Klik hier voor meer...
Datum: 06-09-2019 | Cijfer: 8.6 | Gelezen: 9506x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Roadtrip Door Amerika - 33
Mijn naam is Kevin ik ben 21 jaar. Ik ben momenteel bezig met een roadtrip door Amerika en ben ik bezig met een groot avontuur. Tijdens deze roadtrip beleef ik ook de nodige seksavonturen. Lees aub eerst deel 1 tm 33 voordat je verder gaat met dit verhaal.

De volgende morgen kom ik aan bij de hotelkamer van Olivia. Ze doet de deur open voor mij en ik krijg gelijk een dikke kus op mijn mond. Ze vraagt gelijk hoe het is geweest. “Geweldig” zeg “En bij jou?” “Ja bij mij was het ook te gek”. Tijd om bij te praten hebben we niet echt, omdat Olivia moet uitchecken en ik mijn spullen ook nog moet pakken. Als we dit hebben gedaan checken we uit en stappen we in op weg naar Miami.

Nu we in de auto zitten hebben we alle tijd van de wereld om bij te kletsen en vertellen ik en Olivia uitgebreid wat we vannacht gedaan hebben. Het is overduidelijk dat zowel ik als Olivia er een leuke nacht hebben opzitten. Olivia zegt dat ze baalt dat dit de laatste dag van haar vakantie is. Ik zeg dat ik er ook van baal om van Olivia afscheid te moeten nemen, maar ja helaas is het niet anders.

Omdat het niet druk is op we weg zijn ik en Olivia al veel eerder dan verwacht in Miami. Omdat Olivia pas laat terugvliegt besluit ik om dan maar samen met haar nog wat tijd door te brengen voor ik op zoek ga naar een hotelkamer. Olivia stelt voor dat we alvast een rondje Miami met de auto doen en dat vind ik een goed plan. We rijden nu eerst door het centrum van Miami wat relatief klein is. Er staan wel een paar hoge gebouwen maar er is relatief weinig te doen, wat toch wel een beetje tegenvalt. Vervolgens rijden we door Little Havana, dit is een buurt waar veel immigranten uit Cuba wonen. Verder rijden we langs de cruise-vertrekplaatsen en zie ik verschillende grote boten. Ook rijden we op de snelweg naar het strand en zie ik ondertussen nog wat villa's van rijke mensen. Het valt mij echt tegen dat ik bijna alle beroemde dingen van Miami in een uurtje of twee gezien heb. Vlak voor we bij het strand langs komen rijden we nog een kleine omweg en rijden we langs het Joods monument voor de slachtoffers van de holocaust, dit is wel een prachtig monument.

Voordat we bij het strand aankomen rijden we door het Art Deco gebied. Dit is een wijk vol gebouwen in een bepaalde bouwstijl, de Art Deco de huizen zijn behoorlijk kunstzinnig en ook dit is prachtig om te zien. Als ik ook door het Art Deco gebied ben gereden zijn we aanbeland bij het strand. Nou ja, bij de hotels want het strand zelf kan ik nog niet zien. Olivia zet mij af bij het hotel waar zij haar rondreis is begonnen want dit hotel vond zij erg goed. Natuurlijk neem ik met een lange kus en dikke knuffel afscheid van Olivia en zwaai ik haar nog uitvoerig uit.

Vervolgens loop ik naar de balie van het hotel met de vraag of ze voor twee nachten een kamer hebben en dat heeft het hotel. Ik besluit dat ik toch nog een dag extra in Miami wil blijven om te genieten van een dagje rust en ook van het strand natuurlijk, aangezien het nu toch alweer het begin van de avond is en ik ook weer niet gelijk zin heb om de dag erop weer te gaan reizen. Op mijn hotelkamer aangekomen zie ik dat ik uitzicht heb op de skyline van Miami. De rest van de avond doe ik niet zoveel. Even wat praten met mensen in Nederland en Amerika en voor de rest kijk ik wat tv en ga ik natuurlijk naar bed.

