Datum: 06-04-2009 | Cijfer: 7.4 | Gelezen: 9695x
Lengte: Lang | Lezers Online: 0
“ Another drink sir?” Met een schok kom ik weer op aarde uit mijn dagdroom. Alhoewel, ik bevind me toch nog op 10 km hoogte. Met moeite open ik mijn ogen en kijk in het gezicht van de steward.

“ Yes please” antwoord ik gevat. Waar zijn toch die tijden dat ze aan boord van een vliegtuig nog mooie stewardessen hadden, in plaats van die lelijke kerels. Ik pak mijn plastic bekertje weer aan, zet het voorzichtig op het tafeltje neer en sluit mijn ogen weer. Vakantie is leuk, alleen die reis.

Vanmorgen al om 6 uur op de luchthaven voor het toestel van 9 uur naar Philadelphia. Daar 4 uur zoet met immagration services ( dat ze dat zo durven te noemen, services), dan de douane, de koffers weer naar een loopband sleuren en dan wachten op de vervolgvlucht. Als ik het goed heb uitgerekend komen we rond 10 uur aan in San Francisco, en met een beetje geluk zijn we dan om half twaalf in ons hotel. Ofwel met het tijdverschil meegerekend 27 uur onderweg, want bij ons is het dan al weer 8 uur in de ochtend.

Ik doe mijn ogen weer open en kijk naar de slapende persoon naast mij. Nelly ligt lekker te rusten, ik laat ze zo maar liggen. Die zal ook blij zijn als ze in haar bed in het hotel ligt. Dat wordt zeker een rustige nacht dan. Allebei doodmoe, nee, dat wordt geen standaard nacht op vakantie, vol stomende seks. Maar alle andere nachten van de vakantie zullen wel zo worden en daar verheug ik me al erg op. Als je met Nelly op vakantie gaat, dan verveel je jezelf op seksueel gebied geen moment. Ik kijk nog een stoel verder en daar zit Wim in een boekje te lezen. O ja, Wim is ook mee op vakantie. Voor het eerst zijn we niet met zijn tweeën op vakantie.

Het begon allemaal in januari. Wim en zijn vriendin Anne waren bij ons op bezoek en al snel kwam het gesprek op onze vakantie van vorig jaar. We waren naar de oostkust van de VS en Canada geweest. Een mooie rondrit, New York, Boston, Quebec, Toronto, Ottawa, Niagara, Philadelphia, Washinton en terug naar New York. We hadden voor die reis alleen de vluchten, een auto en het hotel voor de eerste nacht geboekt. Daarna boekten we iedere keer vanuit ons hotel een volgende kamer, nadat we eerst hadden beslist wat we de volgende dag of dagen zouden doen. Dat was erg gemakkelijk, we zochten een hotel met Wifi, dan konden met onze laptop zo een ander hotel vinden.

Wim en Anne zaten gefascineerd naar onze verhalen te luisteren en daarna lieten we stukken van onze videofilm zien, de nette versie. Toen we daarna ook nog begonnen over onze reisplannen voor dit jaar, de zuidwestkust van de States, werden ze steeds enthousiaster. “ Dat willen wij ook, en dat gaan wij ook doen,” verzandde alleen na een tijdje in “ maar wij spreken niet zo goed Engels, wij durven dat eigenlijk niet,” en eindigde met: “ kunnen wij niet met jullie mee?” . En daar maakte ik de fout om ja te zeggen.

Na nog een half uur was ik al de reisleider en werd ik vriendelijk verzocht om de begroting te maken, zodat zij het geld aan ons konden overmaken voor de noodzakelijke boekingen. Half maart had ik alles rond, de vluchten, de auto, iets groter als anders, want we gingen nu met 4 personen en het eerste hotel. Eind april hadden we dan onze eerste reisbespreking over wat we wilden gaan doen en gaan zien. Het werd weer een lange reis: San Francisco, Highway 1 naar Los Angeles, dan naar Arizona, de Grand Canyon, Monument Valley, de National Parcs van Utah, door naar Nevada: Las Vegas, en terug naar California: Death Valley, Sequoya en Josmeythe, en op de laatste dag Alcatraz en een wandeling op de Golden Gate Bridge.

Iedereen was laaiend enthousiast en de reisgidsen stapelden zich op tijdens de gesprekken. Nu alleen nog twee maanden werken en we konden vertrekken.

