Klik hier voor meer...
Datum: 19-03-2022 | Cijfer: 9.1 | Gelezen: 25088x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Mijn ouders beschikken over een zeiljacht van ongeveer tien meter lang en deze ligt in de haven van Venetië aan de Adriatische zee en elk jaar gaan we als gezin daar met de auto naartoe en maken we met de boot een toer over die zee. Inmiddels zijn mijn zus Kim en ik Eric 18 en 19 jaar dus zijn we uiterlijk al bijna volwassen. Het is ook gek genoeg niet mijn vader die de stuurman is maar mijn moeder bestuurd de boot het beste, is gediplomeerd en weet samen met mij het meest van zeilen af.

We zijn dan weliswaar geen volledige nudisten maar zo af en toe als er geen anderen in de buurt zijn en het weer het toelaat mogen we graag onze kleding uit trekken. Ondanks dat het mijn moeder en zus zijn kan ik niet anders zeggen dat het prachtige vrouwen zijn dus ga ik weer een prima vakantie tegemoet.

Een paar dagen voor vertrek blijkt pa plotseling niet mee te kunnen vanwege problemen op het bedrijf waar hij eigenaar van is, inmiddels en voor dat ik dat hoorde had mijn zus al gevraagd of Eva haar vriendin mee mocht in plaats van pa. Moeder had dat goed gevonden en toen ze het mij vertelde had ik een probleem, ik ben namelijk behoorlijk verkikkerd op Eva en deed soms alle moeite om bij haar in de buurt te kunnen zijn. Naakt zijn was voor mij dus geen optie deze vakantie want dan zou ik ongetwijfeld met een stijve rondlopen met Eva in de buurt. Alles was al geregeld en ik besefte dat ik als enige man met drie prachtige vrouwen op vakantie ging voor drie weken.

De reis verliep voorspoedig en met een overnachting kwamen we in de loop van de middag aan in de haven, we laden de weinige spullen die we hebben meegenomen uit en parkeren de auto. We benutten de volgende dag om de boot vaarklaar te maken, boodschappen te halen voor onderweg en de dag erop vetrekken we naar het zuidoosten en varen langs de kust van Italië.

Het weer is goed en iedereen loopt al in badkleding, zodra we uit het zicht zijn van iedereen trekt mijn zus haar topje uit. Ik hoor Eva vragen of dat wel kan met mij in de buurt en mijn zus zegt dat we dat elk jaar doen en meestal gaan we nog wel een stapje verder met ontkleden.

Eva heeft zo haar twijfels maar als ook moeder haar topje uit doet is ze om en volgt de haar topje ook naar de bank. Een paar prachtige tieten komen tevoorschijn en ik doe alle moeite om niet te staren. Waar ik vooraf bang voor was blijft achterweg ik denk dat ik het toch wel wat gewend ben met moeder en Kim.

Ik zie Eva kijken naar mijn moeder en ik volg haar blik, intussen heeft moeder ook haar broekje uit getrokken en staat poedelnaakt achter het roer. Ik zie dat ze ten opzichte van vorig jaar een ander kapseltje heeft aangemeten, waar het eerst een streepje was is het nu een toefje. Ik ging staan en liep een rondje over het dek om te kijken of alles nog ok was en toen ik terugkwam waren alle dames compleet naakt en was ik de enige die nog een zwembroek aan had.

Ik moest er ook maar aan geloven en trok mijn zwembroek uit, ik hoorde Eva een geluid maken wat me overkwam als “jezus pfff” maar dacht dat ik dat wel verkeerd gehoord zou hebben. Ik nam even de plaats van moeder achter het roer in en deze kroop de kajuit in om te drinken. Willen jullie ook wat vroeg moeder van beneden af, we reageerde allemaal positief en moeder vroeg wie er even wat kon aanpakken.

Eva stond op en liep naar de kajuit en ik hoorde moeder zeggen dat deze voor haar en voor mij waren. Eva kwam met een beker naar me toe en bleef even naast me staan. “Is dat erg moeilijk dat sturen” vraagt ze en ik vertelde haar dat het enige wat je moet doen is de omgeving in de gaten houden, de wind, de snelheid, de richting en een punt zoeken waar je naar toe wilt.

“Mag ik eens” vraagt ze en ik doe een stapje naar achter en Eva komt voor me staan en ik voel heel even haar kontje langs mijn lul glijden. Uit voorzorg doe ik nog een stapje en laat het roer aan Eva terwijl ik wijs op een punt waar we naartoe willen. Eva vindt het leuk en staat stoer achter het roer, mijn zus heeft het gezien en heeft inmiddels een foto genomen.

Als we dichter bij het punt komen waar we overnachten vraag ik moeder om erbij te komen en gaan Kim en ik de dingen doen die we altijd doen wanneer we stoppen met varen. De zeilen zijn neer en met het motortje leggen we het laatste stukje af, twee ankers voor en twee achter houden ons voor de komende nacht op de plek.

