Klik hier voor meer...
Lengte: Lang | Leestijd: 22 minuten | Lezers Online: 1
Trefwoord(en): Gebruikt, Groepsex, Meester, Slaaf, Slavin, Strand, Vakantie,
Weekje Vakantie
Daar zaten we dan, beide aan een verse omelet met toast. Het ontbijt in dit hotel was zeker niet verkeerd. Verder was deze vakantie niet helemaal in onze stijl en waren we hier zelf niet heel snel naar toe gegaan. Maar goed, Wes had bij een conferentie deze vakantie gewonnen. 7 dagen Gran Canaria inclusief vervoer en verblijf, niet verkeerd zo een gratis vakantie.

Het weer was heerlijk, een flink zonnetje en elke dag rond de 23 graden, en we hadden ons de eerste 2 dagen hier goed vermaakt.

Maar eerst even terug naar afgelopen week. Na de intense avond met de vrienden van de meester, hadden we beide goed onze rust kunnen gebruiken. Echter stond Carlos afgelopen maandag avond alweer op de stoep om mij flink te nemen. Met Wes in de woonkamer, had Carlos mij op bed flink genomen om uiteindelijk mijn kutje vol te spuiten.

Woensdag was de meester langsgekomen met een afgesloten zak met daarin een cadeautje voor ons voor de vakantie. We moesten deze meenemen en mochten het pas open maken wanneer de meester het zei. Verder vertelden we, toen de meester naar onze week vroeg, over het bezoek van Carlos. De meester had hierop vrijwel niet gereageerd en alleen erg geïrriteerd gekeken. Later vertelde hij ons dat hij hiervan niet op de hoogte was en hij verontschuldigde zich. Verder hadden we niks over het voorval gehoord.

De meester had voor vertrek Wes zijn kooi weer afgedaan gelukkig en ons twee regels meegegeven voor vakantie. Op de kamer moesten wij altijd naakt zijn. Daarnaast moesten we minimaal 1 keer per dag samen sex hebben en hiervan bewijs naar de meester sturen. Dit bewijs moest een foto zijn van Wes zijn piemel in mijn kutje.

Met de gekke opdracht op zak, waren wij donderdag ochtend vroeg vertrokken.

Donderdag hadden we na aankomst lekker gerelaxt bij het zwembad, s'avonds hadden we na het eten heerlijk samen sex gehad en hier uiteraard bewijs van gestuurd. Vrijdag werden we geil wakker en hadden we direct weer sex gehad met bijbehorend bewijs. Daarna besloten we het eiland te verkennen met onze huur auto.

Nu was het zaterdag ochtend en zaten we lekker aan het ontbijt. Wes ging nog twee koffie halen bij het buffet, toen ik berichtjes binnen zag komen op mijn telefoon.

''Goedemorgen slaven. Ik denk dat jullie lekker van jullie vakantie aan het genieten zijn. Vandaag gaan jullie lekker naar het strand heb ik besloten. Jullie mogen daarom het pakketje dat jullie van me hebben gekregen open maken. Zodra jullie op het strand zijn, verwacht ik een foto.''

Ik las het berichtje van de meester, gelukkig geen opdracht. ten minste, geen opdracht betekende eigenlijk altijd wel iets en ergens was ik bang dat het te maken had met het pakketje.

Nadat ik het berichtje aan Wes had voorgelezen vertrokken we na de koffie naar de kamer. We trokken onze kleding uit en opende het pakketje. Wes haalde er een bikini setje uit en floot meteen op zijn tanden. ''Woe dit wordt sexy San'' Grinnikte hij.

Ik trok het setje aan. Eerst knoopte ik een zwart traingle bikini topje om. Sexy, maar niet anders dan dat ik zelf ook heb. Vervolgens trok ik het broekje aan en zag ik direct dat dit setje inderdaad express door de meester bedacht was. Ook al was het broekje zwart en van bikini stof, het was niet meer dan een string. Ik bloosde en stamelde dat ik dit toch niet aan kon naar het strand, je zag bijna alles van mijn billen. Ik wist natuurlijk het antwoord al en keek naar Wes die inmiddels zijn zwembroek had aangetrokken. Direct schoot ik in de lag. Wes had namelijk een zwarte speedo zwemslip aan. Hij keek geïrriteerd, maar wist ook dat hij geen keuze had.

We trokken kleding over onze zwempakken aan en vertrokken naar een strand hier in de buurt.

Eenmaal op het strand gingen we liggen en stuurde ik een van ons een selfie naar de meester. Het kon rekenen op een goedkeurend bericht en daarna een 'veel plezier vandaag' bericht.

