Klik hier voor meer...
Datum: 30-09-2021 | Cijfer: 8.6 | Gelezen: 10243x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Drie jaar zijn James en ik samen. Ik wist al jong dat ik op jongens viel. Dat werd ook voor mijn omgeving duidelijk toen ik op vijftienjarige leeftijd verliefd werd op een stoere jongen in de buurt. Hij was twee jaar ouder. Maar toen ik op een dag hem zoende was het voor iedereen duidelijk. Voor sommige een schok, maar voor mij niet. Dat was een beetje mijn coming-out. Wel was het voor mij duidelijk dat ik wel houd van stoere mannen. Graag wilde ik er zelf ook een zijn.

Daarom ben ik naast het voetballen ook wekelijks te vinden in de sportschool. Drie jaar geleden nadat ik mij helemaal in het zweet had getraind en een lekker verkoelende douche had genomen zat ik met natte haren op de fiets naar huis. Daarbij kwam ik onderweg James tegen. Op slag werd ik verliefd. In zijn ogen zag ik een schittering die ik tot op de dag van vandaag nog steeds zie. Ik ben inmiddels 28 jaar. Hij is een jaar ouder dan dat ik ben.

Na kort hebben gedatet zijn we gaan samenwonen. En bij het samenwonen en een relatie behoord ook het samen op vakantie gaan. Hier ligt voor ons wel een probleem. Ik houd graag van een luie vakantie met het liefst de hele tijd in de zon op het strand liggen. Hij houdt heel erg van actieve vakanties. Daarom hebben we onze afgelopen vakanties de afgelopen 2 jaar afgewisseld naar onze wensen.

Nu was het weer tijd voor een nieuwe vakantie. Een wens die hij had zou in vervulling gaan. James ging in zijn jeugd (en nog wat jaren mee) met zijn ouders naar een nudistencamping. Zelf gaat James in de zomer in Nederland ook graag naar nudistenstranden. Ik ben een paar keer met hem mee gegaan, maar ik vind het veel te geil om naakt tussen allemaal andere te zijn op het strand. Hierdoor liep ik vele malen met een erectie rond. Wat ik zelf niet heel weg vond om mijn 20 cm aan de wereld te laten zien. Maar ik kreeg toch wel het gevoel dat de andere daar niet op zaten te wachten. En de enkele keren dat we samen naar een gaygebied waren geweest. Maar beide waren hier te geil om er echt van te genieten. Ik ga liever naar een ‘’gewoon’’ strand met mijn vrienden. Ik laat James liever lekker zijn gang gaan. Dat vindt hij ook fijn.

James had de vakantie geregeld. Het werd gelukkig niet zijn oude nudistencamping van vroeger in Duitsland, maar een aan de middellandse zee liggende nudistenkamping in Zuid-Frankrijk.