We liggen op een twintigtal meter van het strand en de baai is rustig, hopen dat het zo blijft omdat we dan gewoon naakt kunnen blijven. Achter me hoor ik een plons en zie dat moeder al in het water ligt direct gevolgd door Eva en Ilse. Ik werk de laatste dingen af en voeg me met een duik bij hen.

We zwemmen en dollen met elkaar en zo af en toe raken we elkaar aan zonder bijbedoelingen. Ik klim terug aan boord en ga boven op de kajuit liggen, de rest blijft nog even in het water.

Moeder gaat op de kussens liggen op het achterdek en de meiden gaan wat te eten klaarmaken. Ik hoor ze praten onder me door het open dakraam en volg hun gesprek tot Eva ineens zegt dat ze spontaan een natte kut kreeg toen ze mij mijn broek uit zag trekken “Wat een apparaat zeg” zei ze en ook Kim zei dat ze wel eens gefantaseerd had “maar ja het blijft toch je broer”. “Als ik zo’n broer had zou ik het wel weten” zei Eva stoer.

Ik moest even afkoelen en sprong weer in het water om dit afgeluisterde gesprek uit mijn gedachte te krijgen. Moeder zag het en glimlachte naar me en sprong me achterna, “ze maken je het wel moeilijk hé” zei ma en ik zei dat het wel mee viel. Ik zwom met moeder naar het strandje en lieten ons in het zand vallen toen ma tegen me zei “dat de meiden wel een beetje gelijk hadden als ik zo naar je lul kijk, het is natuurlijk geen kleintje die je daar hebt hangen”. Ik vond het eigenlijk geen gesprek tussen moeder en zoon maar deed of ik het heel normaal vond. Gelukkig bleef mijn lul nu wel slap en we besloten terug te zwemmen naar de boot.

“Eten is klaar” hoorde ik me zusje roepen en samen met Eva hadden ze wat broodjes klaargemaakt en zittend in de kuip eten we in stilte. Later op de avond wordt het tijd om naar bed te gaan, helaas hebben we maar twee kooien zodat ik gedwongen word om met mijn moeder in een kooi te kruipen, normaal deelde ik die met Kim maar die wilde nu met Eva in een kooi slapen.

De dagen waren warm de nachten zwoel dus ook nu werd er geen kleding gedragen. Ik liep nog even een rondje over de boot om te kijken of alles in orde was en toen ik terugkwam kuste ik mijn zus welterusten en vroeg Eva “en ik dan”. Ik gaf Eva ook een kusje, slaap lekker meiden en droom maar fijn, hierom moesten ze giechelen en zeiden dat ze dat zeker zullen doen.

Ook moeder kreeg een nacht zoentje en ik kroop naast haar. Toen ik s ’ochtends wakker werd lag mijn lul tegen de hand van moeder die duidelijk nog in dromenland was, ik draaide me snel om voor ze wakker zou worden en ik misschien voor viespeuk uitgemaakt zou worden.

Toen ik uit bed stapte en langs de meiden liep zag ik dat ze lepeltje aan lepeltje lagen en ging mijn fantasie met me op de loop, ik betrapte mezelf erop dat als ik zo door ging ik het nog heel moeilijk zou krijgen.

Vandaag moeten we onze kleren weer aan want we bevaren een drukke vaarroute waar we allemaal onze ogen voor open moeten houden en vanmiddag hebben we een plaats in de haven gereserveerd. Het wordt weer tijd voor vers fruit en zuivel aan boord te halen dus gaan we op pad, de dames hebben flink bekijks en naar mij kijkt men nogal jaloers.

Die avond aten we in het restaurant en de volgende morgen waren we weer op weg en liepen we weer in ons blootje. We staken nu over en we kwamen bij de kust van Albanië uit.

Weer vonden we een stille baai en vermaakte ons prima met elkaar. Nog éen haven te gaan voor we aan het einde van onze reis komen, tussen hier en Venetië ligt alleen nog Kroatië en zullen we denk ik de laatste drie nachten doorbrengen aan de naturisten stranden aan de kust van dat land.

Voor de kust van Kroatië hebben we nu echt een mooi plekje gevonden, beschut tegen pottenkijkers en net niet uit het beetje wind wat er staat en toch redelijk dicht bij het strand. Als ik om me heen kijk is het niet druk ondanks het middaguur en het feit dat het zaterdag is.

We gaan aan de laatste week beginnen en moeder en Kim besluiten om een strandwandeling te gaan maken en Eva blijft liever aan boord om te zonnen ze is geen liefhebber van zand tussen haar tenen zegt ze. Als ma en zus uit het zicht zijn komt Eva bij me zitten en zegt “Eric ik ben al twee weken geil op je en ik zou die heerlijke dikke stamper nu wel eens in mijn kut willen voelen” en pakt gelijk mijn lul vast die uiteraard direct begint te groeien.

