Door: Filibert
Datum: 21-08-2021 | Cijfer: 8.3 | Gelezen: 10406
Lengte: Gemiddeld | Leestijd: 11 minuten | Lezers Online: 1
Trefwoord(en): Moeder,
Lengte: Gemiddeld | Leestijd: 11 minuten | Lezers Online: 1
Trefwoord(en): Moeder,
Kinderen van de seksuele revolutie 1960/'70.
Lola en Wim, beide geboren in 1964. Lola dochter van Lode en Martha, beide ouders als apothekers-echtpaar in Brussel; ze waren nogal open in hun ideën en gesprekken betreffende seks en erothiek. Na de geboorte van dochter Lola lieten ze zich lid inschrijven bij een sleutelclub. Een groep elitaire burgers (advokaat, ingenieur, dokter, bankier, direkteur enz. uit het Brusselse) die elke maand op de 4de zaterdag; met hun respectievelijke echtgenotes samen kwamen in een Brussels hotel. De echtgenotes werden ieder door een hotelbediende begeleid naar een luxe hotelkamer. Terwijl de mannen beneden afwachten met een glas wijn of bier tot alle dames (wat schommelt tussen de 20 à 25) zich in hun kamer hebben uitgedost tot de onbekende heer de passende kamersleutel zich aandiende voor de bedoelde ontspanning. Beneden bij de heren in een nevenzaaltje mochten ze elk om beurt hun hand in een linnen zak stoppen om er een passende sleutel van één van de kamers uit te halen. De dames en heren mogen vervolgens gedurende de ganse nacht hun plezier beleven. Doch voor 7 uur 's morgens moeten beiden personen hun kamer verlaten terwijl de heer zijn kamergenote veilig tot voor de deur van haar privé woning moest begeleiden en anoniem thuisbrengen.
Wim, zoon van een Antwerpse drukker (Karel) en moeder Yvonne (die een internationale boeken- en krantenwinkel runde) . Beide hebben enkele jaren jaren na de geboorte van hun zoon als in lichter vorm van aanhangers der seksuele revolutie in Nederland & Engeland (de zestig- en zeventiger jaren van de vorige eeuw): baas in eigen buil, seks beleven in vrijheid in blijheid, druggebruikers, lange haren en hun verblijf zochten in gesloten woningen en -panden. Zowel Karel als Yvonne zijn liefhebber van de vrije liefde en elk weekend trekken ze over de Nederlandse grens om een parenclub te bezoeken.
Zowel Lola als Wim hebben hun studies beëindigd aan de universiteit van Leuven waar ze elkaar ook hebben leren kennen. Wim is CEO bij een multinational en Lola is medisch laborante.
Op hun 30ste na een lange verlovingstijd, besluiten om in 1994 in het huwelijk te treden. Het gezegde: "De appel valt niet ver van de boom", is ook zo bij Wim en Lola die wel, maar in mindere mate de voorbeelden van hun ouders in gedachte hebben. Ze zijn wel trouw aan elkaar, maar hebben een duidelijk afspraak dat, wanneer ze ergens in de verleiding komen van het vreemd gaan, ze beiden moeten eerlijk zijn en dat ze hun partner hierover een duidelijk en volledig verslag zouden geven van de gebeurenissen.
Dus ze huwen in 1994 op 30-jarige ouderdom. Ze houden het eenvoudig, wegens gebrek aan tijd. Doch willen er een sober huwelijks van maken en besluiten om met de auto naar Berlijn te reizen. Beiden vinden het leuk en na 10 dagen besluiten ze op hun terugweg een bezoek te brengen aan Hamburg...