Twee weken voor het vertrek barste de bom. Wim belde mij ineens op of hij langs mocht komen. Na een uur stond hij voor de deur en hij keek niet vrolijk. “ Wat is er met jou gebeurd?” vroeg ik aan Wim. Wim keek me aan alsof hij niet durfde. Dan haalde hij diep adem, keek even weg en dan kwam het eruit: “ Anne en ik zijn uit elkaar. Ze heeft een ander.”

Ik zette hem gelijk op de bank met een glas bier en liet hem zijn verhaal vertellen. Kort gezegd, Anne had een ander leren kennen en was bij haar ingetrokken. Juist, ook dat nog, ineens lesbisch geworden. Het kwam voor Wim als een donderslag bij heldere hemel. Hij had het helemaal niet zien aankomen. Gebroken zat hij tegenover mij.

“ Het spreekt van zelf, dat Anne niet meer mee gaat op vakantie,” vervolgde Wim, “ maar ook ik heb een probleem. Ik sta er ineens alleen voor, ik bedoel voor alle kosten, huis, aflossing, het huis staat wel op mijn naam, maar zij hielp mee. Dus ik kan me geen vakantie veroorloven, de extra kosten voor de hotelkamers enz.”

Ik zag mijn hele mooie vakantie voor mijn ogen in duigen vallen, maanden had ik er naar uitgekeken en nu ineens zou het niet meer door gaan. Nu even slikken, er zit een vriend in nood tegenover me. Ik liet Wim nog een uur verder praten over zijn problemen totdat Nelly thuis kwam. Ik hoorde haar binnen komen en liep snel naar haar toe. Ze zag aan mij, dat er wat was en luisterde naar mijn relaas over Wim. “ Laat me mezelf even verkleden, dan kom ik er bij zitten,” zei ze.

Na vijftien minuten kwam ze er bij zitten en Wim begon in het kort weer zijn verhaal, maar nu tegen Nelly. Ze luisterde nog eens aandachtig naar Wim en vroeg toen aan mij: “ die hotelkamers, daar heb je toch kamers met een Kingsize bed, en kamers met twee Queensize bedden. Dan kunnen we deze vakantie toch queensize kamers huren, die kosten evenveel, maar je kan er met 4 man in slapen, dus zeker met drie. Dan hoeft Wim geen kamer te nemen, en de auto hebben we anders al gehuurd en betaald, dus die kan ook op onze rekening. Dan moet Wim maar een paar keer op eten trakteren, voor mij is het dan in orde.”

Verbaasd keek ik naar Nelly en dan naar Wim. Die zat met grote ogen naar Nelly te kijken.

“Ja, en verder zijn de kosten al gemaakt, want de vluchten zijn al betaald en ook de eerste overnachting.”

Wim begon te stralen. “ Ik vond het zo jammer, dat het niet door zou gaan, want ik heb het nu wel echt nodig, maar als je dit echt meent, dan, eh …, dan zou ik je aanbod graag aannemen.”

En zo kijk ik nu in het vliegtuig naar links tegen Wim aan. Dan sluit ik weer rustig mijn ogen en probeer er niet aan te denken dat we nog 4 uur moeten vliegen.

We hebben geluk, de bagage is snel van de band, maar dan die stomme monorail van San Francisco Airport naar de hal, waar alle verhuurfirma’s zitten, de rij voor de balie daar en het zoeken in die immens grote garage, maar om half twaalf rollen we moe maar gelukkig onze kamers binnen, nog een nacht slapen en de vakantie begint. Wat voelt een bed lekker aan na 25 uur reizen. En Wim, die slaapt netjes in zijn eigen al lang geleden besproken kamer.