De volgende dag is het eerste wat ik heb gedaan uitslapen. Ik besluit om eerst iets te gaan eten in her restaurant naast mijn hotel om vervolgens mijn zwemspullen te gaan pakken en naar het strand te gaan. Ik besluit om alleen een handdoek en mijn hotelsleutel mee te nemen, geen geld. Omdat ik alleen ben heb ik geen zin dat er geld van mij gejat wordt, want zelf kan ik niet én op het geld passen én zwemmen tegelijk, ik ben ten slotte alleen. En als mijn hotelkamer en handdoek gejat zijn is dit niet zo erg, die kan ik toch altijd wel opnieuw krijgen bij de receptie.

Als ik naar het strand toe ga heb ik al snel een plekje gevonden. Het strand is zo groot dat er plek genoeg is voor iedereen. Het valt mij op dat het strand prachtig wit en de zee blauw-groen achtig is. Deze zeekleur en strandkleur is heel anders dan in Nederland of in Californië. Ik ben aan het genieten van de geur van de zee, van het lekkere zonnetje en ik trek mijn shirt uit om te genieten van de zon.

Opeens komen er na een paar minuten twee vrouwen naast mij zitten, ik schat dat ze ongeveer eind 30 zijn. Ik hoor dat de vrouwen Portugees praten dus het zijn net zoals ik toeristen. Ik zie nu dat deze twee prachtige dames hun jurkjes uittrekken. Hun bikini’s komen tevoorschijn. De ene dame heeft blond haar en de andere donker. Beide dames zijn slank en hebben niet te kleine maar ook niet te grote borsten, ik schat een cup B. Verder zijn beide dames niet zo groot, ik schat zo’n 1m60. Zoals elke man zou doen, kijk ik hoe deze dames elkaar insmeren met zonnebrand. Ik kom nu pas tot de conclusie dat ik deze vergeten ben om mee te nemen en dat is niet zo’n goed plan. Als beide dames elkaar hebben ingesmeerd zeg ik tegen mijn tijdelijke buren dat ik een brutale vraag heb. Of ik misschien hun zonnebrand mag lenen om mij in te smeren omdat ik die vergeten ben om mee te nemen. In goed Engels krijg ik gelijk te horen dat dit geen enkel probleem is.

De blonde dame komt nu gelijk op mij af lopen en ze zegt “Je mag de zonnebrand lenen maar dan smeer ik je wel in”. “Geen probleem mevrouw“. “Noem mij alsjeblief geen mevrouw, ik ben Fatima”. “Oké dat is goed Fatima” en ik voel gelijk hoe Fatima mijn rug begint in te smeren. Ik hoor nu dat de andere vrouw Christina heet. Ondertussen smeert Fatima mij goed en langdurig in. Ik voel hoe ze mijn schouderbladen, mijn nek, mijn onderrug en mijn armen goed insmeert. Als mijn rug klaar is smeert Fatima mijn buik in. Terwijl ze dit doet praten we ondertussen over koetjes en kalfjes. Maar af en toe blijft onze blik wel net iets te lang hangen. Ik hoor nu dat Fatima en Christina uit Portugal komen en allebei 38 jaar oud zijn. Zij zijn al sinds de middelbare school beste vriendinnen. Elk jaar gaan ze samen zonder hun partners op vakantie en dit jaar is het een weekje Miami geworden. Ik vraag wat ze allemaal doen in Miami. “Heel simpel, strand, uitgaan en winkelen”.

Ondertussen vertel ik over mijn rondreis in Amerika en is Fatima ook klaar met het insmeren van mij. Christina heeft ondertussen haar spullen en die van Fatima bij mij neergelegd, zodat we nog langer kunnen kletsen met elkaar. Opeens zegt Fatima “Zullen we gaan zwemmen?” “Ik niet hoor, ik ben hier vandaag om te zonnen” zegt Christina. “Ach erg jammer, en jij Kevin, ga je mee zwemmen met mij?” Ja dat ga ik zeker en ik vraag nu ook of Christina op mijn spullen wil letten. “Geen probleem” zegt Christina “Veel plezier samen”. Ik en Fatima lopen nu naar de zee toe. Het is warm en ook lekker warm als we de zee in lopen. Ik en Fatima zwemmen in het rond en overal waar ik kijk richting het strand zie ik alleen maar hotels. Het zwemmen is lekker verkoelend en ik en Fatima dobberen een beetje in het rond en we praten over van alles en nog wat met elkaar.

