Klik hier voor meer...
Datum: 05-12-2018 | Cijfer: 8.7 | Gelezen: 19961x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Mijn Gezin - 4
De laatste 2 dagen heb ik mijn werk afgerond en overgedragen aan een collega.
’s Avonds had ik de camper ingepakt zodat deze klaar stond voor vertrek.
Sabrina en Shanti hadden een route uitgestippeld door Duitsland en wat campings op de route uitgezocht.

Zaterdag vertrokken we en bij het ontbijt kwamen de meiden naar beneden.
Sabrina had een kort rokje aan met een topje en teenslippertjes, Shanti een kort hoog opgesneden wit broekje met een rood shirtje.
Na het ontbijt vertrokken we en reden we richting de moezel waar we in de buurt van Koblenz de eerste camping aandeden.
Niet veel bijzonders maar we hadden alles wat we nodig hadden.
Zondag’s nog even naar de stad geweest en de toerist uitgehangen.
Maandag reden we weer verder en stopte in de buurt van Kaiserslautern, lekker een beetje relaxen en zonnen.
Woendag reden we via het zwarte woud richting Stuttgart naar een camping aan een meer.
Bij de receptie om een plekje gevraagd en kregen er 1 toegewezen op 2 rijen van het meer af.
Toen we de camping op reden stopte ik even en keek achterom de camper in waar de meiden mij giechelend aankeken.
Ik zuchtte een keer diep en reed door.
Deze camping was een FKK camping.
FKK staat voor Freie Körper Kultur en betekend zoveel als nudisten camping.
Ik zette de camper op de plek en begon met de tafel en stoeltjes buiten zetten en de luifel uit te draaien.
De meiden keken even hun ogen uit en stonden twijfelend rond te draaien.
“Ja, hallo, jullie hebben het uitgekozen hé” zei ik lachend.
Shanti was de eerste die de stap maakte en deed haar shirtje uit en trok haar broekje uit.
Even stond ze onwennig rond te kijken en stapte dan uit haar slipje.
Ik keek haar aan en bewonderde haar mooie donkere huid.
-wat een mooie meid is ze toch, dacht ik bij mezelf.
Shanti moedigde Sabrina aan en ook zij stond na enkele minuten naakt naast de camper.
Ik vertrok de camper in om wat drinken te halen en stapte 2 minuten later zonder kleding de camper uit.
Het was even wennen maar iedereen liep er naakt rond dus dat was al snel geen probleem meer.
’s Middags zijn we even gaan zwemmen in het meer en keek ik zo rond me heen en bewonderde de lichamen die voorbij kwamen.
Terug bij de camper staken we de BBQ aan en ging Sabrina de sla klaarmaken.
Hierbij stond ze met haar rug en voorover gebukt naar de andere campinggasten toe.
De overbuurman een gezette oudere Duitser zat samen met zijn vrouw onder de luifel.
De vrouw was een boek aan het lezen en de man keek wel erg richting Sabrina.
Af en toe ging hij wat ongemakkelijk zitten en Sabrina had niet door dat de man een mooi uitzicht had op haar tiener kutje.
Ik zwaaide even naar hem en dat deed hem vlug de andere kant op kijken.
Na de BBQ ging Shanti douchen en bleven Sabrina en ik achter om af te wassen en op te ruimen.
In de camper vertelde ik Sabrina dat de man haar aandachtig aan het bekijken was en Sabrina zei me dat er maar 1 man was en dat was ik.
Ik draaide me naar haar toe en vroeg haar of dat zo was.
Ze glimlachte, stapte naar me toe en gaf me een zoen terwijl haar hand over mijn half slappe lul gleed.
Haar aanraking deed mijn lul groeien en Sabrina zakte door haar benen en ging op haar knieën voor me zitten.
Ze trok mijn voorhuid naar achter en zoog mijn eikel haar warme mondje binnen en begon me te pijpen.
Ik ging een beetje met mijn benen wijd staan en met haar hand masseerde ze mijn ballen.