Ze zoeken een leuk hotel en boeken een hotel voor 5 dagen. De tweede dag van hun verblijf willen ze toch de rosse buurt van Hamburg verkennen. Beiden zijn verstomd als ze merken hoe vrij de stad om gaat met vrijheid van erotiek en seks. Ze willen dezelfde avond wel eens een bezoek brengen bij één van deze erothische tenten. Het is na 22 uur dat ze zo'n tent binnenstappen. Er zijn al heel wat bezoekers aanwezig. Het lijkt er op dat er enkel nog 1 tafeltje voor 2 personen vrij is, dicht bij de bûhne. We nemen plaats aan dit tafeltje en bestellen een fles sekt. Op de BÜhne volgt he ene erotisch naakt spectakel na het ander . Z'on 20 minuten voor middernacht word een korte pauze gehouden. Een naaktkoppel van de laatst optredende naaktartiesten vraagt of er een vrouwelijke persoon aanwezig is die wel eens zin heeft in een erotische verwenbeurt. Omdat we aan een tafeltje zitten dich bij de bühne wordt hun blik naar ons gericht. Wim geeft Lola een por in haar zij en zegt: "misschien iets voor jou, en lekker genieten van de verboden aangereikte vrucht". Het naaktkoppel heeft het maneuvre van Wim ook gezien en het vouwtje komt van de bühne tot naast Lola en zegt met zachte stem "Je vriend lijkt het leuk te vinden om jou te zien genieten." Wim richt zich op uit zijn stoel, hij schuift het kort jasje van Lola's shouders en port haar aan om samen met onze naakt-artieste richting de buhne te stappen.
Nu lijkt Lola er toch zin in te krijgen en stapt gewillig de paar treden naar de buhne op intussen is de naakt-artieste ijverig bezig met Lola haar bloese los te maken en die over haar schouders uit te trekken. Nu staat onze kersverse actrice in haar halve cup beha eenieder kan zien dat haar tepels recht naar voor wijzen, het is duidelijk dat ze in een geile toestand verkeerd.
Eens op de bühne komt ook de mannelijke medespeler bij Lola en maakt de rits van haar rok los en trekt de rok met een klein rukje naar onder. Daar staat ze nu in haar naakte borsten en blote billen en het is merkbaar dat haar open slip merkelijk natte plekken vertoont. Er volgt een luid een luid handgeklap van de bezoekers en een luid geroep van "Mehr, noch mehr; ganz kahl...".
Onze gigolo met de hulp van zijn viendin die Lola bij haar heupen vasthoud, trekt nu het mini stukje stof dat haar kutje nog bedekt, naar onder en kan iedereen Lola's geschoren naakte spleetje aanschouwen. Er wordt op de vingers gefloten en luid geroepen: "Mehr, mehr - und jetzt machen sie die LIEBE und noch viel mehr!"
Er komen nog 2 andere op de bühne en hebben een smalle matras bij die op de vloer leggen, ze nemen dan Lola bij haar schouders en voeten en leggen haar nu met haar rug op het matrasje. De vrouwelijke mede artieste komt naast Lola knielen en streelt met beide handen over Lola's borsten en buik en dalen zo af naar onder tussen haar dijen. Het is voor het publiek duidelijk te zien dat de vingers van de vrouw tussen de nu natte kutlipjes glijden en dat ze openlijk ookhaar klitje tussen wijsvinger en duim neemt om er mee te spelen. Lola's kutlipjes staan nu open en de vrouwelijke artieste glijd met 4 vingers in lola's druipend kutje en probeert er nu ook nog haar duim bij de steken. Lola ligt te draaien met haar kont en je kunt haar horen zuchten van genot tot achteraan de zaal. De gigolo speelt met Lola's borstjes en draait haar tepels tussen zijn vingertoppen. Het is overduidelijk dat Lola nu tegen een orgasme aanzit, tot ze een bijna oerkreet door de zaal laat horen en roept 'ja mehr, mehr!'
Het is nu de gigolo die de vrouw afwisselt en zijn vingers gemakkelijk in Lola' druipend van het geil tussen haar kutlipjes door naar binnen drukt.