Na een tijdje zwemmen gaan we weer terug naar het strand en praten we weer met Christina. Op deze manier vliegt de tijd voorbij als Fatima zegt dat ze honger heeft gekregen. Het is inmiddels ook het begin van de avond. Ook Christina heeft honger dus besluiten de dames om wat te gaan eten en het strand te verlaten. Christina vraagt of ik ook mee ga eten. Ik zeg dat ik dit wel wil maar dat ik momenteel nog geen geld bij mij heb want dat ligt nog op mijn hotelkamer. “Dat maakt niet uit, dan betalen wij toch voor jou tijdens het eten, en dan na afloop lopen we naar je hotelkamer toe zodat je ons kan terugbetalen”. “Oké een goed plan” zeg ik dus ik ga nu met de dames mee iets eten. Beide dames doen weer hun jurkjes over hun bikini aan, Christina haar witte jurkje en Fatima haar tijgerjurkje.

We eten nu bij een restaurant aan een zwembad van een hotel, met uitzicht op het strand. Het eten is gewoon een simpele hamburger met frites, maar met dit prachtige uitzicht weer en gezelschap is het toch gewoon een maaltijd met style. Ook tijdens het eten is het weer gezellig met de dames. We hebben het erg gezellig met elkaar en ik leer de dames goed kennen en zij mij. Na het eten maken we nog een wandeling over de schitterende boardwalk langs het strand. Na de wandeling zegt Christina “Dit is ons hotel, hoe ver is het nog naar jouw hotel?” Ik zeg “Waar we begonnen zijn met de wandeling”. Ik zie dat dit voor Christina net iets te ver lopen is, het is ongeveer een kwartiertje denk ik. Fatima ziet dit ook en zij zegt nu iets in het Portugees tegen Christina. Zij zegt iets terug maar al snel kom ik er achter waarover ze het hebben gehad
Christina gaat naar haar slaapkamer toe en Fatima zal met mij teruglopen om het geld wat ze net heeft voorgeschoten terug te krijgen van mij. “Oké dat is goed” zeg ik. Christina en ik nemen nu afscheid van elkaar en ik begin nu met Fatima weer terug aan de wandeling. Fatima zegt mij nu dat het grootse verschil tussen de twee dames is dat Fatima sportief is aangelegd en dus ook voldoende sport en dat Christina wat makkelijker is (zeg ik in haar woorden dus ik denk dat ze lui bedoeld). Fatima pakt nu mijn hand beet en arm in arm lopen we nu over de boardwalk terug naar het hotel. Ondertussen gaat de zon ook onder wat natuurlijk altijd erg prachtig is om te zien op het strand.

Ondertussen praten ik en Fatima verder en als de zon is ondergegaan is het inmiddels donker en zijn we bij mijn hotel aanbeland. Ik en Fatima lopen naar mijn kamer toe en als ik deze heb opengedaan wil ik naar mijn portemonnee lopen. Maar dan hoor ik dat Fatima de deur dicht doet en ik opeens voel ik dat de hand van Fatima in mijn kruis grijpt. Ik draai mij natuurlijk om, toch wel wat licht verbaasd, maar Fatima’s hand rust nog steeds op mijn kruis. “Misschien kan je het geld ook op een andere manier terugbetalen” zegt Fatima die mij nu geil aankijkt terwijl ze nu ook in mijn pik knijpt. “Oh ja kan dat, en wat had je dan in gedachten?” vraag ik nu aan haar. Fatima zegt “Nou als jij mij nu eens lekker verwent op alle mogelijke manieren dan hoef je van mij niet terug te betalen hoor”. Ondertussen heb ik mijn handen om Fatima heen geslagen en leg ik mijn handen op de billen van haar neer en begin in haar billen te kneden. “Fatima ik neem dit aanbod graag aan” zeg ik en ik buig mij naar haar toe en ik druk mijn lippen op die van haar en begin haar te zoenen.

