Klik hier voor meer...
Datum: 08-04-2024 | Cijfer: 9 | Gelezen: 5184x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
Dit is het vervolg op: Zeilman - 1: De Kennismaking
Tijd voor het vervolg van deel 1. De kennismaking. Leuk dat zo velen mijn eerste verhaal hebben gelezen. Nadat het geplaatst was keek ik op straat naar mensen en vroeg mij af of zij één van die vele lezers waren. Erg opwindend en onwijs geile gedachte.

Na het eerste weekend bij de Zeilman duurde het even voor we weer afspraken. Werk, het weer en andere bezigheden maakte het lastig om af te spreken. Ik kreeg regelmatig lieve berichtjes en kleine hints voor wat hij bij de volgende ontmoeting met mij wilde doen.

Eindelijk was het de vrijdagmiddag van de volgende afspraak en vertrok ik naar de haven, ergens aan het IJsselmeer waar de boot van de Zeilman lag. Bij de ingang stond hij op mij te wachten. “Daar ben je meisje welkom, ik heb er zin in. Ik hoop jij ook. De verwachtingen zijn gunstig en we kunnen straks al zeilen “.

Na een lange knuffel en heerlijke zoen pakte hij mijn tas en liepen we over de steiger naar de boot.

Omdat het alweer even geleden bekeek ik hem goed. Hij is net iets langer dan ik, licht grijs/ blond haar, bruin zongebruinde huid en lichamelijk fit en goed postuur. Leeftijd rond de 60 jaar, maar dat zou je hem niet geven.

Ik ben 48 jaar, zo’n 1.70, heb halflang donker haar en rond lichaam. Niet dik, maar door mijn leeftijd iets teveel ongewenst kilo’s, kleine stevige borsten cup B en slank middel.

Ik voel mij goed en heb echt zin in het weekend. Bij de boot aangekomen trok hij mij tegen zich aan en kreeg ik een lange tongzoen. “ je smaakt heerlijk meisje. Ik heb champagne voor je gehaald om te vieren dat je er weer bent. Ik heb je gemist”. Zijn zoen had direct effect op mijn lichaam. Een tinteling schoot door mijn lijf. Verwachtingsvol voor wat deze dagen zou brengen.

We dronken champagne. Dat had ik zo nog niet eerder meegemaakt, ik voelde mij verwend, veilig en relaxed.

“Wat zullen we doen, waar wil je heen varen vandaag? We kunnen naar Medemblik varen, daar wat eten en dan daar in de haven overnachten of na het eten verder varen en bij Andijk overnachten”. Het maakte mij niet uit. Het werd het eerste voorstel. We voeren de haven uit en na het zeil gehesen te hebben voeren met een lekker vaartje richting Medemblik.

Tijdens het varen hadden we interessante gesprekken over zijn jeugd, eerste seksuele ervaringen en hoe we in het leven staan. Hij vertelde poly Amoureus te zijn en ook graag naar parenclubs te gaan. Ik ben daar nog nooit geweest en was wel nieuwsgiering hoe dat daar aan toe gaat. “Ik wil je graag na Corona als alles weer open is een keer meenemen”.

In de haven gekomen legde we aan, ruimde de boot op en ging de zeilkleding uit. Ik werd heerlijk vast gepakt, naar hem toegetrokken en we begonnen te zoenen. De gesprekken hadden mij al wat opgewonden.

“ik wil je helemaal voelen en heerlijk neuken” fluisterde hij in mijn oor en begon mij langzaam uit te kleden. We stonden in de cabine van de boot. Er was een grote half ronde smalle bank met vaste tafel in het midden.

Over het plafond liep een metalen stang waar je je tijdens het varen aan vast te houden mocht je door de golven je evenwicht verliezen. Ik wilde hem ook aanraken en zijn shirt uittrekken, maar hij hield mij tegen. “Nee, ik ga eerst jou verwennen”. Hij pakte mijn handen en deed ze omhoog naar de stang. “Pak de stang en houdt hem vast met beide handen. Niet loslaten wat er ook gebeurd, anders maak ik je vast”. Omdat ik mij veilig voelde liet ik het gebeuren. Ik pakte de stang waar in net bij kon en keek naar zijn gezicht. Hij bekeek mij van top tot teen en het leek hem te bevallen wat hij zag. Dat wond mij op en ik was benieuwd wat er zou komen. Inmiddels had ik door dat hij ontzettend genoot van geven en liever niet aangeraakt werd tot we echt tot neuken over gingen.