De vrouw richt zich nu op daalt af van de Bühne en stapt naar Wim, ze gaat met haar billen op zijn schoot zitten, haakt de riem van zijn broek los, maakt de knopen los, richt zich op, neemt Wim bij zijn handen uit de stoel, trekt dan zijn broek samen met zijn slip naar onder. Zijn penis wijst als een harde dikke pijl recht naar voor. De maakt zijn eikel bloot en begint met het aftrekken van zijn lul. Terwijl duwd ze Wim naar beneden op de matra naast Lola die intussen van pose is veranderd en nu boven op de lul van de gigolo aan het rijden is. De vrouw neemt opnieuw de penis van Wim tussen haar vingers, trekt de huid naar onder zodat de eikel voor het publiek goed zichtbaar is. De vrouw laat er haar mond over zakken en begint te pijpen. Dan volgt ze het voorbeeld van Lola en glijd met haar kut over de penis. Ze richt zich opnieuw op de penis glijd uit haar hutje, ze neemt iets van de grond geeft het aan Lola, neemt nog iets van de grond, kijkt naar Lola en zegt: 'beveiliging tegen nakomelingen'. Lola begrijpt wat de bedoeling is, het zijn 2 rubbertjes om alle gevaar voor nakomertjes te mijden". Hierop reageert Lola met een opmerkelijke uitspraak: "Ja, 2 natuurverkwistende pisbuisovertreksels, de mannen hebben hun genot, dus mogen wij identiek hiervan genieten"
Het was een stuk in de voormiddag na nog een paar verrassende gebeurtenissen in groepsvorm dat van het erotisch genot, dat we het etablissement hebben verlaten en naar ons hotel terugkeerden. Het erotisch gezelschap vroeg ons of we de volgende avond zouden terugkomen maar we moesten forfait geven. Eerst zouden we onze verloren nachtrust inhalen en de volgende dag was onze laatste verlofdag. De dag er na moesten we onze vroegere werkzaamheden terug hervatten.
Dat was het eerste erotisch geburen binnen ons huwelijk, doch er zijn er nog vele die de revue hebben gevolgd.
Wanneer gunstig repliek, zullen we ook hierover relaas geven hoe we voor nog hetere onverwachte gebeurtenissen komen te staan en ons seksleven nog meer heeft bevorderd .
Maar steeds bij vakanties in het buitgenland, want in Belgie is het te bekrompen om zich hierin uit te leven en Nederland ja het publiek geeft wat meer vrijheid, maar tussen die 2 natsionaliteiten zit er toch wat mis in verwantschap met het genieten bij de erothiek.
Nog veel leesgenot; droom ervan dat jullie die gelukkkigen zijn die uit het publiek naar voor geroepen wordt om je geil te mogen spuiten over de nog geilere medespelers.
on
Lola en Wim, beide geboren in 1964. Lola dochter van Lode en Martha, beide ouders als apothekers-echtpaar in Brussel; ze waren nogal open in hun ideën en gesprekken betreffende seks en erothiek. Na de geboorte van dochter Lola lieten ze zich lid inschrijven bij een sleutelclub. Een groep elitaire burgers (advokaat, ingenieur, dokter, bankier, direkteur enz. uit het Brusselse) die elke maand op de 4de zaterdag; met hun respectievelijke echtgenotes samen kwamen in een Brussels hotel. De echtgenotes werden ieder door een hotelbediende begeleid naar een luxe hotelkamer. Terwijl de mannen beneden afwachten met een glas wijn of bier tot alle dames (wat schommelt tussen de 20 à 25) zich in hun kamer hebben uitgedost tot de onbekende heer de passende kamersleutel zich aandiende voor de bedoelde ontspanning. Beneden bij de heren in een nevenzaaltje mochten ze elk om beurt hun hand in een linnen zak stoppen om er een passende sleutel van één van de kamers uit te halen. De dames en heren mogen vervolgens gedurende de ganse nacht hun plezier beleven. Doch voor 7 uur 's morgens moeten beiden personen hun kamer verlaten terwijl de heer zijn kamergenote veilig tot voor de deur van haar privé woning moest begeleiden en anoniem thuisbrengen.
Wim, zoon van een Antwerpse drukker (Karel) en moeder Yvonne (die een internationale boeken- en krantenwinkel runde) . Beide hebben enkele jaren jaren na de geboorte van hun zoon als in lichter vorm van aanhangers der seksuele revolutie in Nederland & Engeland (de zestig- en zeventiger jaren van de vorige eeuw): baas in eigen buil, seks beleven in vrijheid in blijheid, druggebruikers, lange haren en hun verblijf zochten in gesloten woningen en -panden. Zowel Karel als Yvonne zijn liefhebber van de vrije liefde en elk weekend trekken ze over de Nederlandse grens om een parenclub te bezoeken.