We zoenen rustig met elkaar en tijdens het zoenen til ik Fatima op en til ik haar mijn bed. Ik ga nu naast haar liggen en ondertussen zoenen wij door met elkaar. Mijn ene hand gaat nu van de billen van Fatima naar haar borst toe en ik begin haar borst te kneden. Terwijl mijn andere hand nu richting het slipje van Fatima gaat en ik mijn hand over haar slipje begin te strelen. Ik voel hoe het slipje van Fatima al heerlijk vochtig is van haar opwinding. Het duurt dan ook niet lang dat ik mijn vingers het slipje van Fatima in schuif en vervolgens mijn vingers haar natte kutje in duw en ik haar begin te vingeren. Terwijl ik Fatima vinger begin ik ook weer met haar te kussen. Fatima’s hand is inmiddels ook mijn boxer ingegaan. Ik voel hoe ze mijn pik vastgepakt heeft en mij nu aan het aftrekken is, terwijl ik haar vinger en we elkaar ook nog eens kussen tegelijk.

Na een tijdje elkaar verwend te hebben op deze manier besluit Fatima om mij uit te kleden. Als ik naakt voor haar lig begint ze heel mijn lichaam te kussen en ze slaat geen plekje over. Vervolgens besluit ik om het voorbeeld van Fatima te volgen en kleed ik haar uit en kus ik alle plekjes van haar lichaam. Het is geweldig om haar tepels in mijn mond te nemen en aan haar stijve tepels te likken, of om gewoon haar buik te kussen en te likken. Terwijl ik Fatima’s lichaam kus kneed ik ook haar lichaam. Zo heb ik haar heerlijk strakke billen in mijn handen en kneed ik deze heerlijk. Op een gegeven moment ben ik er klaar voor om het meest gevoelige lichaamsdeel van de vrouw te gaan likken en begin ik Fatima te beffen.

Er ontsnapt gelijk een grote kreun uit Fatima als ik haar begin te beffen. Ik voel hoe mijn hoofd stevig tussen haar benen in wordt geklemd, waardoor ik geen andere keus heb dan om Fatima goed en stevig te likken, wat ik natuurlijk geen enkel probleem vind. Ik hoor Fatima nu allemaal Portugese woorden kreunen. Ik versta er niets van maar ik hoor wel dat het duidelijk bevalt hoe ik haar momenteel aan het beffen ben. Snel begint het lichaam van Fatima onrustig te worden en het wordt steeds onrustiger hoe langer ik haar verwen met mijn tong. Ook begint Fatima na verloop van tijd steeds harder te kreunen. Ook de sappen in haar kutje beginnen steeds harder te vloeien. Natuurlijk heeft dit tot gevolg dat na een aantal minuten Fatima klaarkomt op mijn tong. Ik hoor en voel haar lichaam heftig tekeer gaan en haar sappen stromen uit haar kutje mijn mond binnen. Ik blijf Fatima na haar orgasme nog wat verwennen, wat zeker door haar gewaardeerd wordt.

Opeens zegt Fatima “Ik wil nu je pik hebben schat”. Ze drukt mij van haar af en ik voel hoe ze met haar hand mijn pik vastgrijpt en mijn pik begint te trekken. “Ga eens op je rug liggen schatje” zegt ze, wat ik doe. Als ik op mijn rug lig heeft Fatima nog steeds mijn pik beet. Maar al snel dwaalt Fatima met haar gezicht naar mijn pik toe en voel ik hoe ze eerst mijn ballen likt en zuigt om vervolgens met haar tong over mijn pik heen te gaan en daarna mijn pik in haar mond te nemen en mij te gaan pijpen. Ook de pijpbeurt die ik nu ontvang is weer heerlijk. Fatima pijpt mij al snel erg diep en in een goed tempo. Fatima verwent mij nu erg lekker en ik geniet van haar pijpkwaliteiten. Ik voel mijn pik lekker diep in het mondje van Fatima. Zij blijft mij nu minutenlang in een hoog tempo door pijpen, tot het moment dat ik het niet meer vol hou en ik voel dat ik klaar ga komen. Ik waarschuw Fatima hiervoor en ze stopt even met pijpen en zegt “Spuit mijn mondje maar vol lieverd” en al snel stort ze zich weer op mijn pik en pijpt ze mij weer verder. Hierdoor kom ik nu snel kaar en spuit ik mijn sperma de mond van Fatima in, die nu alles probeert door te slikken wat niet helemaal lukt, waardoor mijn sperma in het gezicht van Fatima schiet. Ook Fatima blijft mij na mijn orgasme nog wat na pijpen tot ze zegt “Ruim je troep op”. Ik moet nu mijn sperma van haar gezicht af likken wat best wel een aparte ervaring is om mee te maken.

