Datum: 22-08-2022 | Cijfer: 9 | Gelezen: 62373x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Vakantie Met Sanne - 1
Maandag, Sanne gaat met haar ouders, zus en broer een dagje uit. Ik moet me dus zelf vermaken. Mijn ouders gaan naar mijn oom en tante vanmiddag, zij wonen op een boerderij. Ik ga wel mee, dan spreek ik mijn neef ook nog eens. Hij is 2 jaar ouder dan ik ben, maar ik kan prima met hem opschieten.

Mijn neef is een fervent visser en heeft een kleine kajuitboot waarmee hij geregeld de vecht(rivier in Hardenberg) op vaart en soms ook verder vaart om op een andere plek te gaan nachtvissen bijvoorbeeld. Ik vind vissen ook leuk en thuis hebben we ook een boot. Ik denk even na en vraag hem of ik zijn boot deze week een keer mag lenen om te gaan vissen. Hij zegt me dat hij de hele week toch niet kan varen omdat ze het druk hebben op de boerderij. Ik vertel hem dat ik het nog laat weten. Een nachtje vissen lijkt me wel leuk. Er zijn genoeg mooie stille plekjes op de vecht waar je de hele nacht kan vissen.

Terug op de camping valt er weinig te beleven. Maar morgen kan ik weer met Sanne op stap.

Dinsdags ga ik weer met Sanne naar de Oldemeijer. Ik vertel haar dat ik woensdagmiddag tot donderdag een bootje tot mijn beschikking heb en ga nachtvissen op de Vecht. Sanne is gelijk enthousiast en vraagt of ze mee mag. Ik weet niet of dat van mijn ouders mag met mijn Gereformeerde achtergrond. We denken na of het kan gaan lukken. Uiteindelijk komen we eruit. Sanne heeft overlegd met een vriendin dat ze ´bij haar gaat slapen' en ik vertel mijn ouders niks over dat Sanne mee gaat.

Woensdag om drie uur zorg ik dat ik in de haven ben, mijn neef heeft de boot al klaar liggen en ik zorg dat mijn visspullen binnen in de boot liggen. Ik groet mijn neef en vaar richting de sluis in Hardenberg. Als ik die voorbij ben hoef ik nog maar een klein stukje en onder het viaduct van de grote weg pik in Sanne op. Nu moet ik nog even doorvaren om door de sluis in Mariënberg te komen maar dit redden we makkelijk. Dan varen we door tot vlak voor Junne, hier is een inham in de vecht waar je perfect je boot stil kan leggen aan de wal om te gaan vissen.

Omdat het donders warm is trek ik mijn shirt uit en pak mijn vishengels en aas. Ik leg 3 hengels op verschillende plekken neer. Al die tijd zie ik dat Sanne naar mij zit te staren. Intussen is het half 7 en heb ik honger als een paard. Ik bak wat hamburgers op een gasstel die ik heb meegenomen. We zitten op een stoeltje op de kade en hebben al een hele tijd geen boot meer gezien. Rond dit tijdstip varen hier nog weinig boten omdat de sluizen al dicht zijn. Dan doet Sanne haar topje zonder te melden uit. Niet dat ik het erg vind maar ik had het niet verwacht. Sanne is een hele nette meid, en ik dat altijd dat ze wat preuts was. Maar daar blijkt niets van waar. Ze schaamt zich nergens voor. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Zo heb ik mooi wat te kijken. Ik denk, zou ze dan stouter zijn dan ik altijd dacht?

Sanne zegt ook verder niks en geniet van de avondzon. Er is hier in velden of wegen geen huis of mens te bekennen, enkel een stel koeien die weinig interesse in ons hebben maar enkel een keer opkijken.

Omdat we schuin tegenover elkaar zitten kijk ik recht op Sanne haar mooie lichaam. Haar lieve koppie heeft ze omhoog liggen met een grote zonnebril op. Haar krullende blonde haar hangen over haar schouders, haar borsten zijn nog net zo mooi als zondag. Ik blijf met mijn ogen even op haar borsten gericht. Dan kijk ik door over haar buik, gezond, niet gespierd, maar zeker niet dik. Natuurlijk had ik dat allemaal als eens gezien maar nu had ik echt de tijd om er naar te kijken. Als ik me afvraag of ze vandaag wel een onderbroek aan heeft gedaan onder haar panterprint rokje.