Daar stond ik dan met mijn armen omhoog, nog in BH, legging en onderbroekje. Zij handen gingen over mij heen. Van de armen, naar mijn zij, naar boven rug en zo langzaam naar mijn billen. Hij maakte zachte goedkeurende geluidjes en leek echt te genieten en van mijn lichaam. Ik sloot mijn ogen en genoot van het moment, het gevoel en de sidderingen die door mijn lichaam schoten. Ik werd nu echt nat en toen zijn handen mijn broek uittrokken en via mijn billen naar de voorkant gingen had ik het niet meer. Ik hoorde hem kreunen toen hij met zijn vingers langs mijn lippen gleed en een vinger tussen mijn lippen duwde en voelde hoe nat ik was. Hij ging door de knieën en stopte zijn gezicht in mijn kruis. Snoof mijn geur en zijn vingers die nu weer op mijn billen lagen gingen langs mij bilnaad naar mijn kut. Eén van mijn handen ging naar zijn hoofd, ik wilde hem aanraken. “uh laat het, blijf de stang vasthouden!!”. Ik gehoorzaamde en sloot weer mijn ogen. Wat was dit ontzettend geil. Zijn handen deden mijn benen verder uit elkaar en ik voelde zijn vingers mijn lies en lippen verkennen. Nog steeds op zijn knieën begon hij mij te likken en vingeren. Ik voelde zijn warme mond op mijn kut, en vinger in mij en toe nog een. Hij stopte alleen soms om te zeggen dat ik vast moest blijven houden en hoe geil wijf ik was. Ik stond inmiddels op mijn tenen en voelde een orgasme aankomen. Steeds was ik er bijna en dan hield hij in. “oooh… aaahhhh….. ik kom bijna…laat me komen….ahhhhhh….” Wat een gevoel. Dat ik mijn armen omhoog had en verder niets mocht doen maakte het extra geil en mij nog meer bewust van mijn lichaam. Eindelijk liet hij mij komen, het geil en vocht liep langs bij benen. Ik liet de stang los en viel in zijn armen. “wat ben je een geile vrouw, heerlijk. Ik vindt het ontzettend opwindend als je je zo laat gaan. Maar we zijn nog niet klaar”. Hij pakte een handdoek van de bank makte mij een beetje droog en legde de handdoek over de tafel. Hij duwde mij tegen de tafel, bleef mij zoenen en trok ondertussen met één hand zijn broek uit. Eindelijk mocht ik mijn handen over zijn lichaam laten gaan. Ik voelde zijn schouders, ging met mijn handen over zijn rug en weer omhoog met mijn nagels over zijn huid. Ik hoorde hem kreunen en genieten. Opeens werd ik een stukje opgetild en op de tafel gelegd. Met een stevige stoot drong hij heerlijk bij mij naar binnen. Wat een heerlijk gevoel die eerste stoot in mijn kut. Ik was al vergeten hoe heerlijk zijn brede pik tegen mijn kutwanden voelde. In en uit , in en uit. Ik kreunde, ademde met horten en sidderingen schoten weer door mij heen.

Zijn handen gingen over mijn borsten en knepen in mij tepels. Ik schrok en slaakte en kreet, maar hij bleef mij neuken en de pijn trok weg. Mijn borsten zijn altijd erg gevoelig en reageerder op de handen. Het tempo werd opgevoerd en ik voelde weer een orgasme komen. Ik kom niet vaak klaar met het neuken zelf, maar op deze pik ging dat goed. “ ik pak je geil wijf.. je bent nog niet van mij af”.

Net voor ik klaar kwam trok hij zich terug, tilde mij van de tafel en draaide mij om. Boog mij voorover op de tafel en duwde mij benen uit elkaar. Ik voelde hem opnieuw naar binnen komen en kreunde hard. Opnieuw werd ik stevig geneukt. Wat ontzettend lekker. Ik werd tegen de tafel gedrukt en kon geen kant op, maar dat wilde ik ook niet. Eindeloos lang bleef hij stoten en toen kwam ik heerlijk klaar. Kort daarna hoorde ik hem kreunen in mijn nek en kwam hij ook. Uitgeput bleef hij op mij rug liggen terwijl we nog steeds bij de tafel stonden met onze benen op de grond. Ik voelde overal nattigheid en zijn zaad en mijn vocht langs mijn benen lopen. Man, man wat een heerlijke geile ervaring was dat.

Enigszins bijgekomen stelde hij mij voor een douche te nemen dan lekker uit eten te gaan in de haven.

De rest van de avond was gezellig. We hadden heerlijk gegeten bij een havententje en ik was nog aan het nagenieten van de eerdere vrij partij. Steeds kreeg ik een blos op mijn wangen en nat kutje als ik er aan terug dacht. Met zijn hand op mijn been en een diepe blik in mijn ogen zag hij in welke staat ik verkeerde. “Denk je aan vanmiddag hete dame? Er komt nog veel meer als je wilt”. Die avond vreeën we nog ontzettend lang en sliep ik daarna heerlijk ontspannen.