Na midden in de nacht vertrokken te zijn met de auto waren we begin van de middag op de camping aangekomen. Onderweg gelukkig geen gekke dingen en ook files hebben we niet gehad. Onderweg was het lekker weer. De airco deed het goed en omdat we niet veel kleding mee hoefde te nemen viel onze bagage in de auto ook mee. Bij de camping aangekomen gaat James de receptie binnen om ons aan te melden. Ik zit in de auto te wachten en zie al genoeg naakte mensen rondlopen. Ook een paar mooie mannen van een jaar of 45. Ik kijk naar rechts waar een paar mensen aan het tennissen zijn. Juist op dat moment gaan de eerder voorbij lopende mooie mannen het tennisveld op en zoen ze beide een dame die aan het tennissen waren. Ik droom een beetje weg alsof ik tegenover de mannen op het tennisveld sta als James weer in de auto stapt. We hebben plek 64. Ik start de auto en volg de aanwijzingen op van James om naar onze plek te rijden. Denkend aan die mooie mannen word ik toch wel direct wakker dat niet iedereen er zo lekker bij loopt. Er lopen genoeg oudere mensen rond. Gelukkig ook wat gezinnen, maar echt veel van onze leeftijd heb ik nog niet gezien. Bij onze plek aangekomen zien we dat we een mooie plek met wat bomen en schaduw hebben maar ook lekker in de zon kunnen zitten. We stappen uit en dan komt de warmte ons direct tegemoet. James maakt nog een grapje dat we beter wat luchtige kleding aan kunnen doen. Ik pak wat water wanneer hij direct onze tent uit de achterbank pakt. Op dat moment wil ik hem verrassen en kleed ik mij direct uit. Mijn kleding gooi ik op de bestuurdersstoel en dan loop ik om de auto heen en ga James helpen met de tent uitpakken. Zonder iets te zeggen begin ik de tent op te zetten. Eerst heeft hij niets door, maar wanneer ik buk om de eerste haringen de grond te steken kijkt hij naar mijn blote billen en ik hoor hem lachen. Hij staat op en komt tegen mij aanstaan. Na een paar tellen loopt hij achteruit weer weg en geeft daarbij een klap op mijn billen. Ik geef een klein gilletje en voel bloed naar mijn pik stromen. Gelukkig is er wat afleiding met het opzetten van de tent. Ik ga rustig verder terwijl James ook zijn kleding uittrekt. Niet veel later staat hij naakt naast mij en zetten we samen de tent verder op. Als de hele tent staat staan we tegenover elkaar. We kijken in elkaars ogen en ik voel me nog steeds zo verliefd als drie jaar terug. Ik zoen hem en hij zoent mij terug. Ik voel zijn stijve pik tegen mij aan. Ook die van mij staat hard tussen ons in. Ik pak met mijn rechterhand onze beide pikken. Zijn pik is al geheel stijf. Iets korter dat mijne, maar met 19 centimeter heeft hij en zeker ik niets te klagen. We zoenen nog even door als we achter ons een man horen roepen dat de rest van de tent zichzelf niet opzet. We nemen wat meer afstand van elkaar en James gaat direct de tent in. Ik loop naar de man, die onze overbuurman blijkt te zijn, en stel mezelf voor. Ik geef hem een hand en hij stelt zich voor als Arno. Zijn vriendin komt op dat moment aanlopen en stelt zich voor als Karin. Een mooie vrouw met zon gebrand lichaam en donkerblond haar. Ik sta nog steeds met een redelijke erectie als Arno mij een compliment geeft over mijn pik. Karin geeft een klein glimlachje. Arno ziet er lekker gespierd uit. Vooral die gespierde armen vallen mij op. Van zijn pik moet hij het niet hebben denk ik nog. Die valt wat klein uit. Die zal nog wel flink groeien als die hard wordt. Wel is hij helemaal kaal geschoren. Dan komt James erbij en hij stelt zich voor. James zijn pik is weer tot rust gekomen en nadat James zich heeft voorgesteld ruimen we samen de tent verder in en wordt alles verder alles op zijn plek gezet.

Omdat het toch wel warm was tijdens de tent opzetten en we flink gezweet hebben wil ik even gaan douchen. James vindt het een goed idee en gaat met mij mee. Samen lopen we op onze slippers naar de douches met beide alleen handdoek over onze schouders. Bij de douches aangekomen loop ik naar de laatste douche achterin. Er is ook een open ruimte om te douchen. Wat wel begrijpelijk is op dit soort campings waar alles de hele dag zichtbaar is. Maar ik ben blij dat ze ook hokjes hebben. Ik loop erin en wil mij omdraaien om de deur dicht te doen als James er ook inkomt. Hij zoent mij en doet daarna de deur dicht. Er is niet veel ruimte voor 2 man maar we staan graag dicht bij elkaar. We hangen onze handdoeken aan de deur en doen de douche aan. De douche staat op een lekkere temperatuur en we zoenen verder als ik James zijn pik lekker tegen mij aanvoel. Tijdens het zoenen pak ik zijn pik en begin hem rustig af te trekken. Met kleine zuchtjes merk ik dat hij het lekker vindt. Dan ga ik op mijn knieën en zet mijn lippen om zijn eikel. Gelukkig maakt de douche genoeg lawaai om zijn gekreun te overstemmen. Niet veel daarna tilt James mij op en begint mij rustig te zoenen. Ik heb mijn pik in de douche nog niet aangeraakt als James dat wel doet. Ik trekt rustig aan mijn pik terwijl we geil in elkaars ogen kijken. Dan fluistert hij in mijn oor of ik geneukt wil worden. Met een klein knikje geef ik hem antwoord en hij draait mij rustig om. Direct voel ik zijn eikel al tegen mijn anus aan. Hij kan het altijd zo lekker laten voelen. Niet direct naar binnen maar eerst een anusmassage met zijn eikel. Langzaam drukt hij steeds iets harder tot zijn eikel er helemaal in zit. Langzaam neukt hij verder terwijl hij in mijn oor bijt. Zijn lekkere borst drukt tegen mijn rug als zijn heupen lekker tegen mijn billen aan duwen. James likt in mijn nek als hij met zijn rechterhand mijn pik pakt en mij aftrekt tijdens het neuken. We kreunen zachtjes zodat niemand anders het hoort. Dan laat hij mijn pik los als ik voel dat hij intenser neukt en zijn hoogtepunt eraan zit te komen. Dan komt hij in mij klaar als hij mij tegen de muur aandrukt en mij volspuit. Hijgend staat hij tegen mij aangeleund als hij mij in mijn nek zoent. Ik voel langzaam zijn zachter wordende pik uit mijn anus glijden. Als zijn pik er helemaal uit is draai ik mij om en zoen hem vol op zijn mond. Hij is nog aan het bijkomen van het klaarkomen. Mijn pik staat nog hard omhoog als ik die mij rustig begin af te trekken. Ik trek langzaam door als James weer recht in mijn ogen kijk. Met die blik in zijn ogen voel ik mijn hoogtepunt snel naderen. Niet veel lager spuit ik mijn zaad uit mijn pik tegen zijn buik aan. Zijn geile blik gaat even omlaag waardoor ik naar mijn eigen sperma op zijn buik naar beneden zie glijden. Ik buig en lik langzaam mijn zaad van zijn buik. Voordat ik het door kan slikken drukt James zijn tong bij mij naar binnen en verdelen we tijdens het tongen mijn zaad.