Op dat moment schrik ik van een brandlucht. KUT!! mijn hamburgers. Ik sprint naar het gasstelletje maar ben al te laat. Helemaal verbrand. Kan ik weer opnieuw beginnen met bakken. Ik kijk naar Sanne en zie dat ze mij ook aankijkt. Plagend zegt ze dat als ik niet zo naar haar zat te staren, we nu hamburgers hadden gehad. Ik voel mijn hoofd rood worden en verontschuldig mij. Snel bak ik nieuwe hamburgers.

Tijdens het eten van het broodje hamburger zegt Sanne dat Ik niet zo verlegen hoef te zijn of mij moet verontschuldigen. Ze zegt dat ze zo gaat zitten om van de zon te genieten maar ook een reactie van mij uit te lokken. Ik zeg dat ik helemaal niet weet wat ik moet doen. Dit is allemaal nieuw voor mij. Hoe weet ik dan wat ik moet doen. Ze zegt dat ze van mij alles kan hebben, dat ik alles mag doen als het maar netjes is. Ik vraag mezelf af of het netjes is om zo maar haar borsten vast te pakken, aan de andere kant gaat ze er zelf ook voor zitten.

Op dat moment gaat de pieper van de hengel en ren is snel naar de hengel, ik doe mijn best om het beest binnen te hengelen, maar blijkbaar is het een beste. Na een lange dril heb ik het dier aan de kant. Het is een karper van 28 pond. Na de fotosessie met het dier zet ik hem terug en ben ik ben ik even helemaal in de 7e hemel. Sanne vindt het vissen maar niks. Ik zit goed aan het slijm en vraag me af hoe ik dat er af krijg. Sanne wijst naar de oplossing het dichtst bij. Het water van de Vecht. Ik leg haar uit dat de andere twee hengels er ook nog in liggen en dat de kans op goede vangst verminderd. Sanne reageert wat kattig met, ga je echt de hele nacht vissen? Het was wel mijn bedoeling, maar blijkbaar denk Sanne daar anders over.

Sanne stelt voor om den hengels binnen te halen en er een spannende nacht van te maken, en niet te gaan vissen. Vissen kan altijd nog denk ik dan, kom ik dan vandaag eindelijk van mijn maagdelijkheid af? Ik hoop het.

Zoals Sanne voorstelde haal ik de andere hengels ook binnen en ruim alles op. We gaan hier de nacht doorbrengen op de boot zonder over het vissen na te denken. Sanne vraagt me of ik me nog ga afspoelen. Eigenlijk is het ook wel lekker, zo'n warme dag gehad. Dan kan een kleine duik niet ontbreken. Langs de oever een paar meter verderop zit een klein zand strandje van een meter 2 breed, hier kun je zo het water in lopen. Bij het zand aangekomen doe ik mijn broek uit. Ik twijfel over mijn onderbroek, maar ook die trek ik maar uit. Als ik het water in loop kijk ik nog een keer naar Sanne en laat me achterover vallen in het water.

Sanne komt ook aanlopen en trekt haar jurkje en slipje ook uit. Door het water heen loopt ze naar mij toe en neemt een duik. We zwemmen naar het midden van de Vecht en dopperen daar eventjes wat in het water en zwemmen rustig weer naar de kant. Waar ik kan staan kan Sanne dat niet. Ik raak de grond en Sanne hangt om me heen. Ze vraagt ondeugend en bijtend op haar lip of ik al van al het vissenslijm af ben. Nou, zeg ik, ik heb me nog niet gewassen of zo.

Sanne hangt met 1 arm om mij heen en met de andere hand veegt ze over mijn buik, over mijn borst, over mijn armen, ook probeert ze bij mijn benen te komen. Ze komt heel dicht langs mijn lul maar raakt hem niet aan. Doordat ik zo aangeraakt wordt staat mijn lul als een paal vooruit. Ik denk dat Sanne hem expres ontwijkt.

Zo zegt ze, nu ben je we schoon en komt nu helemaal om mij heen hangen. Ik sta nog steeds met mijn voeten op de bodem, maar Sanne kan nog niet staan. Ze slaat haar armen om mij heen en doet met haar benen precies hetzelfde. Hierdoor voel ik tegen mijn lul haar schaamlippen komen. Maar op dat moment pakt Sanne mijn lul vast en legt hem voor haar Venusheuvel langs. We tongzoenen elkaar hevig. Ik heb Sanne zelf bij haar billen vast en knijp er af en toe speels eens in. Ik laat mijn rechterhand los en probeer daarmee haar linkerborst te bereiken. Dit lukt me goed. Nu heb ik een bil en een borst vast, goh wat lekker. Het wordt al schemerig en Sanne wil graag even op het ´strand' liggen. Met haar om mij heen geklemd loop ik naar het strand, en leg haar neer op het gele zand. Ik lig nu bovenop haar en we zoenen verder, ik ga met mijn handen speels met haar borsten terwijl zij mijn lul vast heeft. Ze trekt mijn voorhuid rustig van mijn eikel en er weer omheen.