De volgende dag gingen we zeilen en staken het IJsselmeer over. Een wat langere tocht over open water. Het was rustig qua andere boten en met een krachtig voorjaarszonnetje was het echt lekker op het dek. Dit keer hoefden we geen zeilpak aan en lag ik ontspannen op een van de bankjes. Zeilman stond de meeste tijd aan het roer, hield de route in de gaten en we kletsen wat. Op een gegeven moment zei hij dat nu de automatische besturing wel aan kon en vroeg hij of hij wat te drinken voor mij kon halen. Toen hij weer boven kwam zette hij zich op het randje van het bankje en keek mij lachend aan. “lig je lekker meisje kan ik nog wat voor je betekenen? “

Zijn handen gingen over mijn lichaam en kropen al voelend onder mijn trui. “ik voel je tieten zo graag” . Ik moest lachen en genoot van zijn hand, mij aankijkend ging die verder op verkenning. Over mijn buik, naar mijn rug en via mijn billen naar mijn kut. Ik werd weer helemaal geil. Wat een geil idee. We voeren op het water. In de omgeving wat bootjes, maar net ver genoeg om in onze boot te kijken. Hij stopte ging even naar de koers van de boot kijken en stelde wat bij. Daarna kwam hij weer naar mij en ging hij verder waar hij gebleven was. Ik ging iets verliggen zodat hij beter bij mijn billen kon komen. Ik had een jogging broek aan en voelde dat ik steeds natter werd. Zijn vingers gingen verder en vonden mijn natte kut. “Ah…ik voel hier wat. Ik zal je eens verwennen”. Hij voelde mijn klit met zijn duim. Eerst langzaam wreef hij over mijn klit en toen mijn lichaam reageerde steviger en sneller toen hij mijn kreun en adem sneller hoorde gaan. ‘Laat je gaan meisje…kom maar lekker”. Wat ontzettend heerlijk. Ik leek in brand te staan en wilde gevuld worden. “ik wil je pik voelen…” kreunde ik. Ik voelde twee vingers in mij en met stevige halen begon hij mij te neuken met zijn vingers. Steeds diepen. Ik voelde alles nat worden en hijgde het uit. Met een enorme kracht kwam ik klaar. Wow wat was dat geil, maar ik wilde meer en begon aan zijn broek te trekken. Geen idee meer van de omgeving. De Zeilman keek om zich heen. Geen andere boten in de buurt en nog genoeg water om ons heen. Hij trok zijn broek naar beneden, ik deed mijn broek helemaal uit en met een enorme stoot drong hij bij mij binnen. Het bankje waar ik op lag was smal en hij stond met een been op de grond en met zijn andere knie naast mij op het bankje. Zijn lichaam was dicht op mij en hij fluisterede geile dingen in mijn oog en bleef stoten. Harden en dieper een steeds sneller. Ik kwam weer klaar en voelde hem samentrekken voor een snel orgasme. Mijn god wat een ervaring. Snel trok hij zijn broek aan en ging terug naar het roer. Glimlachend zei hij dat hij dit nog nooit had gedaan tijdens het zeilen. Ik lag nog na te trillen en voelde het geil en zijn zaad overal. Alles was nat, maar dat gaf niets.

Na een heerlijke douche en met droge kleding kwam ik weer aan dek. Wat een ontzettend geile man was dit.

De rest van het weekend hebben we van alles uitgeprobeerd en kwam ik zondag avond moe weer thuis. Het contact en de zeilweekendjes hebben een maanden geduurd en toen ging hij een lange reis maken. Ik denk nog vaak terug aan deze heerlijk geile ervaringen. Zelfs nu ik dit geschreven heb ben ik alweer opgewonden.

Als ik geil ben denk ik nog regelmatig aan zijn heerlijke mond op mijn kut, liggend op het bed in de punt van de boot op goede hoogte zodat hij staand op de grond mijn kutje aan het likken is. Daar kan ik heerlijk op klaarkomen.
Trefwoorden bij dit verhaal: Beffen, Neuken, Vingeren, Suggestie?

Mijn Sugardaddy's -15Door: Bipslikker
Tags: Bejaarden, Donkere Mannen, Anaal, Parenclub, Swingers, Ouderen, Sugardaddy,
"Na de extreme partij seks met haar bejaarde buren Jaap en Marie had het stel de 18 jarige Elise uitgenodigd voor een bezoekje aan n van de weinige parenclubs, waar ook alleengaanden welkom waren. Ze had er weer een suikeroom en suikertante bij, wan..."
9.3
Vrouw Met Dwarslaesie ... - 3Door: Sjak
"Ik werd wakker en had flink erotisch gedroomd over Anja en Els met de clit piercings. Zou ze wel eens naast elkaar willen zien hihi. Over Erica met de behaarde poes die ik in mijn droom al geschoren en verwend heb. En swingen met Mark en Nicole. An..."
Dromen Zijn BedrogDoor: Good Girl
Tags: Beffen, Billen, Tepels, Toilet,
"Daar was die weer, Jake. Jake woont in vogelvlucht misschien 200 meter van mij vandaan maar ik had hem al zeker 4 maanden niet gezien of gesproken. We zijn in de stad bij het restaurant caf waar we beide vaker met vrienden zitten. Vandaag ..."