Eerlijk gezegd ben ik er ook wel aan toe leg haar op haar rug en duik met mijn gezicht tussen haar openstaande dijen, we zeggen niets meer alleen geluiden die met seks te maken hebben verlaten nu nog onze monden. Eva slaat haar benen om me heen en ik lig gevangen tussen haar warme dijen en mijn tong maakt overuren.

Ze gilt de hele boel bij elkaar als ze voor de eerste keer klaarkomt en is even van de wereld. Dat geeft mij de tijd om tussen haar dijen uit te komen en verleg mijn aandacht naar die heerlijke tweeling boven op haar borst met die lekkere harde tepels die ik een voor een in mijn mond neem en nog harder maak dan ze al waren.

Ze komt weer tot leven en ondergaat mijn verwennerij met haar tieten, ze helpt me af en toe en met haar hand is ze opzoek naar mijn lul maar ik lig te laag voor haar. “O godskelere” zegt ze “neuk me alstublieft met die heerlijke stamper van je”.

Dat laat ik me niet nog een keer zeggen en kruip omhoog over haar lichaam tot mijn mond bij de hare kan en mijn eikel aan de deur klopt van haar grot. De lippen gaan van elkaar en ik druk mezelf naar binnen geholpen door haar heupen die me te gemoed komen en ik hoor haar zuchten, “eindelijk” zegt ze. Ik begin te stoten en voer het tempo stukje bij beetje op tot ze weer begint te krijsen dat ze weer klaarkomt. We liggen gelukkig ver van alle andere vandaan en niemand zal haar horen.

Ik blijf in haar stoten met hoog tempo en als ik mijn zaad in haar deponeer komt ze voor de derde keer. Daarna is het stil en ligt ze uitgevloerd, mijn lul verslapt, glijd uit haar en ik laat me van haar afrollen op het warme dek.

Ik kom overeind, geef Eva een kusje en spring het water in om af te koelen en te spoelen. Eva volgt iets later mijn voorbeeld en klemt zich aan me vast, “dit gaan wij nog heel vaak doen mannetje” zegt ze en ik ben het volledig met haar eens. Als we even later liggen op te drogen komen ma en Kim weer het dek op lopen, Kim gaat direct naar Eva en ze beginnen te smoezen, moeder komt even bij me zitten en vraagt of het lekker was. Op mijn vraag wat ze bedoelt zegt ze “jongen je moeder is niet blind en waarom denk je dat ik je zus heb meegenomen uit wandelen”. Ik begrijp het en zeg “ja mam het was heerlijk en bedankt”.

De laatste dag, de boot is weer aan kant en alles is weer opgeruimd, afgesloten en tot de kerst zal het wel zo blijven. We slapen nog een nacht in het hotel en gaan de volgende morgen weer richting huis. In de auto hebben we vanwege de hitte nog weinig kleding aan, dat zal later wel veranderen want thuis is het kouder en regent het af en toe. Ik zit achter het stuur en Eva zit naast me en we kletsen wat over de afgelopen weken, als ik vraag of ze het naar haar zin gehad heeft kan ze alleen maar positief antwoorden.

Na twee uur verhuis ik naar de achterbank en komt moeder naar voor Eva blijft net als Kim op haar plaats zitten. Kim legt haar hoofd op mijn schoot, ik kijk even vreemd op maar laat het zo zonder wat te zeggen, ik aai over haar haren en ze sluit haar ogen. Stilliggen doet ze allerminst en haar bloesje valt open waardoor ik haar bruine tietjes zie schommelen op het ritme van de auto, en terwijl ik ze toch drie weken helemaal bloot gezien heb is dit net niet zien een stuk erotischer.

Mijn lul begint zich in mijn zwembroek te roeren en omdat Kim regelmatig met haar hoofd draait krijg hij de ruimte om te groeien. De hand van Kim pakt hem vast en trekt mijn broekje aan de voorkant omlaag tot onder mijn ballen en haar mond zakt over mijn lul en begint te zuigen, ik zeg verder niets want het is ten slotte heerlijk wat ze doet al is het mijn zus en als ik op kijk zie ik Eva lachen en haar duim naar mij opsteken. Was dit afgesproken werk? Ik moet mezelf inhouden om geen geluid te maken en bijt op een kussentje, met mijn hand kan ik net in het broekje van Kim komen en vindt haar kutje, nat en gewillig. Kim zuigt, ik vinger en samen komen we klaar allebei zo stil mogelijk.

Slapen, eten, rijden en tot we thuiskomen gebeurt en niets meer. Pa is thuis en helpt met de spullen uit te laden, moeder neemt me nog even apart en vraagt fluisterend of nummer drie ook nog een keer aan de beurt komt? Ik schrik en verschiet van kleur maar vraagt me af of dat moeder een keer door mij geneukt wil worden?
Lees verder in: Zeilvakantie - 2: Moeder
Trefwoorden bij dit verhaal: Neuken, Pijpen, Vakantie, Zus, Suggestie?