Klik hier voor meer...
Datum: 22-11-2016 | Cijfer: 8.6 | Gelezen: 12448x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Avonturen In Zwitserland - 3
Hier is deel vier van de avonturen van Loes en Peter in Zwitserland. Deze keer is Loes weer aan het woord.

Na het verkwikkende bad in het frisse bergmeer zijn we weer op pad naar onze eerste berghut. We moeten wel een beetje doorlopen want onze pitsstop in het meer heeft wel wat tijd gekost. We stappen goed door en omstebeurt geven we het tempo aan. Een steil stukje ligt voor ons te wachten en ik klim voorop omhoog. Peter zal vast een mooi uitzicht op mijn kruis hebben want ik heb nog steeds geen slipje aan onder mijn rok. Deze bruin geworden slip heb ik maar opgeborgen in mijn rugzak. Na de klim wordt het weer vlakker en hebben een prachtig uitzicht over de witte toppen van de Alpen. Verderop zien we wat donkere wolken verschijnen en onbewust gooien we ons tempo nog iets omhoog. De berghut is nog zeker anderhalf uur lopen en we hopen dat droog te halen. Een half uur later zien we naast het pad een chalet in aanbouw, twee man druk aan het werk en we vragen maar even voor de zekerheid hoe ver het naar de berghut is. Ze kijken elkaar aan en komen met verontrustend antwoord. "Zeker een uur nog" zegt de hunk, want dat is hij zeker met z'n gespierde armen in een mouwloos shirt "en het weer wordt er ook niet beter op". Dat laatste was ons ook al opgevallen en we overleggen wat te doen.

"Mogen we ons tentje hier opzetten" vraagt Peter "we voelen ons veiliger in de buurt van een huis dan ergens midden in de bergen" De tweede bouwvakker kijkt ons aan en zegt "Ik heb een beter idee. Aangezien het straks de regen hier losbarst mogen jullie ook wel binnen slapen. Het huis is nog lang niet af maar je ligt in ieder geval droog". Dit lijkt mij een prima plan en we accepteren hun aanbod meteen. "We zijn nog even bezig maar maak je jezelf maar comfortabel" zegt de Hunk die zich voorstelt als Uwe. "Mijn maat is Karl en als we iets kunnen doen, laat het maar weten". We lopen de veranda op en dan door de deur naar binnen. Oke, dit is zeker nog niet af. De muren van de kamers staan, maar alle deuren ontbreken. Er is geen echte keuken, alleen een koelkast en een grote tafel met klein gasfornuis. De badkamer is zeker nog in aanbouw maar er is wel een wc zonder deur. We dumpen onze spullen in een hoek en lopen naar buiten waar we in gras neerploffen. In de bergen kan het weer snel omslaan en het onweer nadert sneller dan we denken. "Maar goed dat we niet zijn doorgelopen" zeg ik en Peter knikt beamend. In de verte komen nog 3 wandelaars onze kant op en we hopen voor ze dat voor de regen hier zijn, kunnen ze ook nog even schuilen. De donderslagen zijn al te horen. De wandelaars zetten het bijna op een rennen en komen uitgeput bij onze hut aan. Ik zie ze overleggen met Uwe en Karl en gaan daarna ook naar binnen. Dat kan nog gezellig worden vanavond, met z'n zevenen in een chalet in aanbouw. Ook wij zoeken de beschutting op en stellen ons voor aan de drie veertigers. Ze zien er stijlvol uit en dame Greta is een zeer charmante verschijning. Wilhelm en Rein hebben ietwat een buikje maar wel een goede kop.

"Het ziet er naar uit dat we hier nog even vastzitten" begint Rein. "Hopelijk een uurtje, maar dat weet je nooit in de bergen". De regen barst buiten los en we kijken allemaal naar de hoosbui. De dakgoten zijn deels klaar en door een gat aan het einde komt een dikke straal naar beneden. Peter kijkt mij aan "Ik ga me douchen" zegt hij. "Mijn haar kan nog wel een shampoo beurt gebruiken na die grap van jou" Hij loopt naar zijn rugzak en grabbelt er een zwembroek uit. Plots heb ik hem door en bedenk dat dat best een goed idee kan zijn. Ook ik vis mijn bikini uit mijn tas en trek het broekje onder mijn rok aan. Peter staat al in zijn blote reet zijn zwembroek aan te trekken en ik geniet van zijn strakke billen. Ik trek mijn shirt uit en mijn BH volgt. Ik voel de blikken van de mannen op mijn rug en trek snel mijn topje aan. We lopen naar buiten en springen onder de straal regenwater. Koud maar wel verkwikkend, mijn tepels springen overeind en priemen door mijn topje heen. Even lekker de haren wassen en ook mijn doosje krijgt een opfrisbeurt. Ik krijg het toch wel koud en we gaan weer naar binnen. De anderen zitten aan tafel en eerste fles wijn is tevoorschijn gekomen. Nu de volgende vraag, hoe kleed ik mij beschaafd aan? Echt veel privacy heb ik hier niet in deze ruimte zonder deuren. Peter zie ik zichzelf afdrogen en zijn zwembroek uitrekken en onderbroek aantrekken. Oke, niets aan te doen en ik trek mijn topje uit, droog mezelf daar af en trek snel een trui aan. Dan volgt mijn broekje en sta met mijn blote billen naar de kamer gericht. Afdrogen en hup een slip en joggingbroek aan. Als ik me omdraai zie ik de mannen snel hun gezicht afwenden en bij Uwe bespeur ik wel een bobbel in zijn broek.