Uitgeput douchen we verder waarna we elkaar afdrogen. Nadat we soort van droog zijn gooien we onze handdoeken weer over onze schouders en lopen we het douchehokje uit. Nadat we samen het douchehokje uitkomen kijkt een wat oudere man ons vreemd aan. Niet ons type man denk ik. Ook al heeft hij flink wat te bieden tussen zijn benen. Hand in hand lopen we terug naar onze tent. Bij de tent eten we wat en gaan samen naar het zwembad. Bij het zwembad aangekomen zien we dat er niet veel mensen zijn. Alleen een paar gezinnen met kleine kinderen en een paar oudere die niet het waard zijn om naar te blijven kijken. Tenzij het de bedoeling is om de erectie zo lang mogelijk uit te stellen. James loopt naar een plekje aan de zijkant en gaat op een bedje liggen. Ik ga op het bedje naast hem liggen. Blijkbaar zijn we beide wat uitgeput van onze reis naar Zuid-Frankrijk en het gezamenlijke douchen. James ligt op zijn buik en ik zie dat hij een beetje slaperig wordt. Ik pak de zonnebrand en smeer hem lekker in. Hij heeft al aardig wat zon in Nederland gehad omdat ook zijn billen al een lekker kleurtje hebben. Maar toch geef ik zijn billen een extra laagje zonnebrand als een ander gezin langs komt lopen. Moeders is een stevige vrouw en geeft mij een knipoog bij het voorbij lopen. Ik geef een lachje terug en rond mijn werk af. James ligt half te slapen als ik zelf ook weer ga liggen. Ik smeer mijn buik, benen, gezicht en pik zelf in als ik op mijn rug in het zonnetje ga liggen. Niet veel later hoor ik licht gesnurk naast me als ik zelf ook wegdommel.

Na een tijdje wordt een beetje wakker van een paar kinderen die in het zwembad springen. Maar ik ben nog niet helemaal wakker maar merk wel dat ik met een harde pik in de zon lig. Ik ga voorzichtig op mijn buik liggen en val niet veel later weer in slaap. Later word ik wakker gemaakt wanneer James een tik op mijn billen geeft. Tijd om even het zwembad in te gaan. Nog steeds heb ik een erectie. Ook al voel ik dat mensen kijken, loop ik lekker achter James aan naar het zwembad wanneer we er samen in duiken. Een heerlijk gevoel tegen mijn lichaam en het warme water langs mijn pik. Mijn pik voelt alleen nog maar harder. Dat voel ik zeker als James onder mij doorzwemt. Romantisch zwemmen we samen rond in het zwembad als James vraagt om naar de tent te gaan om te gaan eten. Ik geef hem een zoen en jump het zwembad uit. James gaat via de linkerkant naar het trappetje het zwembad uit als ik hem aan zie komen lopen. Mijn heerlijke mannetje die alles laat zien. Geil maar ook vooral verliefd kijk ik hem aan en zoen hem als we samen teruglopen. Bij het hek van het zwembad geeft James mij nog een zoen als een oudere man ons een compliment geeft voor het laten zien wat liefde is. Ik pak James zijn hand en samen lopen we naakt terug naar onze tent.
Lees verder in: Vakantie Met James - 2
Trefwoorden bij dit verhaal: Vakantie, Suggestie?