Verder hoorde ik niks van de meester gedurende de dag. We voelden ons beide erg ongemakkelijk in deze zwemkleding en in het begin zag ik dat veel mannen en jongens naar me keken als ze langs liepen.

Ik probeerde me hiervan af te sluiten wat resulteerde in eigenlijk een hele relaxte dag aan het strand.

We hadden lekker bij het strand gegeten en nog wat gedronken om vervolgens in het hotel direct sex te hebben. Wes was heel de dag geil gemaakt door mijn string broekje en had me daardoor hard genomen. Na het sturen van de bewijsfoto reageerde de meester ''haha het broekje doet zijn werk goed''.

De volgende ochtend hadden we tijdens het ontbijt weer een berichtje gekregen van de meester.

''Goedemorgen slaven, al plannen vandaag? Hoe vonden jullie mijn zwemkleding?''

Ik reageerde naar de meester dat we nog geen plannen hadden, maar wel lekker wilden gaan relaxen. Verder typte ik dat we het erg aardig vonden dat we zwemkleding hadden gekregen, maar dat deze wel wat ongemakkelijk voor ons beide was.

''Hmm oke, duidelijk slavin. Ik begrijp dat de zwemkleding wat ongemakkelijk is.''

Een paar minuten later berichtte de meester weer.

''Jullie gaan vandaag weer naar het strand, maar omdat jullie de zwemkleding wat ongemakkelijk vonden, heb ik voor jullie een naaktstrand uitgekozen. Jullie gaan daarom zonder zwemkleding of ondergoed, dus enkel normale kleding, naar het strand. Ik stuur jullie zo het adres. Wanneer jullie er zijn bericht je mij. ''

Ik las het berichtje voor aan Wes en beide keken we met grote ogen naar elkaar. Hadden we nou maar niks over de zwemkleding gezegd, want dit was nog erger.

Een uurtje later zaten we in de auto onderweg naar het naaktstrand. Ik had een strandjurkje aan en Wes droeg een korte broek en t shirt, wel voelde het gek, niks hieronder aan te hebben.

We parkeerde de auto op een grote parkeerplaats en liepen het strand genaamd Maspalomas op terwijl ik de meester berichtte.

''Oke goed slaven. Jullie lopen nu een stukje door over het strand. Je ziet vanzelf of je op het naaktstrand bent. Dan bericht je mij weer.''

We liepen samen een minuut of 20 door het zand. Het was best zwaar en warm, maar ik durfde mijn jurkje niet uit te trekken, wat ik anders wel had gedaan. Toen we bij een hutje op het strand aankwamen zagen we direct allemaal mensen naakt liggen op het strand. Het was een gek gezicht, maar zorgde er hopelijk ook voor dat wij minder zouden opvallen. Ik berichtte de meester dat we er waren.

''Oke goed slaven, trek jullie kleding lekker uit en zoek een plekje. Stuur mij een foto als bewijs.''

We liepen een stukje door waar het iets rustiger was en begonnen ongemakkelijk onze kleding uit te trekken. Ik voelde me enorm naakt en was niet gewend om door zoveel ogen bekeken te kunnen worden. Het waren voornamelijk wat oudere stellen die om ons heen zaten, maar her en der zag ik ook jongere stellen, groepjes dames en soms een man in zijn eentje. Dat laatste moesten wel gluurders zijn, dacht ik bij mezelf.

We gingen liggen en ik stuurde ongemakkelijk een selfie naar de meester.

''Dat ziet er goed uit slaven. Lekker van de zon genieten vandaag. Rond 14:00 bericht je me weer.''

Ik stopte mijn telefoon weg en pakte een boek om afgeleid te worden. Het lezen ging niet zoals normaal, want ik voelde me enorm bekeken. Ik was na een tijdje al op mijn buik gaan liggen, zodat er zo veel mogelijk bedekt was en ook Wes had hetzelfde gedaan. Toch voelde ik dat mensen ons bekeken. Zo was er een man die iets te vaak langs ons liep om zogenaamd wat in de prullenbak te gooien.

Daarnaast waren we aangesproken door een wat ouder Nederlands stel (ze zagen aan mijn boek dat we ook Nederlands waren). Hoe ongemakkelijk het ook was om naakt tegen iemand te praten, ze waren wel erg aardig.

Zo ging de dag voorbij en toen ik om 14:00 de zon op mijn lijf voelde prikken, berichtte ik de meester.