Het hoost nog steeds en ook Greta, Rein en Wilhelm hebben zich er bij neergelegd dat ze hier moeten overnachten. Kamers genoeg en iedereen gaat z'n slaapzak en matje uitrollen. Rein gaat naar de wc en ik hoor een dikke straal in de pot kletteren. Ja, dat gaat nog wat worden met de wc. Ik heb een plasje laten lopen tijdens mijn douche dus ik hou nog wel even vol. Iedereen kleed zich om naar comfortabele kleding en natuurlijk hou ik mijn hunk Karl goed in de gaten. Hij kleed zich uit tot z'n onderbroek en jammie, dat ziet er lekker uit. Ik zie Peter naar Greta gluren die zich laat zien in een mooi setje. Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt wel een kruisloos slipje. Aan tafel worden de eetplannen besproken. Karl en Uwe hebben een serieuze voorraad knakworsten en brood, dus dat is geregeld. Ook de schnapps en wijn komen op tafel en een muziekje klinkt uit de krakkemige radio. Gezelligheid ten top en ook nog goede gesprekken. De drie wandelaars zijn slimme mensen merk ik op tijdens de gesprekken en hebben een interessante blik op economie en politiek. Wij doen daar vrolijk aan mee en onze mening schijnt gewaardeerd te worden. De wijn vloeit en en knakworsten glijden naar binnen.

Het regent nog steeds, de zon is onder gegaan en na de zoveelste schnapps komt Uwe met een idee voor een spelletje. Strippoker is zijn voorstel en iedereen wil meedoen. Peter en ik hebben het wel eens gespeeld en we waren er niet slecht in, we hebben nog nooit zo verloren dat we helemaal bloot moesten. De kaarten worden geschud en de eerste hand is niet slecht. Uwe verliest zijn schoenen. De volgende potje gaan redelijk goed en ik merk dat de anderen ook geen onbedeelde kaartspelers zijn. IK verlies mijn schoenen en shirt, Uwe zit al met onbloot bovenlijf en de anderen hebben ook verschillende stadia van ontblootheid bereikt. Ha, eindelijk weer een goede hand en Uwe verliest weer. Hij trekt z'n broek uit en in zijn slip zit al een aardige bobbel. De volgende hand verlies ik en daar gaat mijn shirt. Greta is de volgende verliezer en ook zij trekt langzaam haar broek uit. Ja hoor, een kruisloos lipje komt tevoorschijn en de mannen beginnen zwaarder te ademen. Weer goede kaarten en ik ruil een kaart. Rein pakt zijn portemonnee en pakt 500 frank en gooit die op tafel. "Even de inzet verhogen " zegt hij. "Wie gaat er met mij mee?" Stilte aan tafel en iedereen kijkt elkaar aan. Uwe past en ook Greta legt haar kaarten op tafel. Peter kijkt mij aan en ik geef hem een onopvallende knipoog. Peter en Karl stappen ook uit dit potje. Ik kijk naar mijn kaarten en met een full house in mijn handen voel ik mij oppermachtig. Wilhelm pakt zijn portemonnee en grist er ook 500 frank uiten legt die op tafel. "Ik heb geen 500 frank" zeg ik "maar als ik deze verlies mogen jullie vanavond alles me mij doen". Peter kijkt mij verbaasd aan maar ik geef geen kik. Rein lacht en zegt dat de kaarten dan maar op tafel moeten. Ik wacht af en zie kaarten van Wilhelm. Twee paar, die heb ik vast verslagen. Rein zegt dat ik nu moet en ik leg mijn full house met een grijns op tafel. Rein kijkt verbaasd en legt dan aas op tafel, daarna volgt een vrouw, en nog een vrouw en nog een en neeeee, nog een. Ik heb verloren! Het voor mij onnogelijke is gebeurt.

