Datum: 09-10-2019 | Cijfer: 7.3 | Gelezen: 9292x
Lengte: Gemiddeld | Lezers Online: 0
Vakantie in Salou (of eigenlijk de week erna).

Eindelijk was het dan zover. Na weer een jaar lang zwoegen en ploeteren stond de vakantie voor de deur. Heerlijk 9 dagen naar de Spaanse zon (ik wil wel langer maar mijn vrouw Bep niet). Samen met de kinderen worden we thuis voor de deur opgehaald. Dan begint de vakantie pas echt, op het moment dat je de taxi instapt. Onderweg maken we nog een stop om de ouders van mijn vrouw op te halen en met zijn zessen zijn we klaar voor vertrek. We vliegen met de allereerste vlucht vanaf vliegveld Eindhoven.

Eenmaal ter plaatse blijkt dat de terminal nog dicht is en wij dus buiten moeten wachten. Echt warm is het nog niet om 7 uur ‘s morgens en iedereen heeft zijn jas meegenomen behalve ik, ik ben in mijn t-shirtje meegegaan. Bep heeft het wel koud en kruipt tegen mij aan, waardoor het bloed elders heen stroomt. Dit wordt uiteraard opgemerkt door haar en dat laat ze blijken door een zachte aai over mijn kruis.

Hè, eindelijk gaat de terminal open. Wachten duurt altijd zo tergend lang. Op naar een warm bakkie koffie en de nodige versnaperingen voor het ontbijt. Drie cappuccino, een warme chocomel en fris en een stuk of wat croissantjes met beleg worden er besteld. De dame achter de balie zegt ons vriendelijk dat de croissantjes net uit de oven komen en nog even moeten afkoelen, waarna ze aan tafel afgegeven worden. Het beleg kunnen we vast pakken. Na het ontbijt gaan we even naar buiten om Nico en Tiny een handje te geven. Ik kan al sinds vanmorgen vroeg mijn gedachten niet van mijn vrouw in bikini krijgen, hetgeen mij in mijn broek niet onberoerd laat. Door dicht tegen haar aan te kruipen laat ik dit merken.

Dan staan de kids op het dek om te vertellen dat we moeten gaan. Eindelijk een welverdiende vakantie naar de zon. Hier heb ik het hele jaar naar uitgekeken en ik moet zeggen ik ben er aan toe. We hebben op voorhand besloten dat we een privétaxi vanaf het vliegveld nemen, die we reeds in Nederland gereserveerd hebben. Lekker joh, koffers ophalen en gelijk naar het hotel in één streep, geen ellenlange tussenstops om anderen af te zetten, heerlijk. In het hotel effe de koffers in de bagageruimte neergekwakt en dan gaan we vast het dorp in. Niet om te verkennen maar om te kijken of er iets nieuws bijgekomen is, we zijn hier immers al vaker geweest. Door het lekkere weer komt het schoons al zo voorbij lopen. Ik mag hier graag naar kijken, al dat vrouwelijk schoon in korte rokjes die je ze thuis nooit aan ziet trekken. Sommige met de string plain in site en bij anderen is helemaal niets te zien. Maar daar is het vakantie voor, niemand die je hier kent dus niets om je druk over te maken.

Eerst maar even een bakje koffie op een terrasje en wat mensen bekijken. We mogen over een kleine twee uur het appartement in, dus nu nog maar even relaxen. Na de nodige versnaperingen gaan we naar het hotel om uit te pakken en daarna naar zee te gaan. Eenmaal op het strand zoeken we een paar bedjes uit en zetelen ons in de bakkende zon. Door die zon groeit alles hier sneller, je haar, je nagels, maar ook mijn lid. Om dit even te laten afkoelen besluit ik de zee in te gaan. Niet dat dit veel helpt tussen al dat vrouwelijk schoon, maar goed het is het proberen waard.

Ieder dag zijn we vanaf nu aan het strand te vinden en hebben elke dag de beste bedjes, simpel omdat we deze voor heel de week al gereserveerd hebben, dus hoe laat we ook op het strand komen, bedjes hebben we altijd. En met een uitzicht op het hele strand valt er zat te zien. Regelmatig vragen de kids om mee te gaan zwemmen hetgeen ik prettig vind om te doen. Soms komt Bep ook mee. Daar zwem ik uiteraard altijd naar toe en kruip dan dicht tegen haar aan. Met uiteraard weer de gebruikelijke actie in het kruis, wat ons allebei niet geheel onberoerd laat. Maar we doen er verder niets mee omdat de kids in het water rond ons heen zwermen.

Omdat we op de slaapkamer en de woonkamer geen airco hebben maar slechts alleen in de slaapkamer, moet de schuifdeur tussen de slaap- en woonkamer waar de kids slapen open blijven. Hetgeen geen privacy betekent en je weet wat dat wil zeggen! Maar goed, dan wordt het elkaar maar plagen en wachten tot thuis de druk er weer af kan.

Nadat de welverdiende 10 dagen erop zitten gaat de reis terug naar huis. Na het uitpakken van de koffers, de was in de machine en de koffers opruimen zit de vakantie er weer op. Alles thuis en de kids zijn weer in hun gewone doen en dus naar vrienden en vriendinnetjes. Eindelijk alleen en tijd voor onszelf. Omdat het hier ook nog steeds goed weer is lopen we beide nog in onze vakantie outfit om het gevoel van de vakantie zo lang mogelijk vast te houden.
Dat 10 dagen zonder seks niet heel plezant is blijkt al snel als we na het uitpakken samen op de bank zitten en nauwelijks van elkaar af kunnen blijven. Ik sta op en loop even naar buiten om af te koelen, maar als ik weer naar binnen loop zie ik d’r heerlijke rondingen aftekenen in de stof van haar jurk.

Wordt vervolgd!
Trefwoorden bij dit verhaal: Vakantie, Suggestie?

Mijn Vrouw Voor ...Door: Tepelspeler
Tags: Cuckold, Milf, Webcam, Exhibitionisme, Cuckolding,
"Ik had het haar al een aantal keren gesuggereerd, al lachend, maar ze was er nooit op ingegaan, mijn vrouwtje. Tot ze mij eens betrapte terwijl ik naakt voor de webcam zat. Tot mijn opluchting werd ze helemaal niet boos. Ze liep wel de kamer uit, maa..."
9.0
De Receptioniste - 5Door: Martin
Tags: Receptioniste,
"De volgende morgen word ik om 6u wakker van Chantal. Ze kust me tot straks lieverd en verlaat de kamer. Na een uurtje op mijn telefoon stap ik in de douche en als ik aangekleed ben vertrek ik. Op de balie staat mijn lunchpakket, briefje..."
Gekke MeidDoor: Buurman
"een buurvrouw van mij wilde foto s, en polste of ik ze wilde maken. Natuurlijk wel, ik zei ook dat ik dit vaker deed. Maar eh, naakt ook, vroeg ze wat blozend. Ook, lachte ik en was gelijk benieuwd hoe ze er dan uit zou zien. Een beetje stevig, was z..."