Sabrina kon aardig goed pijpen en erg lang zou ik dit niet volhouden.
“Liefje, rustig aan anders kom ik al klaar” zei ik haar.
Het tegendeel bereikte ik er mee want ze zoog nog iets harder en dieper en met een diepe kreun verliet mijn warme zaad mijn ballen om met een sneltreinvaart mijn lul te verlaten en haar mondje vol te spuiten.
Sabrina zoog het laatste beetje zaad uit mijn eikel en liet mijn slapper wordende lul uit haar mondje glijden.
Ze keek me aan terwijl ze mijn sperma langzaam uit haar mond liet glijden via haar kin over haar kleine borstjes naar haar buik.
Met haar vingers gleed ze door mijn zaad en smeerde het uit over haar borstjes en buik.
Rustig duwde ik haar naar het bed achterin de camper en ging op mijn knieën voor haar zitten.
Ik kuste haar zachte venusheuveltje en verdween tussen haar benen.
Langzaam gleed mijn tong tussen haar zachtroze schaamlipjes door en proefde de zoete smaak van haar lichaam.
Zacht zoog ik aan haar schaamlipjes om vervolgens mijn tong weer langs de binnenkant naar haar klitje te likken.
Sabrina begon wat duidelijker te kreunen en te bewegen en steeds sneller schoot mijn tong over haar klitje.
Schokkend en kreunend kwam ze klaar terwijl ik onvermoeid snel over haar klitje bleef likken.
Alsof ze onder stroom stond lag ze te schokken van een hevig orgasme.
Sabrina duwde mijn hoofd weg en ik keek naar haar bezwete lichaam.
Langzaam kwam ze overeind, nam mijn hoofd tussen haar handen en gaf me een liefdevolle zoen.
Glimmend van mijn zaad pakte ze een handdoek en zei dat ze maar even ging douchen en liep de camper uit.
2 tellen later stapte ik ook de camper uit waar ik de Duitse overbuurman mij lachend aan keek en zijn duim omhoog stak.

’s Avonds hebben we nog even zitten skypen met Chantal die vertelde dat door de dreiging zij het kamp tijdelijk moesten verlaten en zij één van de weinige was die een week er tussen uit mocht.
Ze zou over 2 dagen met een militaire vlucht naar Nederland gaan.
We plande het zo dat ze thuis vlug wat zou pakken en het vliegtuig naar Stuttgart zou nemen waar wij haar dan zouden ophalen.
“Denk aan wat ik je heb verteld Theo” zei ze nog even knipogend.
Ik moest even denken maar begreep haar en zou de volgende dagen celibaat moeten leven.
De komende dagen deden wat bergwandelingen en liepen even door Tübbingen om niet in verleidingen te komen.
Shanti probeerde het ’s nachts nog wel door midden in de nacht bij mij in bed te kruipen en met mijn lul te spelen, maar ik duwde haar weg en zei tegen haar dat het nu even niet kon.

Verveeld hingen we op het panoramadek van het vliegveld in Stuttgart rond wachtend op Chantal.
De vlucht had wat vertraging maar eindelijk was ze er dan.
Met een huppelend kort rokje en een truitje kwam ze gillend op ons afrennen en kuste ons alle 3 uitgebreid.
Al babbelend liepen we naar de camper en vertrokken terug naar ons plekje.
De meiden vertelde haar dat zij de camping hadden uitgekozen en over het meer dat er bij lag.
Chantal keek lachend achterom toen we de camping opreden en ze door had dat het een nudisten camping was.
Nadat de camper weer op zijn plaats stond dronken we even wat en gaf Chantal de meiden opdracht om even een paar uurtjes te gaan zonnen en zwemmen in het meer.
De meiden vertrokken en nog geen 3 tellen later fluisterde ze in mijn oor; “Kom, lekker ding, ik heb je gemist” en trok me mee de camper in.
Op bed begonnen we heerlijk te zoenen en elkaar te strelen.
