menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > Romantische Sexverhalen

Semper Fi - 50: Slot ?

Door: Tdid
Datum: 22-06-2026 | Cijfer: 9.9 | Gelezen: 1467
Lengte: Lang | Leestijd: 26 minuten | Lezers Online: 8
Eric24459 Eric24459 - 22-06-26 @ 23:41
👍0
In de onsterfelijke woorden van Barrie Stevens: vooral doorgaan! In ieder geval zolang je zelf inspiratie en goede zin hebt. Op het moment dat ik dit in zit te kloppen staat de teller al op 34 enthousiaste reacties, dat is best uitzonderlijk. De MWO is de enige Nederlandse onderscheiding die door de koning persoonlijk en met veel ceremonieel (arme Henry!) wordt uitgereikt, dus Willem-Alexander moet zeker opdraven! Waar is aan jou, het Binnenhof is in ieder geval niet beschikbaar. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg. Last but not least: sterkte en beterschap met die peesontsteking!
Tdid Tdid - 22-06-26 @ 23:33
👍+1
WOW !!! Wat een response. Mijn mailbox explodeert van de meldingen. Ik zit hier flabbergasted naar te kijken. Oké, ik was aan het twijfelen, net als Dannyboy opmerkt. Je mist soms feedback. Soms denk je is het nog wel interessant, kan ik mensen nog boeien. Is het niet te ongeloofwaardig. Tuurlijk alles is fictie alles komt opborrelen tijdens het schrijven. Soms heb je een plot een twist of idee. Zelden bedenk ik het vooraf. Doe aan fact checken tijdens het schrijven. Ja ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Beetje frobbelen op mijn mobiele telefoon en ja er is nog genoeg om op door te teren en verder te fantaseren. En gezien jullie overweldigende reacties ben ik dat wel een beetje aan jullie lieve lezers verplicht ☺️
Dank Dank jullie wel voor deze lieve fijne opbouwende en motiverende reacties, echt ongelooflijk.

Maar echt .. geduld alsjeblieft. Want het schrijven is echt een “ pijnlijk “ proces geworden 10 / 20 minuten Max voordat ik echt moet stoppen met mijn vinger op mijn mobiel te rommelen. Dus wekelijks publiceren lukt nu niet. Maar ik beloof bij deze; Semper Fi krijgt een vervolg.
Nogmaals BEDANKT
Olleke Bolleke Olleke Bolleke - 22-06-26 @ 23:25
👍+1
We want more, we want more, we want more….!!! 😎
Maar vooral, van harte beterschap! 👍
Bert21002 Bert21002 - 22-06-26 @ 22:12
👍+2
Ben zeer benieuwd (als ex beroeps) hoe alles binnen de militaire kringen zal worden afgehandeld. Graag uitgebreid beschreven dit verdient het verhaal. En ja hoe gaat het verder met Gerda en hem nu hij de hoogst mogelijke (militaire) eer herstel heeft gekregen en dank voor het verhaal en niet te vergeten de sex gebeurtenissen die toch alles opwinden.
Ted25949 Ted25949 - 22-06-26 @ 21:40
👍+2
Je mag van mij nog wel even doorgaan. Het leest heerlijk weg en is ook na 50 delen nog steeds heel interessant. Ben ook benieuwd naar hoe het gaat op de kazerne en bij het in ere herstellen van Henry. Dus graag nog even doorgaan.
Dannyboy Dannyboy - 22-06-26 @ 21:38
👍0
Hey Cees, daar hoef je helemaal geen sorry voor zeggen joh. Niemand is verplicht om een reactie te plaatsen. Dat doe ik ook niet zo veel meer. :)
Cees Desert Devil Cees Desert Devil - 22-06-26 @ 21:10
👍+2
Dannyboy, Cis en alle andere vaste reageerders, ja het is aan Tdid zelf, of hij nog genoeg inspiratie heeft.

Sorry Danny, ik zal ook bij jou weer wat meer reageren. Wij de lezers mogen jullie schrijvers wel dankbaar zijn, voor al het werk dat jullie hebben aan al jullie series.

Tdid, doen in Duivelsnaam, tja god is onze "tegenstander", rustig aan, neem echt de tijd, zie mijn mail. 😊 Of moet ik even langskomen als duivel?? 😊 😊

Mocht je even een pauze willen nemen, Keith heeft dat ook al eens gedaan met de Mini. Even aan iets anders werken geeft jou mogelijk ook weer wat denk ruimte.

Sterkte met de ontsteking en het over denken van.