''Precies op tijd, mooi. Oke slaven, jullie gaan nu lekker zwemmen. Jullie gaan het water in en zorgen dat je tot je borst in het water bent. Vervolgens gaan jullie daar sex hebben. Slaaf Wessel zal in je klaarkomen, waarna je weer het water uit gaat. Jullie zullen direct weer gaan liggen, maar op jullie rug. Stuur me daarna een foto als bewijs.''

Ik las het bericht en liet het vervolgens met grote ogen aan Wessel lezen. We keken elkaar aan en fluisterde dat dit echt niet kon. Wat als iemand ons zag? We liepen zenuwachtig het water in tot onze borst. We konden de mensen in de branding nog iets te goed zien en twijfelde wat we moesten doen. Wessel zei dat dit niet kon, wat ik beaamde, maar herinnerde hem voor straf van de meester, waar we beiden geen zin in hadden.

We besloten dus om maar te gaan knuffelen hier in het water, om te kijken of mensen het zouden zien.

Het voelde fijn en opwindend, zo onze naakte lijven tegen elkaar en ik voelde al snel Wes zijn stijve piemel tegen mijn onderbuik duwen.

Wes zijn wangen waren rood en ik voelde hoe hij zijn pik beetpakte en tussen mijn benen duwde. Hij tilde me op en ik sloeg mijn benen om hem heen. Zonder al te veel moeite drukte Wes zijn piemel nu zo mijn strakke kutje in. Ik kreunde, waarop Wes moest lachen en fluisterde dat ik zacht moest zijn.

Wes begon zijn heupen te bewegen en met wat moeite om niet in het water om te vallen, kwam hij na een tijdje heerlijke sex in me klaar.

We zoende en en knuffelde terwijl ik langzaam weer op eigen benen ging staan. Shit had iemand ons gezien? Dacht ik een eens bij mezelf.

Er stond niemand te kijken gelukkig en ongemakkelijk verlieten we vervolgens het water. Wes zijn piemel was nog half stijf, wat extra ongemakkelijk was. Maar om deze walk of shame nog ongemakkelijker te maken, voelde ik hoe er nog wat zaad uit mijn kutje liep. Ik probeerde dit ongemerkt met mijn handdoek af te doen terwijl ik weer ging zitten.

We gingen liggen en ik stuurde ongemakkelijk een foto naar de meester.

''Lekker slaven, zo te zien is slaaf Wessel nog een beetje hard, mmm. Jullie mogen vanaf 18:00 weer weg van het strand. Geniet van jullie dag en bericht me morgen na het ontbijt weer.''

De rest van de middag was erg ongemakkelijk. Ik probeerde rustig te lezen, maar voelde regelmatig ogen over mijn lijf branden.

Precies om 18:00 sprongen we dus op en verlieten het naakt strand.

Na weer een heerlijk ontbijt, berichtte ik de meester terwijl we weer onze kamer binnen liepen.

''Hallo slaven, vandaag gaan jullie lekker wandelen. Trek daarom goede schoenen aan en daarnaast ook sportkleding. Neem beide flink wat water mee. Jullie rijden vervolgens weer naar de parkeerplaats van gister. Bericht me als jullie daar zijn.''

Een uurtje later, met beide een flinke fles water in onze rugzak, reden we naar de bekende parkeerplaats toe. We hadden beide sportschoenen aangetrokken. Wes had een sportbroekje, boxer, en sportshirt aan. Ik had een strak kort sportbroekje aan, een string, sportbh en hemdje.

Na aankomst op de parkeerplaats hingen we onze rugzakken om en berichtte ik de meester.

''Goed dat jullie er zijn slaven. Jullie gaan nu weer het strand over naar de kiosk waar jullie gister op het strand lagen. Bericht me als jullie daar zijn''

Druk pratend liepen we over het strand. In sportkleding was dit aanzienlijk beter te doen en vooral minder warm. We vroegen ons enorm af wat we precies moesten gaan doen van de meester. We zouden er vast snel genoeg achterkomen. Na weer ongeveer 20 minuten gelopen te hebben kwamen we bij de kiosk aan en berichtte ik dus de meester.

''Oke slaven ik stuur jullie nu een kaartje. Jullie gaan een mooie toch wandelen door de duinen hier achter het strand. Het is net een woestijngebied, erg bijzonder dus zo aan de zee. Maar ik zou jullie meester niet zijn als er natuurlijk niet iets spannends is. Dit is daarom een erotische wandeltocht, jullie zullen je ogen uitkijken. Bericht me als jullie ongeveer bij de eerste rij boven zijn die jullie tegenkomen.''

De meester verstuurde vervolgens een satellietfoto van het strand met daarachter het woestijngebied. Op de foto had de meester een route getekend welke we moesten lopen.