Chantal had bijna geen rem en wilde snel verder maar dat liet ik niet toe en kuste haar hals en borsten.
Ik verplaatste mij nu voor het bed en trok Chantal naar me toe waardoor ze op het randje van het bed terecht kwam.
Haar benen legde ik wijd open met haar voeten op de lage kastjes.
Ik gaf haar een lik tussen haar schaamlippen en merkte dat ze al drijfnat was.
Hevig begon ik haar te beffen haar schaamhaartjes kriebelde wat in mijn neus , maar ik had haar een paar weken moeten missen dus dat nam ik op de koop toe.
Plagend beet ik af en toe even in haar klit om vervolgens weer heerlijk tussen haar lippen door te likken.
Chantal legde haar handen op mijn hoofd en kreunde van genot.
Ik kroop over haar heen likte haar tepels en zoende haar.
Chantale kronkelde onder mijn lichaam van genot en hevig tongend lagen we op bed.
Mijn hand schoof tussen haar benen en mijn vingers vonden haar klit.
Al tongend masseerde ik haar klit nu en Chantal lag heerlijk gek te worden van genot.
Opnieuw zakte ik af en vond mijn tong haar kut.
Mijn wangen waren nat van haar vocht met haar heerlijke geur en zoete smaak.
Ik gleed nog en keer over haar klit heen en merkte een elektrische schok door haar lichaam, ze stond op het punt klaar te komen.
Ik richtte mijn aandacht nu op haar klit en nog geen minuut later kwam ze diep kreunen en schokkend klaar op mijn tong.
Ze greep mijn hoofd en duwde hem nog dieper tegen haar kut aan en ik bleef haar klit bewerken met mijn tong.
2 tot 3 minuten lag ze hevig te schokken met haar lichaam en duwde me toen van haar kut af en lag zwetend en hijgend uit te puffen op bed.
Een minuut of 10 bleef ze met gesloten ogen liggen op bed.
Langzaam, met een glimlach op haar lippen opende ze haar ogen en en zei; “Ohhhh… hier was ik zo aan toe”
Chantal kwam overeind van het bed en zei; “kom we gaan even douchen schat” en pakte 2 handdoeken.
Samen liepen we de camper uit, zwaaide even naar de Duitse overbuurman en liepen naar de douches.
Bij de heren aangekomen keek Chantal even vlug naar binnen en toen ze niemand zag trok me snel mee en douchecabine in.
We zette de douche aan en begonnen elkaar weer te zoenen.
“Ik heb je zo gemist lieffie” zei ze tegen me en gaf me een knuffel.
Ze zakte door haar knieën en pakte mijn lul beet en fluisterde; “jou ook hoor” en gaf hem een kus.
Tijdens de kus op mijn eikel zoog ze hem naar binnen en begon me langzaam stijf te pijpen.
Daar was niet erg veel voor nodig en al snel stond hij op oorlogssterkte.
Chantal kwam omhoog en ging tegen de muur staan en trok een been op.
Ze manoeuvreerde mijn lul tussen haar lippen en ik schoof hem haar lichaam binnen.
Heerlijk zoenend neukte ik haar zo een beetje tot ze kramp kreeg en een andere positie aan nam.
Ze ging met haar rug naar me toe staan en pakte tussen haar benen door mijn lul beet en plaatste hem tussen haar lippen.
Rustig schoof mijn lul haar kut in en uit.
“Neuk me harder, neuk me harder” kreunde Chantal en ik begon harder te stoten en hoor mijn ballen tegen haar huid kletsen.
Chantal deed een klein stapje naar voren waardoor mijn lul uit haar kut gleed.
Opnieuw pakte ze hem beet maar zetten hem nu tegen haar kontgat aan.
Ze was te stroef en het wilde niet lukken.
Ik pakte een beetje shampoo en duwde een vinger haar kont in en zetten gelijk mijn eikel tegen haar kontgat aan.
De shampoo deed zijn werk en langzaam schoof mijn eikel haar sluitspier voorbij.
