijn harde lul hard in mijn kale kut gaan. Een tiental stoten en ik hoorde mijn vader bijna klaar komen. Hij trok zijn lul uit mijn kut en ik voelde zijn warme zaad over mijn billen en mijn onder rug. Ik maakte zijn werk af door met mijn vingers mijn clitje te masseren en niet lang daarna kwam ik ook weer heerlijk klaar en weer spoot ik een beetje van mijn kut vocht. Ik wist nog steeds niet hoe ik dat deed, maar mijn vader vond het wel leuk. We spoelde ons af onder de douche en kleden ons weer aan, de vakantie was nog maar net begonnen en we hadden nog 2 weken om te genieten van de oceaan, het eiland en van elkaar...
Trefwoorden bij dit verhaal: Vader, Suggestie?

Mijn Zoon Rick - 4Door: Patrick57
Tags: Anaal, Kut, Kutje, Moeder, Pijpen, Zoon,
"Tijdens mijn werk vraag ik het me voortdurend af. Ik vond het heel spannend en lekker om samen met mijn zoon mijn vrouw, zijn moeder, dubbel te penetreren. En Ilse vond het ook zeer spannend en lekker. En ook het door haar uitgevoerde planne..."
Totaal OnverwachtsDoor: Angelaa
"Mijn broertje kwam gewoon naar binnen en sloot de deur achter zich, zonder om mijn toestemming te vragen. Ik lag op mijn bed op mijn iPad te kijken, met alleen mijn slipje en een T shirt aan. Ik lag op mijn buik, terwijl ik mijn lichtbruine haarlok o..."
Avontuur Met Geblinddoekte... - 2Door: Geile Beer
Tags: Blinddoek, Zus,
"Het was een paar dagen geleden dat ik mijn zus had geneukt. Ze gedroeg zich thuis volkomen normaal, dus ik denk dat ze geen idee had dat ik degene was die haar neukte, en niet John . We hadden natuurlijk verder gepraat via de dating app. Ze had geze..."
8.0
De Ontdekking Van... - 11Door: Floris20621
Tags: Beffen, Broer, Pijpen, Tiener, Trio, Tweeling, Zus,
"Papa en Mama zitten samen in de tuin. Het is nog warm, de zon begint onder te gaan. Ze zitten onder een grote boom, op de tafel voor hen staan een fles, glazen. Ze praten zachtjes over wat er vanmiddag gebeurd is. En dan te bedenken dat de tweel..."
Mijn Zoon Rick - 3Door: Patrick57
Tags: Anaal, Moeder, Trio, Zoon,
"Niet lang nadat mijn zoon Rick en ik het kleine geile lijfje van mijn vrouwtje Ilse tegelijk heerlijk hadden gebruikt, Rick neukte haar in haar kutje en ik pakte haar diep in haar kontje, stuurde Ilse Rick naar bed. Rick sputterde nog tegen ..."