Als alles schoon is belanden ik en Fatima in een tongzoen waarbij we al snel elkaars lichaam weer aan het strelen zijn. Op een gegeven moment heb ik weer een borst van Fatima in mijn mond en zuig ik aan haar harde tepel. Maar dan zegt Fatima “Laat mij je berijden” wat natuurlijk altijd kan. Ik ga nu dus op mijn rug liggen en al snel klimt Fatima op mij en voel ik haar kutje over mijn pik heen zakken. Het kutje van Fatima is heerlijk strak. Als ze diep genoeg over mijn pik heen gezakt is begint Fatima mij op een kalme en rustige manier te berijden. Dit standje is altijd weer heerlijk en ook nu weer is dit het geval. Ik geniet met volle teugen van het strakke kutje van Fatima. Met mijn handen grijp ik nu naar de borsten van Fatima en begint ik haar borsten te kneden terwijl zij mij berijdt. Fatima begint gelijk harder te kreunen als ik haar beide borsten begin te kneden terwijl ze mij nu ook harder gaat berijden.

Ik geniet van het heerlijke strakke kutje van Fatima elke keer als dat over mijn pik heen schuift. Fatima berijdt mij minutenlang. Tot het moment dat ik zie dat ze wat moe wordt en het ten slotte de opdracht dat ik haar verwen, dus besluit ik dat ik nu het zware werk op me ga nemen. Ik draai Fatima nu om en ik lig nu boven op haar en ik begin nu in Fatima te stoten. Fatima slaat gelijk haar benen dieper om mijn middel heen, zodat ik haar nog dieper en harder in haar strakke kutje kan stoten. Het geluidsniveau van Fatima gaat omhoog als ik harder en sneller in haar begint te stoten. Wederom hoor ik weer allerlei Portugese woorden van haar opwinding “Continuar… mais difícil…. delicioso…” Ikzelf begin nu ook harder te kreunen. Ook in dit standje neuken we minutenlang met elkaar. Tot ik het niet meer volhoud en ik voel dat ik ga klaarkomen. Fatima zegt dat ik gewoon in haar kan spuiten dus daarom doe ik dit ook. Ik spuit mijn sperma met volle kracht diep in Fatima!

Na mijn orgasme is Fatima nog niet klaargekomen en ze zegt dat ik nu opnieuw mijn rotzooi moet opruimen. Als een echte heer doe ik dit ook gewillig. Ik ga nu tussen de benen van Fatima in liggen en ik lik mijn sperma uit het sappige kutje van Fatima. Terwijl ik mijn rotzooi opruim verwen ik Fatima natuurlijk door met mijn tong. Net op het punt als alles schoon is komt Fatima klaar op mijn tong en voel ik een golf van haar sappen mijn mond binnen stromen, wat ik zoveel mogelijk wegslik, maar waarbij ook een klein beetje over mijn gezicht heen stroomt. Ook nu blijf ik Fatima na haar orgasme nog even wat na likken, tot ik stop en ik bij Fatima kom liggen die nu haar troep van mijn gezicht haalt.

Als alles schoon is zegt Fatima “Zo Kevin je hebt mij duidelijk genoeg terugbetaald” en ze bedankt mij nu voor de heerlijke beurt. “Ach het is voor mij ook een groot plezier hoor” zeg ik tegen Fatima, die zich nu eerst opfrist en vervolgens weer begint aan te kleden om terug te gaan naar Christina. “Ze zal wel denken waar ik blijf” zegt Fatima tegen mij. “Je kan de waarheid zeggen of zeggen dat we nog gewoon wat gepraat hebben aan het strand”. “Ach ja dat bedenk ik zo wel wat ik ga zeggen”. Ondertussen is Fatima omgekleed en heb ik snel mijn boxer aangetrokken. We geven elkaar nu nog een lange tongzoen. Vervolgens vertrekt Fatima weer naar Christina toe en blijf ik achter met een geweldig gevoel en weer met een geweldig avontuur achter de rug.
Trefwoorden bij dit verhaal: Amerika, Roadtrip, Vakantie, Suggestie?