Dan vraagt Sanne of ik haar wil beffen. Jezus denk ik, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb nog nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ik het met mijn mond moet bewerken. Deze onzekerheid spreek ik ook uit naar Sanne. Sanne checkt bij mij of ik het wel wil. Ik wil het wel, maar ik weet niet of ik het wel kan. Sanne stelt me gerust en zegt dat ik gewoon moet beginnen en dat ik vanzelf wel merk of ik op de goede plekjes lik. Ik kruip naar achter en ga met mijn hoofd richting haar gladgeschoren kut. Ik geef heel voorzichtig met echt het puntje van mijn tong een likje aan haar schaamlippen. Sanne zegt dat ik met mijn tong door haar gleuf moet likken en de schaamlippen met mijn tong aan de kant moet duwen, of met mijn vingers. Ook zegt ze dat ik moet afwisselen met een volle tong en voorzichtig likken.

Eerst probeer ik het met mijn tong. Het lukt me haar grote schaamlippen aan de kant te duwen. Nu proef ik direct een vochtige substantie wat me zo opwindt. Ik verken langzaam met mijn tong haar kut. Ik voel hetzelfde als ik zondag met mijn vingers heb gevoeld. Twee grote schaamlippen aan de buitenkant, twee kleine aan de binnenkant. Die twee kleinere aan de binnenkant komen eigenlijk samen bij het knobbeltje die ik ook nog ken van zondag met mijn vingers. Als ik hier voorzichtig overheen lik kreunt Sanne heel zachtjes. Dit moet het goede plekje zijn. Dit is haar clitoris.

Ik verken haar kutje verder en ga iets naar beneden, daar stuit ik met mijn tong in een gat, dit moet haar vagina zijn. Ik steek mijn tong iets naar binnen en voel dat het hier nog veel vochtiger is. Wat is dat vocht lekker en geil zeg. Ik merk dat ik in deze positie precies over de buik van Sanne kan kijken. Met 1 hand bespeelt ze zelf haar harde tepel.

Ik ga weer verder met het likken aan haar kut, zachtjes en dan hard drukken met een volle tong. Voor mijn gevoel zit ik hier al eeuwen te likken aan haar kut, maar blijkbaar doe ik het goed. Ineens voel ik alles samentrekken en knijpt ze haar benen bij elkaar, met haar hand duwt ze mijn hoofd weg. Ze woelt wat met haar lichaam in het zand. Dan komt er een klein zuchtje. Ze pakt mijn hand en legt deze op haar borst, ik voel haar hart op een hoge hartslag bonken.

Dankjewel zegt Sanne, op deze tedere manier ben ik nog nooit aangeraakt. Fijn dat er ook nog mannen zijn die niet alleen aan hun eigen lusten denken. Ik was bang na mijn vorige vriendje dat alle jongens zo waren.

We liggen nog even naar de sterrenhemel te kijken om daarna aan elkaar gekluisterd terug naar de boot te lopen. Haar zachte huid tegen die van mij aan. Met haar hoofd leunt ze onder mijn arm tegen mijn borst aan.

Bij de boot aangekomen maken we het bed klaar in de kajuit. Veel ruimte is er niet, dus we zullen in ieder geval dicht tegen elkaar aan liggen. Als het bed is opgemaakt en we op het bed zitten geeft Sanne mij een zoen, deze mondt uit in een tongzoen. Ik doe mijn benen wijd en Sanne komt er tussen zitten met haar benen weer om mij heen. Tijdens het zoenen pakt Sanne mijn lul weer beet en doet haar hand langzaam op en neer. Ik streel Sanne over haar rug.

Dan duwt Sanne mij naar achter waardoor ik op mijn rug landt. Gaat het dan nu eindelijk gebeuren denk ik? Sanne heeft nog steeds haar hand om mijn lul en brengt haar mond er naar toe. Ze neemt mijn eikel in haar mond en laat een boel speeksel achter. Dan komt ze omhoog en zet haar knieën aan weerskanten van mij. Dit is het moment, ik ben zo geen maagd meer!

Dan schiet bij mij ineens naar binnen dat ik geen geen condoom om heb. Dit benoem ik naar Sanne die mij op haar beurt geruststelt dat ze aan de pil is en er dus weinig mis kan gaan.