Zowel Lola als Wim hebben hun studies beëindigd aan de universiteit van Leuven waar ze elkaar ook hebben leren kennen. Wim is CEO bij een multinational en Lola is medisch laborante.
Op hun 30ste na een lange verlovingstijd, besluiten om in 1994 in het huwelijk te treden. Het gezegde: "De appel valt niet ver van de boom", is ook zo bij Wim en Lola die wel, maar in mindere mate de voorbeelden van hun ouders in gedachte hebben. Ze zijn wel trouw aan elkaar, maar hebben een duidelijk afspraak dat, wanneer ze ergens in de verleiding komen van het vreemd gaan, ze beiden moeten eerlijk zijn en dat ze hun partner hierover een duidelijk en volledig verslag zouden geven van de gebeurenissen.
Dus ze huwen in 1994 op 30-jarige ouderdom. Ze houden het eenvoudig, wegens gebrek aan tijd. Doch willen er een sober huwelijks van maken en besluiten om met de auto naar Berlijn te reizen. Beiden vinden het leuk en na 10 dagen besluiten ze op hun terugweg een bezoek te brengen aan Hamburg...
Ze zoeken een leuk hotel en boeken een hotel voor 5 dagen. De tweede dag van hun verblijf willen ze toch de rosse buurt van Hamburg verkennen. Beiden zijn verstomd als ze merken hoe vrij de stad om gaat met vrijheid van erotiek en seks. Ze willen dezelfde avond wel eens een bezoek brengen bij één van deze erothische tenten. Het is na 22 uur dat ze zo'n tent binnenstappen. Er zijn al heel wat bezoekers aanwezig. Het lijkt er op dat er enkel nog 1 tafeltje voor 2 personen vrij is, dicht bij de bûhne. We nemen plaats aan dit tafeltje en bestellen een fles sekt. Op de BÜhne volgt he ene erotisch naakt spectakel na het ander . Z'on 20 minuten voor middernacht word een korte pauze gehouden. Een naaktkoppel van de laatst optredende naaktartiesten vraagt of er een vrouwelijke persoon aanwezig is die wel eens zin heeft in een erotische verwenbeurt. Omdat we aan een tafeltje zitten dich bij de bühne wordt hun blik naar ons gericht. Wim geeft Lola een por in haar zij en zegt: "misschien iets voor jou, en lekker genieten van de verboden aangereikte vrucht". Het naaktkoppel heeft het maneuvre van Wim ook gezien en het vouwtje komt van de bühne tot naast Lola en zegt met zachte stem "Je vriend lijkt het leuk te vinden om jou te zien genieten." Wim richt zich op uit zijn stoel, hij schuift het kort jasje van Lola's shouders en port haar aan om samen met onze naakt-artieste richting de buhne te stappen.
Nu lijkt Lola er toch zin in te krijgen en stapt gewillig de paar treden naar de buhne op intussen is de naakt-artieste ijverig bezig met Lola haar bloese los te maken en die over haar schouders uit te trekken. Nu staat onze kersverse actrice in haar halve cup beha eenieder kan zien dat haar tepels recht naar voor wijzen, het is duidelijk dat ze in een geile toestand verkeerd.
Eens op de bühne komt ook de mannelijke medespeler bij Lola en maakt de rits van haar rok los en trekt de rok met een klein rukje naar onder. Daar staat ze nu in haar naakte borsten en blote billen en het is merkbaar dat haar open slip merkelijk natte plekken vertoont. Er volgt een luid een luid handgeklap van de bezoekers en een luid geroep van "Mehr, noch mehr; ganz kahl...".
Onze gigolo met de hulp van zijn viendin die Lola bij haar heupen vasthoud, trekt nu het mini stukje stof dat haar kutje nog bedekt, naar onder en kan iedereen Lola's geschoren naakte spleetje aanschouwen. Er wordt op de vingers gefloten en luid geroepen: "Mehr, mehr - und jetzt machen sie die LIEBE und noch viel mehr!"