Vakantie Frankrijk - 4Door: CasH 1969
Tags: Kut, Naturist, Neuken, Beffen, Pijpen, Piercing, Gay, Squirten, Vakantie, Frankrijk, Vakantie, Frankrijk,
" De vorige keer ging het over 1 seizoen nu ga ik verder met het volgende seizoen met de Vakantie in Frankrijk. Dit is het jaar waarin de pandemie Covid19 was. De wereld zag er toen op dat moment heel anders uit. We gingen toch naar Zui..."
0.0
Julia’s ZakenreisDoor: Boris Verhaal
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Onderdanig, Dominantie, Meerdere Mannen, Zakenreis,
"Julia stond op het vliegveld voor een van haar tripjes naar het buitenland. Het zijn reizen die ze al vaak voor haar werk heeft ondernomen, maar ze haat nog altijd de wachttijd die daarmee gepaard gaat. Ze probeert dan ook altijd op het laatste momen..."
8.8
Vol Van ValerieDoor: BigBear
Tags: Dikke Billen, Grote Borsten, Studenten, Neuken, Beffen, Pijpen, Dikke Tieten,
" Aarde aan Rob. Kom je even helpen of blijf je naar mijn kont zitten staren Rob is 36 jaar en werkt als zelfstandig projectleider. De afgelopen weken heeft Rob een groepje studenten begeleid bij een innovatietraject.Na een brainstormsessie..."
9.3
Meer Dan Zonnig ... - 2Door: Rock
Tags: Vakantie, Tenerife, Blond, Strand, Openbaar, Voyeurisme,
"Terwijl hij in zijn korte broek en shirt fris richting de lunch liep, omdat het tijdsblok hiervoor al bijna eindig was, roerden de spreekwoordelijke vlinders in zijn buik zich nog. Ergens hoopte hij dat Irina ook nog zou aansluiten bij de lunch, maar..."
9.2
Geen Geld Voor ...Door: JustCrazy4Sex
Tags: Dikke Tieten, Dikke Billen, Likken, Tuinman, Grote Borsten,
"Het wordt alweer voorjaar daarom heeft mijn tuin enige aandacht nodig. Mijn man deed voorheen altijd de tuin maar nadat we zijn gescheiden moest ik alles zelf doen. Zelf heb ik totaal geen groene vingers. Zodoende heb ik via via een tuinman kunnen re..."
9.0
Het FeestDoor: Langevent
Tags: Anaal, Crossdressing, Feest, Pijpen, Rimmen, Sissy, Travestie,
" Hey, man Leuk je weer eens te zien. En wat ziet je er eh.. mooi uit zeg ik terwijl Ricky in mijn auto komt zitten. Yo Ja, is toch al weer even geleden. En inderdaad, heb mij helemaal opgedoft voor vanavond antwoordt hij. Zojuist haal ik Ricky..."
8.1
Eerste Keer Spannend ...Door: New Storyteller
"We spreken af om vanavond een spannende avond te hebben. Het wordt de eerste keer dat we sex gaan hebben, maar je weet wel dat ik de baas zal zijn. Je vraagt me daarom wat je aan moet trekken. Ik vertel je dat je een zwart jurkje moet aandoen zonder ..."
7.3
Johan En MariaDoor: Maria
Lengte: Zeer Lang
Tags: Anaal, Beffen, Neuken, Plas, Plassen, Spuiten, Vakantie,
" Johan en ik zijn op een Spaans resort. De eerste week is voorbij gevlogen met allerlei avonturen. En nu zaten we op het balkon bij onze buren, de ouders van Pedro, die ik gekoppeld had aan Marja. En d t terwijl mijn vriendin Anna en mijn dochter I..."
8.7
Elyne - 1Door: Amy-mae
"Dit verhaal is tot stand gekomen na een chat. Hierom hebben we besloten dat we per deel van perspectief ruilen. Het eerste deel is Patrick zijn perspectief en het 2de deel Elyne haar perspectief. Het lijkt me overbodig om te zeggen maar deze namen zi..."