We wisten nu iets beter wat we gingen doen en voelde spanning opkomen in onze buik. Wat kon er erotisch zijn aan deze wandeling? Een ding was zeker, het berichtje van de meester had flink weer wat vraagtekens opgeroepen.

We liepen voorbij de kiosk richting de duinen. Er was niet echt een pad, maar door voetstappen in het zand, was het duidelijk waar de route ongeveer liep.

Nadat we een tijdje gelopen hadden, kwamen we langs een man langs het pad. Hij was volledig naakt en stond van de omgeving te genieten. Hij zei vriendelijk gedag en afgezien dat hij naakt was, viel ons nog niks op. Ja het was gek dat hij naakt was, maar het pad begon immers bij het naaktstrand.

We liepen even door en zagen in de verte bomen opdoemen. Bijna bij de bomen riep Wes een eens ''kijk daar nou'' Ik keek naar de richting van zijn vinger en zag een stukje van het bad hoe een naakte man op zijn knieën zat en een andere naakte man aan het pijpen was. We keken elkaar verbaasd aan en liepen door. Niet veel verder zagen we een vergelijkbaar schouwspel, maar stonden er nu ook twee mannen bij die zichzelf aftrokken. ''Is dit een soort sex gebied ofzo'' Fluisterde Wes.

We liepen door en bij de eerste bomenrij berichtte ik keurig de meester.

''Zo slaven, ik vermoed dat jullie wel al wat actie hebben gezien. Een ding is zeker, in jullie sportkleding vallen jullie iets te veel op. Trek deze uit en loop op enkel jullie sportschoenen een minuut of vijf door. Dan bericht je me weer.''

Kijk, het was echt weer een typische meester opdracht, natuurlijk zouden we niet gewoon normaal mogen wandelen.

We trokken de kleding uit, vulde de rugzakken, dronken nog wat en liepen vervolgens ongemakkelijk weer door.

Na een minuut of vijf, en nog heel wat naakte, sexende mannen te hebben gezien. Liepen we door toen we plots weer wees. Een stuk van het pad af, zagen we een vrouw heen en weer gaan op een man die in het zand lag. De bereed de man terwijl er drie mannen en een stel naar aan het kijken waren. Mijn mond viel open. Dit leek wel op een openbare sexclub dacht ik bij mezelf.

We liepen een stukje door, zodat we niet gezien konden worden en ik berichtte de meester dat we er waren en wat we allemaal gezien hadden.

''Haha welkom in de dunas maspalomas slaven. Een van de meest populaire buiten sex plekken die ik ken. Jullie gaan zo rechts het 'pad' af en lopen een duinkom in. Bericht me dan weer.''

We lazen het bericht en moesten even lachen. Ondanks de zenuwen, vonden we het ook wel grappig waar de meester ons nu naar had gestuurd. We wisten niet eens van het bestaan van zo een plek af en nu liepen we er zelf. We liepen het pad af over een duin heen en vervolgens weer naar beneden een kom in. Ik merkte aan mezelf dat ik nu toch wel weer zenuwachtiger begon te worden en met trillende vingers typte ik naar de meester dat we er stonden.

''Zo slaven, welkom in jullie theater. Slavin Sanne jij gaat zo in doggy zitten en Slaaf Wessel jij gaat haar in haar kutje nemen. Jullie zullen waarschijnlijk snel genoeg toeschouwers hebben. Waarschijnlijk zullen er mensen ook met jullie mee willen doen. Ze mogen jullie aanraken en doen wat ze willen, maar ze mogen geen sex met jullie hebben, niet oraal, niet vaginaal, niet anaal. Ja het zal zeker ongemakkelijk zijn, maar jullie mogen pas weg als Wessel in het kutje van Sanne gekomen is. Geniet ervan.''

Ik liet het bericht aan Wes lezen en even deden we niks. Toen gooide Wes zijn rugzak op de grond en zei ''laten we het snel doen San, er is nu toch niemand''

Ik knikte en ging na het afdoen van mijn rugzak snel op handen en knieën.

Wes kwam achter me zitten en ik voelde zijn eikel tegen mijn warme lippen aandrukken. ''hihi je bent al nat San, foei jij stoute.'' Zei Wes terwijl hij naar binnen duwde.

Ik kreunde door het heerlijke gevoel van zijn piemel in mijn natte warme kutje. Het voelde zo fijn dat ik weer veel sex had met Wes in plaats van met andere mannen. Ik genoot met volle teugen en ook Wes kreunde, hoorde ik achter me. Al kreunend opende hij vervolgens zijn mond. ''Shit San, daar is iemand.''