Sanne pakt mijn lul en zet deze tegen de ingang van haar vagina aan, met haar andere hand duwt ze met haar wijsvinger en middelvinger haar schaamlippen aan de kant. Hierdoor zit mijn eikel al een heel klein stukje in haar vagina. Dan laat ze zich langzaam zakken en komt weer iets omhoog. Ze laat zich weer wat verder zakken en weer omhoog. Dit doet ze wel een aantal keer tot mijn hele lul in haar kut is verdwenen. Wat een onbeschrijfelijk lekker gevoel is dit. Zoveel beter dan het gebruik van mijn rechterhand.

Nu mijn lul goed en diep in haar vagina zit komt Sanne op mijn buik liggen waardoor we in missionary-stand liggen. Sanne doet het werk, ik laat mij, als groentje, verrassen. Sanne beweegt heerlijk, niet alleen mijn lul glijdt in en uit haar kletsnatte kut maar ook onze lichamen schuren lekker tegen elkaar aan. Onhandig weet ik niet wat ik met mijn armen moet en leg ze maar op haar billen.

Door het weergaloze gevoel van haar vagina om mijn lul duurt het niet lang voordat ik het gevoel heb dat ik moet klaarkomen. Sanne merkt aan mij dat ik bijna kom en gaat op weer zitten zodat ze me goed kan berijden. Hevig gaat ze op en neer, waarbij haar strakke borsten ook deze beweging maken, maar wel in tegengestelde richting zo lijkt het.

Dan is het moment daar, ik voel dat ik het echt niet meer binnen kan houden en leg mijn handen op de heupen van Sanne zodat ze stopt met mij te berijden. Ze blijft stil zitten en ik kom keihard kreunend klaar. 1 straal sperma, 2 stralen sperma, 3 stralen sperma, 4 dikke stralen sperma spuit ik zo in haar buik. Nog na pulserend laat Sanne zich weer op mijn buik vallen. Beide uitgeput van de heftige vrijpartij. Het leek wel uren te duren, maar volgens mij was het niet langer als 3 minuten. Zoiets lekkers heb ik nog nooit meegemaakt. En dat ook nog met zo'n mooi meisje die ik al jaren ken.

Ik weet niet hoe lang we al zo liggen maar ik voel mij lul klein worden en zich langzaam uit de vagina van Sanne kruipen. Tot het moment dat hij er uit valt en op mijn schaambeen valt. Ook voel ik een dikke drup naast mijn lul vallen. Dat zal wel zaad zijn denk ik. Ook Sanne heeft gevoeld dat mijn lul uit haar kutje viel en kruipt van mij af. Dan ziet ze de dikke drup sperma liggen. Ze brengt haar mond er naar toe en slurpt mijn sperma die uit haar kut is gevallen gulzig op. Geil likt ze nog een keer met haar tong langs haar lippen. Wat een stoute dame heb ik getroffen denk ik bij mezelf. Ik dacht dat ze alleen in porno sperma slikken, maar Sanne vindt het ook lekker, gezien haar blik.

Ze komt naast me liggen en draait zichzelf op haar zij. Ze gaat op mijn arm liggen en gebruikt deze als kussen. Mijn hand legt ze op haar borst. Ik draai mijn lichaam en lig nu lepeltje lepeltje met Sanne in de boot. Mijn ene arm op haar borst, met mijn andere arm streel ik haar buik. Mijn lul voel ik tegen haar warme billen aanliggen.

Al knuffelend vallen we in slaap. Of nouja, valt Sanne in slaap. Ik kan nog niet helemaal geloven wat er is gebeurd vanavond. Maar dat kan ik ook nog niet beseffen denk ik en val een hele poos later ook in slaap.

Denkend aan wat er de komende 1,5 week nog kan gaan gebeuren.
Lees verder in: Vakantie Met Sanne - 3

Mirte, Mijn Ontwikkeling ... - 2Door: Mirte
"Ik werd wakker in de stacaravan in Spanje met verlangende tintelingen in me lijfje. Ik voelde aan mijn onderbroekje en die was drijf en drijf nat. Heb ik dan nu een natte droom gehad Mijn middel en ring vinger drukte zo zonder moeite mijn onderbroek..."
9.8
Hindoestaanse Hoertjes ... - 25Door: Muis
Lengte: Zeer Lang
Tags: Creampie, Dp, Dubbele Penetratie, Escort, Groepsex, Hindoestaans, Hoer, Prostitutie,
" Iets meer dan een jaar geleden schreef ik het laatste deel van deze serie. Afscheid nemen was echter moeilijker dan gedacht, daarom schreef ik tussendoor nog een allerlaatste afsluiter. Dit is deel 2 van 2. Bevat veel seks. Veel plezier. ..."