De volgende ochtend word ik wakker van het licht en het gezoem van de airco. Naast me ligt Nelly nog lekker in dromenland, maar ze ligt wel in een uitdagende positie, op haar rug. Dan heb je het voordeel dat je ze kent. Voorzichtig voel ik of mijn handen warm zijn, dan laat ik die op haar lichaam neerkomen. Voorzichtig streel ik haar huid en schuif langzaam naar haar borst. Langzaam draai ik met mijn vinger rond haar tepel en zie die hard worden. Met mijn andere hand schuif ik nu naar beneden tot ik tussen haar benen aankom. Ik voel haar klitje en streel die zachtjes. Een kreun is het antwoord van haar. Dan zakt mijn vinger wat verder naar beneden en voel aan haar schaamlippen. Het is daar al lekker nat, waar ligt die over te dromen. Ik schuif zachtjes een vinger naar binnen, en begin haar zo zachtjes te masseren, een vinger erin, een aan haar klit en de andere hand op haar borst. De schone slaapster laat nog een kreun en ik merk dat ze kletsnat is geworden. Lekker, toch een vriendin die het goed is dat ik haar neuk als ze slaapt. Voorzichtig schuif ik haar benen nog wat verder uit elkaar en ga ertussen liggen zonder haar veel aan te raken, zo blijft ze slapen. Nu probeer ik naar voren te schuiven door me op mijn ellebogen wat op te drukken. Nu komt het moeilijkste, haar penetreren zonder haar teveel aan te raken. Ik probeer mijn evenwicht te houden en met een hand zak ik naar beneden om me te helpen. Maar dan voel ik dat er een andere hand om mijn piemel komt en die naar haar toe trekt, ze is wakker, de boef. Ik kijk naar haar gezicht en zie dat haar ogen open zijn en me lachend aankijken. “Zo mannetje, een slaapster aanranden?” zegt ze terwijl ze mij nu voor haar kutje houdt, “vooruit, maak je werk af, waar je mee bezig was” Met een stoot zit ik in haar. “Neuk me zoals je van plan ben, neem me maar zoals je wil.”Rustig begin ik in haar te stoten, en masseer gelijk haar klit met een hand. Dat is blijkbaar heel lekker, want Nelly begint heftig te kreunen. Die had blijkbaar al over iets lekkers liggen dromen, want ze is zo heet en zo snel klaar. Zuchtend kom ik dan ook klaar, mijn eerste van de vakantie. Ik blijf nog even in haar, dan kom ik naast haar liggen. “Dit was een rustige start van de vakantie, we bewaren het heftige wel voor vanavond,” zeg ik tegen haar. Ze geeft mij nog een zoen en dan vertrekt ze naar de badkamer.

Een uurtje later komen we op onze kamer samen om de plannen voor vandaag te bespreken. We rijden naar het zuiden, eerste stop, de universiteit van Berkeley, dan door naar het zuiden naar Monterey, het startpunt van de Highway 1, de mooie kustweg naar Los Angeles. We typen Monterey in op onze hotel zoeksite en we boeken en leuk hotel met queenbedden.

Berkeley is een van de beroemdste universiteiten van de USA met prachtige gebouwen en terwijl we daar rondlopen genieten we van het prachtige weer. Net geen 30 graden, achteraf was dat lekker koel. Aangekomen in ons hotel in Monterey zoeken we een hotel in de buurt van Hurst Castle, waar we morgen een bezoek aan willen brengen. Het is weekeinde en we vinden nergens een hotel met Queens, maar wel een met een kingsize bed. Er staat bij, geschikt voor 3 personen, maar dat wisten we al. Alles in Amerika is Big.

Na het eten praten we nog wat na en dan gaan we vlug slapen, het tijdverschil weegt nog door. In bed lig ik flink te balen, Wim ligt bij ons op de kamer en daar gaat mijn lekkere wilde vakantie. Nelly ligt lekker tegen mij aangekruld, onder de dekens heeft ze haar kleren uitgetrokken, want als ze niet naakt is kan ze niet slapen. En nu lig ik hier met een naakt engeltje in mijn armen en ik mag niets. Balen dus. Voorzichtig laat ik mijn handen over haar lichaam glijden, maar ik word gelijk op mijn vingers getikt. “Breng mij niet in bekoring,”fluistert ze tegen mij. En zo val ik dan maar in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker omdat ik voel dat er iemand wat lager op mijn onderbuik ligt en aan mijn piemel ligt te zuigen. Nelly gaat met haar lippen over mijn piemel heen en likt aan mijn eikel. Een kreun komt uit mijn mond. “ Stil zijn,” zegt Nelly zacht maar gebiedend, “ Wim slaapt nog en ik had zo veel medelijden met je dat ik besloot je even te helpen.” Dat word moeilijk, in stilte klaar komen maar ten slotte doet ze het zo lekker dat ik met een zacht, ah, haar mondje vol spuit.