Nieuwe Ervaringen -2Door: Japio41
Tags: Ontmaagd, Ontmaagding, Pijpen,
" Dit is het vervolg op Nieuwe Ervaringen. Het eerste deel is hoog gewaardeerd, dank jullie wel daarvoor . Door de lock down zitten we de hele dag thuis. Studie gaat allemaal via Teams sessies en ons werk in de horeca lag op zijn kont. ..."
9.7
Vladimir Nieuwe BaasDoor: Steifeduo
Tags: Baas,
"Al lang zit ik op voetbal. Al sinds mijn 7de jaar en ik ben nu 37. Mijn jubileum komt eraan al zal dat wel geruisloos voorbij gaan. Door de sport heb ik een mooi afgetraind lichaam en een blonde kop met haar. Vanwege mijn Russische komaf. Waar ik noo..."
9.1
Wij En LeraarDoor: Steifeduo
Tags: Leraar,
"Wij en Wijnand Wie zijn wij Wij zijn Jan en Roy. Of beter waren. Onze pleeg zoon Wouter had Jan verleid tot sex. Roy was daarop kwaad weggelopen. Dus nu zijn wij Jan en Wouter... Wouter moest de volgende maandag weer naar schoo..."
Peter Bij DoktersDoor: Steifeduo
Tags: Dokter,
"Estoy Peter. Wat betekent ik heet Peter. Mijn vader komt uit een grote Nederlandse familie, mijn moeder uit Barcelona. Daarom spreek ik ook Spaans maar dat zal ik hier niet doen. Maar ik zie er wel uit als een Spaanse schone man getint lichaam, zwa..."
8.7
De Stomste Fout ...Door: Budilio
Tags: Femboy, Groot Geschapen, Grote Lul,
"Jaren geleden, nog voor de coronacrisis, had ik aan het begin van de week enkele dagen met griep in bed gelegen. Ik woonde toen als student in een klein appartement midden in de stad. Op zaterdagavond voelde ik me alweer een stuk beter en besloot eve..."
9.2
De Verhuis - 5Door: Ronneke 2
Tags: Bbc, Jong En Oud,
"Na de ontdekking in de keuken wilde ik toch niet zonder drinken terug keren en ik deed een deur wat harder dan normaal dicht in de hoop mijn komst te melden. Beide dames waren druk in de weer met het avondeten en Myriam vroeg me wat ze kon d..."
8.7
Niels Op PuberfeestjeDoor: Steifeduo
"Al bijna 20 jaar werkte ik als elektromonteur aan legio projecten. Tot volle tevredenheid van mijn baas en ook van de klanten. Maar nu ik tegen de 40 liep was ik het ook wel beu. Door vertrek van een collega kon ik doorgroeien naar Werkvoorbereider. ..."
9.0
Het FeestDoor: Langevent
Tags: Anaal, Crossdressing, Feest, Pijpen, Rimmen, Sissy, Travestie,
" Hey, man Leuk je weer eens te zien. En wat ziet je er eh.. mooi uit zeg ik terwijl Ricky in mijn auto komt zitten. Yo Ja, is toch al weer even geleden. En inderdaad, heb mij helemaal opgedoft voor vanavond antwoordt hij. Zojuist haal ik Ricky..."
8.0
DakterrasDoor: Gerard Ysbrandt
Tags: Anaal, Broer, Likken, Publiek, Spuiten, Zuigen,
"Ik ben de gelukkige eigenaar van een grachtenpand in Amsterdam. Daarbij moet ik wel aantekenen dat ik hele lieve, en rijke ouders heb, vandaar Het is wel een wat kleiner exemplaar, met drie grote ramen over de breedte, en niet vier of vijf zoals bij..."
Dapper HoorDoor: Buurman
Tags: Eerste Keer, Roodharig,
"Verveeld en geil, liep ik door de stationshal, op zoek naar een vlugge seksontmoeting of iets meer. De jongens die dit vaker deden en ook vaak met zo een man aan de bar van mijn werk kwamen hangen, groetten me vriendelijk. Mooie jongens, d..."
8.2
Verhalen Van Little ... - 15Door: Dorian
Tags: College, Hoer, Jong En Oud, Neuken, Pijpen, Prostitutie,
" Misschien ken je ze wel Misschien ken je ze niet Maar dit zijn de verhalen Van Little College Street En mag dit vogeltje Ooit gevangen zijn Dan behoedt dit boekje Hem voor pijn Vrij 5 april 1893 ..."
8.0
Mijn Nieuwe Daddy - 19Door: Zaadkontje1986
Tags: Daddy,
"Wat een heerlijke reactie heb ik mogen ontvangen op mijn laatste verhaal en de transformatie die ik heb mogen ondergaan. Ik kan het zelf ook nog niet bevatten en heb er nog weinig tijd voor gehad om aan te wennen. Dit komt uiteraard doordat ik bij de..."