Er komen nog 2 andere op de bühne en hebben een smalle matras bij die op de vloer leggen, ze nemen dan Lola bij haar schouders en voeten en leggen haar nu met haar rug op het matrasje. De vrouwelijke mede artieste komt naast Lola knielen en streelt met beide handen over Lola's borsten en buik en dalen zo af naar onder tussen haar dijen. Het is voor het publiek duidelijk te zien dat de vingers van de vrouw tussen de nu natte kutlipjes glijden en dat ze openlijk ookhaar klitje tussen wijsvinger en duim neemt om er mee te spelen. Lola's kutlipjes staan nu open en de vrouwelijke artieste glijd met 4 vingers in lola's druipend kutje en probeert er nu ook nog haar duim bij de steken. Lola ligt te draaien met haar kont en je kunt haar horen zuchten van genot tot achteraan de zaal. De gigolo speelt met Lola's borstjes en draait haar tepels tussen zijn vingertoppen. Het is overduidelijk dat Lola nu tegen een orgasme aanzit, tot ze een bijna oerkreet door de zaal laat horen en roept 'ja mehr, mehr!'
Het is nu de gigolo die de vrouw afwisselt en zijn vingers gemakkelijk in Lola' druipend van het geil tussen haar kutlipjes door naar binnen drukt.
De vrouw richt zich nu op daalt af van de Bühne en stapt naar Wim, ze gaat met haar billen op zijn schoot zitten, haakt de riem van zijn broek los, maakt de knopen los, richt zich op, neemt Wim bij zijn handen uit de stoel, trekt dan zijn broek samen met zijn slip naar onder. Zijn penis wijst als een harde dikke pijl recht naar voor. De maakt zijn eikel bloot en begint met het aftrekken van zijn lul. Terwijl duwd ze Wim naar beneden op de matra naast Lola die intussen van pose is veranderd en nu boven op de lul van de gigolo aan het rijden is. De vrouw neemt opnieuw de penis van Wim tussen haar vingers, trekt de huid naar onder zodat de eikel voor het publiek goed zichtbaar is. De vrouw laat er haar mond over zakken en begint te pijpen. Dan volgt ze het voorbeeld van Lola en glijd met haar kut over de penis. Ze richt zich opnieuw op de penis glijd uit haar hutje, ze neemt iets van de grond geeft het aan Lola, neemt nog iets van de grond, kijkt naar Lola en zegt: 'beveiliging tegen nakomelingen'. Lola begrijpt wat de bedoeling is, het zijn 2 rubbertjes om alle gevaar voor nakomertjes te mijden". Hierop reageert Lola met een opmerkelijke uitspraak: "Ja, 2 natuurverkwistende pisbuisovertreksels, de mannen hebben hun genot, dus mogen wij identiek hiervan genieten"
Het was een stuk in de voormiddag na nog een paar verrassende gebeurtenissen in groepsvorm dat van het erotisch genot, dat we het etablissement hebben verlaten en naar ons hotel terugkeerden. Het erotisch gezelschap vroeg ons of we de volgende avond zouden terugkomen maar we moesten forfait geven. Eerst zouden we onze verloren nachtrust inhalen en de volgende dag was onze laatste verlofdag. De dag er na moesten we onze vroegere werkzaamheden terug hervatten.
Dat was het eerste erotisch geburen binnen ons huwelijk, doch er zijn er nog vele die de revue hebben gevolgd.
Wanneer gunstig repliek, zullen we ook hierover relaas geven hoe we voor nog hetere onverwachte gebeurtenissen komen te staan en ons seksleven nog meer heeft bevorderd .
Maar steeds bij vakanties in het buitgenland, want in Belgie is het te bekrompen om zich hierin uit te leven en Nederland ja het publiek geeft wat meer vrijheid, maar tussen die 2 natsionaliteiten zit er toch wat mis in verwantschap met het genieten bij de erothiek.
Nog veel leesgenot; droom ervan dat jullie die gelukkkigen zijn die uit het publiek naar voor geroepen wordt om je geil te mogen spuiten over de nog geilere medespelers.
on
Trefwoord(en): Moeder,
Suggestie?
Geef dit verhaal een cijfer:
5
6
7
8
9
10