Na het douchen vraagt Nelly of ik mee ga naar de lobby om een ontbijt, zo noemen ze die donuts met koffie echt in het hotel, te gaan halen. Wim, die inmiddels is wakker geworden staat nog onder de douche. Terwijl we naar de lobby zegt Nelly tegen mij: “ik moet toch zeggen, dat dit echt niet leuk is, geen seks op vakantie. We moeten wat bedenken, seks in stilte is voor mij geen optie, dan maar misschien af en toe een aparte kamer voor Wim of zo. Laten we er maar over denken vandaag.”

Om tien uur vertrekken we nar het zuiden, ten minste dat dachten we. Na twee uur rijden blijkt dat de weg is afgesloten wegens bosbranden en kunnen we het hele eind weer terug, over de bergrug heen en dan over de snelweg naar het zuiden. Dus lekker veel tijd om na te denken over het gesprek met Nelly vanmorgen. Ik begin al een idee te krijgen waar ze naar toe wil en daar heb ik geen problemen mee.

Tijdens ons bezoek aan het Hurst Castle, een pompeus monument, waar een miljardair met opgekochte oude delen van kastelen, kloosters en kerken in Europa een nieuw paleis voor zichzelf heeft laten bouwen, en na zijn dood hebben zijn kinderen het snel als museum aan de staat California geschonken, tijdens die wandeling dus loop ik met Nelly te praten over onze vakantie beperkingen en wat eraan te doen. En de oplossing waar ze mee komt bevalt me wel, alleen, ik mag het natuurlijk weer regelen. En het komt goed uit dat we nu een Kingsize bed hebben.

Na nog twee uur rijden komen we bij ons hotel aan. Ik heb met Nelly afgesproken dat ik de regelingen direct aan Wim ga uitleggen, want ze heeft hoge nood.

Zodra we zijn ingecheckt lopen we naar onze kamer, een mooie ruime kamer met in het midden een kingsize bed, maar zelfs voor US begrippen een groot bed, daar kun je met vijf man in slapen. Snel dragen we de noodzakelijke dingen de kamer in en Nelly verzucht dat ze eerst gaat douchen om al het stof eraf te spoelen. “ Mag ik eerst even vlug,” vraagt Wim, “ dan kan jij daarna lekker lang.” We kijken elkaar even aan, en ik zie aan de ogen van Nelly, dat het in orde is.

Na drie minuten komt Wim met alleen zijn onderbroek aan uit de badkamer en Nelly haast zich naar binnen. Wim gaat lui op het bed liggen en begint wat met de afstandsbediening van de TV te spelen. Als je van goede programma’s houdt, vooral niet in de US naar de TV kijken.

Ik ga naast Wim op het bed zitten en zeg, : “ Wim, we hebben een probleem.” Verschrikt kijkt hij mij aan. En ik ga verder: “ en dat probleem ben jij.”

“ Zie je wel,” begint hij gelijk,: “ ik wist het wel dat dit zo niet goed kon gaan, ik ben zeker het derde wiel aan de wagen.”

“ Rustig maar, rustig maar, het is een probleem en we hebben er een oplossing voor. Eerst een vraag, wat denk je van Nelly, ik bedoel, braaf stout ondeugend of zo?”

“ Nelly is voor mij een leuke spontane meid, een beetje ondeugend maar als het erop aan komt wel wat preuts, ze laat nooit eens wat van haar zien.”

“ Leuk om dat te horen. Nelly is niet preuts alleen niet exhibitionistisch. Ze kleedt zich zoals ze wil, voor haar is kleding functioneel. Je zal ze nooit zien in hele strakke kleren, of in sexy lingerie. Voor haar is het of alle kleren aan, of naakt. En ze is wilder dan je denkt.”

“ En wat is jullie probleem dan?”

“ Tja, eh, ons probleem is eigenlijk, dat wij, dus Nelly en ik, allebei heel veel van seks houden en vooral tijdens onze vakantie deze hobby vaak beoefenen. Maar met jou erbij in de kamer is er tot op heden niets van gekomen.”

“ O, maar dat is geen probleem hoor,” valt Wim me spontaan in de reden, “ dan ga ik wel eens een half uurtje wandelen of zo.”

“ Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt, als je dan wilt gaan wandelen, dan is het voor een paar uur. Of we moeten het in stilte doen als jij ligt te slapen, maar dat lukt Nelly nooit.”

“ Moet ik dan toch een eigen kamer nemen, maar daar heb ik geen geld voor?”

“ Rustig maar, dat is onze oplossing niet. Wij hebben het erover gehad wat de mogelijkheden zijn. We hebben drie mogelijkheid a: we trekken niets van jou aan en laten je iedere nacht een paar uur genieten van onze herrie, mogelijkheid b: we doen het soms in stilte of mogelijkheid c: we betrekken jou er gewoon bij.”

Wim zit me met grote ogen aan te kijken. “ Bedoel jij, dat ik dan met jou en Nelly moet vrijen??”

Ik schiet in de lach.”Laat dat met mij er maar af hoor, ik val alleen op vrouwen en meer gespecificeerd alleen op Nelly.”

“Maar jij dan, vind jij dat dan goed, als Nelly met mij gaat neuken?”

“ Jij weet het misschien niet, maar wij hebben een open relatie dus inderdaad, dat vind ik goed.”

Wim probeert iets te zeggen, mar er komen alleen een paar vreemde klanken uit.

“ Laat ik duidelijk zijn, ik spreek nu ook namens Nelly. Al jij kunt beloven dat jij buiten de hotelkamers Nelly en mij netjes als getrouwd koppel kunt benaderen, dus als vriend van het koppel met de nodige afstand, dan mag jij Nelly vanaf nu als we in de hotelkamer zijn zo vaak neuken als je maar wilt, met haar toestemming. Ze heeft altijd zoveel zin, dan dubbel zoveel seks op vakantie voor haar een extra toegift is.”

Aan het gezicht van Wim te zien begint het langzaam tot hem door te dringen wat hem wordt aangeboden. “ Dit is te veel, ik heb soms wel eens van haar gedroomd, ze heeft ook een droomlijf, maar, meen je het nu echt?”

“ Zo echt dat als teken van het feit dat je akkoord gaat met de voorwaarden verwacht Nelly dat je nu naakt op bed op haar ligt te wachten. Ik ga nu naar de badkamer om haar te zeggen of je akkoord bent ja of nee, en indien ja, wil ze dat akkoord nu onmiddellijk inwijden.”

Achter mij hoor ik dat de douche stopt. Ik kijk nog een keer naar Wim, die ja knikt, en loop de douche in. Daar staat Nelly zich af te drogen. “Lekker zo een douche na een hele dag in de warmte. En?”

Ik glimlach naar haar. “Je hebt het voor elkaar, een hele wilde vakantie met veel seks. Je hoeft je nu niet aan te kleden. Hij ligt op je te wachten, en ik ga nu eerst douchen.” Verlekkerd kijk ik haar na als ze de badkamer uitloopt naar de slaapkamer. Ze heeft niet alleen een fantastisch lichaam, maar ook een lekker lichaam, zo een waar met grote letters opstaat: ik hou van seks.

In de kamer hoor ik stemmen en ik besluit om snel te gaan douchen. Onder de stralen denk ik aan wat er in de kamer hiernaast aan het gebeuren is. Mijn beste vriend en mijn beste vriendin, waar ik toevallig ook nog mee getrouwd ben geven elkaar lichamelijk genot, omdat ze elkaar graag mogen. Ik krijg een warm gevoel hiervan, maar daarnaast begint ook een heel geil gevoel mij te bekruipen, want het is echt een opwindend beeld, twee vrijende mensen.

Snel draai ik de kraan dicht, stap uit de douche, grijp een handdoek en al afdrogend loop ik de kamer in Op het bed zie ik Nelly en Wim in een heftige vrijpartij verwikkeld. Wim haalt net zijn kop tussen de benen van Nelly vandaan als die zucht, “en neuk me nu.” Dan maakt Nelly het gebaar, waarvan ze weet dat ik het hoogtepunt vind. Ze leidt je bij haar naar binnen als ultieme gebaar dat ze dit wilt. Ik zie dat Wim voelt dat hij bij haar binnen dringt en langzaam glijdt hij helemaal in haar. Even wacht hij en dan begint hij te bewegen. Nelly trekt haar benen op om hem nog dieper te voelen en haar handen gaan over zijn lichaam. Zo neuken ze rustig door totdat Wim ineens zegt, “Ik ga klaarkomen.”