Ik keek omhoog en zag hoe er twee mannen op de bovenkant van een duin naar ons stonden te kijken. Hun armen in hun zij. Ik voelde me ongemakkelijk en voelde dat ik blozende wangen kreeg. Al snel zag ik hoe er meer mannen boven op de duin kwamen staan. Echter bleven niet alle mannen staan, maar kwamen er een aantal ook naar beneden. Al snel stonden er 5 mannen om ons heen terwijl ik voelde hoe Wes het tempo verhoogde. We wilden hier weg, maar Wes kwam nog niet klaar. Het voelde lekker, maar ik kon niet genieten door de brandende ogen. Plots stapte er een wat vollere man naar voren die vroeg of hij mijn borsten mocht voelen. Ik knikte met tegenzin en voelde hoe hij mijn rechterborst beetpakte alsof het een uier was. Hij kneep er in en zei in het engels dat ze heerlijk stevig waren. Direct stapte ook een andere man naar voren die ook begon de knijpen in mijn andere borst.

Er stapte een lange gebruinde man richting Wes die vroeg of hij nu mocht, gelukkig zei Wes direct dat dan niet mogelijk was.

Ik voelde me betast en ongemakkelijk terwijl ik Wes zijn pik in mijn nat kutje voelde stoten. Er werd nog steeds in mijn borsten geknepen. Een eens hoorde ik naast me ook gekreun. Ik keek naar links en zag hoe een stel van rond de 50 daar nu in dezelfde houding, ook sex hadden. De mannen bleven echter rond om ons staan en naast mijn borsten, voelde ik ook hoe er nu in mijn bil geknepen werd.

Ik wilde dit niet, maar wist goed wat de meester had gezegd.

Ik voelde gelukkig hoe Wes nu langere halen maakte en zijn pik volledig in mijn kutje leeg spoot.

Hij stapte naar achter en ik voelde zaad uit mijn kutje druipen. De man die in mijn rechter borst kneep stond nu op en vroeg of hij mijn kutje mocht schoonlikken, maar Wes zij duidelijk ''no''.

Ik stond vlug op en onder een applaus liepen we snel de duin kom uit.

Ik zag hoe ik een aantal druppels lekkend zaad in het zand achter liet, en na snel uit het zich te zijn van de mannen berichtte ik de meester terwijl Wes en ik door de zenuwen in hard gelach uitbarstte.

''Mmm wat lekker om te horen slaven. Jullie mogen nu weer lekker terug lopen naar de auto. Trek je kleding weer aan zodra jullie op het naaktstrand zijn.

Ik vind het belangrijk dat jullie ook goed bijkomen, want ik heb al genoeg gepland staan voor wanneer jullie terug zijn. Geniet van het eiland, maar vooral van elkaar. Maar onthoud wel, elke dag sex met een bewijsfoto.''

We liepen snel de duinen uit, terwijl ik mijn kutje nog voelde nalekken. We werden nog een aantal keer aangesproken, maar hoefde hier gelukkig niet op in te gaan.

Eenmaal weer met kleding in de auto, merkten we beide op dat we helemaal ontspannen waren. We zouden de rest van de vakantie zonder zenuwen kunnen uitrusten en dat was flink nodig ook na afgelopen tijd, maar ook wetende dat de komende tijd alleen nog maar intenser en heftiger zou worden...

Opmerking of compliment, reageer dan vooral. Wil je iets tegen ons of de meester achterlaten? Doe dat dan ook met een reactie bij het verhaal of op ons profiel.
Lees verder in: Senw - 10: De Bull
Geef dit verhaal een cijfer:

Nog niet uitgelezen? Dit zijn de 10 nieuwste Extreem sexverhalen!

Een Passende Straf Voor De Stoute LeerlingDoor: Janine02
Tags: Dwang, Leerling, Leraar, Plas, Straf, sPanking,
"Hij genoot van de stilte van de uitgestorven klas. De gouden stralen van de late middagzon door de hoge ramen werd zichtbaar gemaakt door de dwarrelende fijne stof. Het was warm in het lokaal op deze vrijdagmiddag. De hitte van de nazomer leek te glo..."
Opa's Verjaardagscadeau Angelique - 2Door: Pseudoniem
Tags: Opa, Sexspeeltjes, Sextoys,
"Angelique had zichzelf cadeau gedaan aan mijn opa, voor zijn verjaardag, een mooier cadeau had ze opa niet kunnen geven. In het vorige verhaal had ze mijn en opa op die dag lekker en goed geneukt. Opa s hondje is een staffordje genaamd Tair..."