"Nou, dat wordt een warm avondje voor mij!" zegt Rein. "Ga maar op tafel staan en trek je string maar uit. Bedremeld klim ik op tafel en trek ten aanschijn van iedereen mijn slipje uit. Rein pakt deze op, trekt zijn broek uit en wrijft met zijn leuter over het slipje. Die ga ik dus nooit meer aantrekken bedenk ik me terwijl iedereen mijn lichaam bekijkt. Ik zie hand van Greta over Peter zijn been glijden en haar andere hand in haar kruis heen en weer gaan. Karl haalt een machtige pik uit z'n broek en begint daar aan te trekken. Ik krijg de opdracht op tafel te gaan liggen met mijn benen wijd. Rein loopt op mij af en steekt een vinger in mijn best al vochtige kutje. Hij vouwt mijn string om zijn leuter en steekt pardoes zijn pik met string in mij. Oeh, dat is best wel lekker bedenk ik mij. Hij houdt met een hand een stukje slip vast zodat het lekker over mijn klit schuurt. Na een paar minuten neuken voel ik zijn spieren aanspannen en hij spuit mijn doos vol. Hij trekt zijn pik en mijn string uit mijn soppende doos en dan propt hij deze in mijn mond. "Zo proef je ons allebei tegelijk" lacht hij. Mijn mond zit vol met smaken, van kutappen tot sperma. Ondertusssen heeft Uwe zijn heerlijk grote pik in mij gestoten en Greta pijpt mijn vriendje, dit is weer een geile avond. Wilhelm haalt mijn string uit mijn mond en vervangt deze voor zijn kleine pikkie. Niet iedereen is goddelijk bedeelt maar ik pijp hem met overtuiging. Ik zie Karl Greta van achteren pakken en de sexluchten hangen in de lucht. Wat is het toch lekker om zo geneukt te worden. ik word opgepakt en bovenop Uwe gezet. Mijn billen staan nu open en Wilhelm ziet zijn kans. Hij klimt achterop mij en duwt zijn pik tegen mijn anus. Die kan ik wel hebben en ontspan mijn kringspier. Soepel glijdt hij erin en ik word dubbel geneukt. Vlak daarna voel ik een orgasme aankomen en schreeuw het uit als ik klaarkom. Ik voel Wilhelm in mijn reet klaarkomen en niet lang daarna spuit ook Uwe zijn zaad in mij. "Ik wil meer" bedenk ik mij en deze wens wordt direct verhoord. "Naar de veranda" zegt Rein. "Daar gaan we haar even schoonspuiten voor de tweede ronde". ik word opgetild en buiten op veranda gelegd. Even later klettert de eerste straal pis over mijn lichaam. Greta staat boven mijn gezicht en ook zij laat alles lopen. Ik krijg hier een echte golden shower. Ik ben drijfnat en ook mijn haren zijn doorweekt nadat iedereen zijn blaas heeft geleegd.

"Ik wil nog wel een keer" zegt Rein en ik zie zijn leuter alweer groeien. Binnen word ik voorover op tafel gelegd en krijg weer een lul in mij geduwt. Neuken en klaarkomen is de routine en ik voel me zaadspons. Ook Peter geeft mij een beurt en nadat alle mannen in mij zijn klaargekomen druppelt het sperma uit mijn kut. Greta houdt er een beker onder en geeft deze aan mij als ik uitgedruipt ben. Ik drink het gulzig op en lik mijn lippen af. Ik strompel naar de wc en ga zelf ook maar eens plassen. Iedereen zit voldaan aan tafel en langzaam maar zeker gaan we onze slaapplek opzoeken.

De volgende ochtend hoor ik de wc doorspoelen en we worden allemaal wakker. Helaas geen douche en ik trek mijn kleren aan, terwijl ik nog een beetje naar pis ruik. Hopelijk komen we een bergmeertje tegen. We eten een knakworst en nemen afscheid, we moeten nog wat afstand van gisteren inhalen. Rein geeft zijn kaartje "Bel ons als je wilt of als problemen zijn. Kom sowieso langs in Bern bij ons voor een avondje eten en wie weet heeft dat positieve gevolgen voor de rest van jullie leven" zegt hij cryptisch. Gratis eten slaan we nooit af en beloven hem dat we dat zeker gaan doen.
Trefwoorden bij dit verhaal: Kruisloos Slipje, Zwitserland, Suggestie?

Abby - 1Door: Amy-mae
Tags: Eerste Keer, School,
"Ik ben Abby een meisje uit klas 6 vwo. Ik wil jullie vertellen over mijn laatste schoolreis Het was de laatste avond van het schoolkamp en ik was al de hele week bezig geweest om Daan te verleiden. De leuke jongen die altijd bezet was gewee..."
8.3
Dorien En Haar...Door: Wippie
Tags: Dieren, Honden, Met Familie, Milf, Oom, Tante,
"Dorien ging jarenlang regelmatig logeren bij haar ooms. Ze genoot van het boerderij en buitenleven n van de nachten met haar comateus slapende ooms. Als ze sliepen werden ze met geen mogelijkheid wakker en ze kneep hen hard om het zeker te weten...."