“Kom maar in me, ik wil je voelen klaarkomen,”zegt Nelly en terwijl Wim tot een ontlading komt, grijpt Nelly Wim bij zijn achterwerk en duwt hem helemaal in haar, zodat hij zo diep mogelijk komt. Door dit alles begint ook Nelly te zuchten en komt ze klaar. Hijgend liggen ze even later op elkaar, dan geeft ze Wim een duw zodat hij eraf rolt. Glimlachend kijkt ze naar hem, “dat was fijn, vooral voor een eerste keer.” Dan kijkt ze naar mij: “ik kreeg toch dubbel zoveel seks, nu jij”

Door dat geile beeld van die twee ben ik zo opgewonden geraakt dat ik al bijna spontaan kom. Maar ik red het net in haar. “Hier lig ik dan tussen mij twee loverboys”zegt Nelly met een lach. “Maar voor we vedrer gaan, wil ik eerst wat eten, dus aankleden. Vanavond gaan we weer verder.”

Ps, als je het vervolg wil weten, laat het maar lezen in jullie reacties. Ook vragen over de reizen zijn welkom, die hebben we echt in de afgelopen twee jaren gemaakt
Lees verder in: King Of Queen Size - 2

Wat Me Nu... - 46Door: Kjerag
Tags: Vingeren, Douche,
"Tijdens de rit van het vliegveld naar huis zaten Nelleke en Mary achteraan in de auto gezellig te praten. Ik kon niet verstaan wat zij aan het vertellen waren maar het was echt gezellig want regelmatig werd er gelachen en geknuffeld. Karen daarentege..."
Niemand Zeggen - 15Door: Eline89
Tags: Bad, Intiem, Teder,
"Sofie zat achter haar bureau en staarde naar haar mobieltje. Ze had Stephan al een aantal berichtjes gestuurd, maar de vinkjes bleven grijs. Ook haar oproepen bleven onbeantwoord. Hij was niet in zijn kantoor en had ook niemand iets laten weten. Roy ..."
Tante Nel En Sander - 2Door: Corree
Tags: Groot Geschapen, Grote Lul, Tante,
"Sander zit in de klas en kijkt voor zich uit. In gedachten ziet hij nog steeds de mond van Tante Nel die zijn vette lul helemaal opslurpt en het kwijl dat langs haar kin omlaag druipt. Dat hij dat mee mocht maken had hij nooit van zijn leven..."
9.3
Isabelle...? Julia!Door: Bruno20342
Tags: Billen, Jong En Oud, Jurk, Studenten,
"De volgende dag kwam ze. En ze stelde zichzelf voor. Julia , zei ze. Dat klopte natuurlijk niet, het had Isabel moeten zijn. Maar ala, Julia kon er ook mee door. Hugo , zei ik. Ik liet haar de kamer zien. Een mooie, vrij grote kamer. Ik vertelde ha..."
9.2
IsabelleDoor: Bruno20243
Tags: Blond, Jong En Oud, Sportschool, Voyeurisme,
"Ik veegde het zweet en het ongeloof uit mijn ogen , hield mijn adem in en de benen stil. De schoonheid, die binnenstapte in mijn sportschool hoorde daar niet. De sportschool staat in wat men een volksbuurt noemt, met veel pensionado s en afgekeurden,..."
8.5
Moeder En Dochter... - 16Door: Westy
Lengte: Zeer Lang
Tags: Beffen, Dochter, Moeder, Neuken, Pijpen, Vakantie, Verleiding,
"Terwijl Olivia zich met haar vrienden vermaakte in een discotheek in Malia had Anna die avond een date met Costas. Costas had zich na zijn werk op Star Beach Village op zijn hotelkamer gedoucht en omgekleed. Hij liep nu door de gang op ..."
Student Aan Huis...Door: Ton
Tags: Jong En Oud, Neuken, Pijpen,
"Wat moet ik als 63 jarige weduwe ,als ik mij verveel doen , ga dan wat chatten , tot overmaat van ramp liep pc weer vast op een donderdag, belde gelijk met de tel nr van student aan huis met pc problemen ,wat ik eens gehoord had op een chat. ..."