Chantal gaf een klein gilletje met een giechel er achteraan toen mij eikel langs haar sluitspier schoof.
Even blijven we zo staan tot ik langzaam verder drukte en mij lul diep[er haar kont in gleed.
Rustig aan begon ik haar anaal te neuken en schoof mijn lul uit en in haar kont.
Ik voerde het ritme op en al snel neukte ik haar hard in haar darmen.
Chantal speelde met har sluitspier en kneep af en toe even haar kont dicht als ik weer diep haar lichaam binnen drong.
Chantal kreunde nu steeds luider en kwam boven het geluid van het spetterende water uit.
Met een vloek en een kreun voelde ik mijn warme zaad door mijn lul haar darmen binnen schieten.
Enkele ferme stralen sperma verlieten mijn lul en vulde haar darmen op.
Langzaam verslapte mijn lul en plopte uit haar kont, een borrelend geluid achterlatend.
Chantal ging op haar hurken zitten en perste mijn zaad uit haar darmen terwijl ze met haar tong en mij diep in mijn ogen aankijkend mijn lul schoon likte.
Snel spoelde wij ons af en waste ons even zodat er geen restjes achter bleven.
Samen stapte we de douche cabine uit en een man van middelbare leeftijd stond met zijn rug tegen de wastafel ons glimlachend aan te kijken toen we snel de wasruimte verlieten.
Nog 5 dagen was Chantal bij ons en dan moest ze weer terug voor de laatste 2 maanden van haar uitzending.
We moesten het er nu van nemen.
Lees verder in: Mijn Gezin - 6

Tante Nina - 2Door: Jurre Jacobs
Tags: Tante, Tiener, Pijpen, Voyeurisme, Vreemdgaan,
" In Zusjes in het hooggebergte is de olijke tiener Niels ontmaagd tijdens zijn eerste wandelvakantie. In het vervolg Tante Nina , maakten we kennis met zijn klasgenootje Maaike en Tante Nina. Als die tegelijkertijd komen logeren wordt Niels onde..."
9.9
ThuisverplegingDoor: Xxxme
Tags: Kleindochter, Opa,
"Met een bezorgde blik keek mijn kleindochter naar mij wanneer ik me wat hogerop legde in mijn ziekenhuisbed. Je hoeft je echt geen zorgen te maken liefje alles is nu in orde. Zei ik tegen haar wanneer ze mijn hand vastnam. Zachtjes werd e..."
8.6
Ik Sta Bij ... - 3Door: Xxxme
Tags: Broer, Slaaf, Zus,
"Ik hoefde helemaal niet lang na te denken over de vraag van Laura wanneer Amber, Ellen en Saartje met pretoogjes naar mij keken. Geef mij dan maar de druppeltjes van de Spaanse vlieg enjoy maar. Waarop Amber mijn glas met cava van mij af nam en Ell..."
9.5
Het Voordeel Van KatoenDoor: Maxime
Tags: Fetisj, Kinky,
" We hebben samen besloten om onze sexuele ervaringen en fantasie n met jullie te delen. We geven jullie graag een inkijkje in ons samengesteld gezin. Hoe wij als vrijdenkende ouders denken over sexuele opvoeding en hoe wij onze kinderen daar wegwij..."
9.1
AbigailDoor: Kybalion
Tags: 16 Jaar, Dochter,
" Waar is ze vroeg hij, terwijl zijn handpalm ongeduldig rondjes draaide boven zijn dampende theeglas. Caro knikte richting het plafond en zuchtte nauwelijks hoorbaar. Boven. Ze streek met haar handen langs haar slapen en hield haar hoofd ..."
8.3
Een Leuke VerrassingDoor: Xxxme
"Met een nieuwsgierige blik keek ik naar mijn zus wanneer ik haar had gevraagd waar we nu in feiten naar toe reden. We zijn er bijna. Zei Fleur met fonkelende ogen en zelf keek ik nu naarstig rond. Gelijk begon mijn hart sneller te bonzen ..."