Groeten DD
Jan25948 Jan25948 - 22-06-26 @ 21:00
👍+2
zeker zitten we te wachten op vervolg dit is een mooie serie zeg
Ikkes25947 Ikkes25947 - 22-06-26 @ 20:54
👍+2
Nog en meer Harry, verhaal is goed en vraagt om een vervolg
Philip Philip - 22-06-26 @ 20:37
👍+2
Ik heb van deze serie echt genoten. Ik hoop echt dat je er nog een stuk mee doorgaat .
Ik denk dat harry zijn huwelijk met gerda en de noodzakelijke vrijgezellenfuif toch nog zeer leuke verhalen kan opleveren.
Hartelijk dank
TCW Heemskerk TCW Heemskerk - 22-06-26 @ 20:26
👍+2
Het is een heerlijk verhaal met heerlijke cliffhanger iedere keer. Graag doorgaan het maakt mij niet uit of er gewacht moet worden op een vervolg.
Cis Cis - 22-06-26 @ 20:16
👍+5
Voor alle commentaar: dat je nu een peesontsteking hebt lijkt mij uitermate lastig en heel hinderlijk. Ik hoop dat het snel verbetert, maar meestal is het een gebed zonder eind. Sterkte.
Hierdoor heb je wel tijd om na te denken over het vervolg van de serie, want het lijkt mij, dat je lezers graag willen, dat dit - overigens goede - einde, alleen maar het einde is van een deel. Men zou graag zien, dat de trouwerij en het eerherstel en de de eerste tijd van Gerda als verantwoordelijke gravin. Maar... ik zou zeggen: het is jouw beslissing en ik zou eerst eens zorgen dat je geneest!!! Sterkte TDID
Bedankt voor je mooie serie!!!
Ik heb het heel leuk gevonden.
Raymond Raymond - 22-06-26 @ 20:02
👍+2
Tdid , stoppen hell no of verder gaan met SEMPER FI of een nieuwe serie bijv. Gravin van Holland.!!!
De toezegging is dan wel gedaan om Hendry in ere te herstellen
Als ik zo de reacties lees dan ben ik echt niet de enige die zit te wachten op een nieuwe episode danwel een nieuwe serie met Hendry, Gerda en mogelijk Natasha en Peter
Dex Dex - 22-06-26 @ 19:43
👍+1
Hi Tidd,

zeker doorgaan, ik lees je verhalen vanaf het eerste begin.
zo herkenbaar ga door, ik kan niet wachten 😍
Peter Poelstra Peter Poelstra - 22-06-26 @ 19:41
👍+1
Graag een vervolg cq Semper Fi nog iets langer door laten lopen. Er zit nog wel wat in het verhaal.
Ik kijk er iedere keer weer naar uit.
Ab Ab - 22-06-26 @ 19:40
👍+1
Ik kan niet wachten op het vervolg verhaal
Jan24624 Jan24624 - 22-06-26 @ 19:21
👍+2
nee je kunt dit niet stoppen
zoals je zelf al aangaf er is zoveel gebeurd en nog zoveel te komen
dat kun je niet zomaar stoppen
ga alsjeblieft verder met dit geweldige verhaal
ik zit iedere week te wachten op het vervolg
dus
yes please een vervolg
bvd Jan
een grote fan van je
Dannyboy Dannyboy - 22-06-26 @ 19:15
👍+10
Hey Tdid, deze vraag kan je beter aan jezelf stellen. Wil je daarmee doorgaan? Heb je er nog plezier in met deze serie schrijven? Of heb je nu weinig inspiratie? Of merk je dat er steeds minder interesse is in jouw serie? Ik merk wel dat deze site wat minder actief is geworden dan de afgelopen jaren. Vooral rond de coronaperiode was het best leuk. Ik had toen veel contact met andere schrijvers en kreeg ook veel reacties. Dat is altijd leuk.
Nu merk ik wel dat ik minder reacties krijg. Maar ja, er zijn genoeg lezers die graag verhalen lezen, maar geen reactie achterlaten.

Het belangrijkste is of je er nog plezier in hebt. Jouw verhaal biedt nog genoeg mogelijkheden, zoals een mooie bruiloft van Henry en Gerda :D Of ben je bang dat de serie te lang wordt? Ik heb dat gevoel ook bij mijn EBH-serie, maar ik heb besloten dat ik mijn serie zo lang mogelijk wil laten doorgaan, omdat ik het erg moeilijk zou vinden als er een einde komt, ook al heb ik steeds minder inspiratie. Toch lukt het me elke keer weer om iets nieuws te verzinnen. Dat zie ik als een uitdaging. En dat ik minder reacties krijg dan toen, daar heb ik geen moeite meer mee. Ik vind het zelf nog steeds leuk :)

Maar gezien de vorige reacties moet je wel doorgaan, haha. Anders krijg je boze mails ;P
Frans11417 Frans11417 - 22-06-26 @ 19:08
👍+9


TDID,

ik vind het op zich al bijzonder knap dat je die laatste delen, mét een peesontsteking,
en met één vinger überhaupt op het telefoonscherm kunt krijgen.

Daarvoor sowieso al heel veel lof.

En nog meer lof voor inmiddels alweer 50 delen SEMPER FI.
Begonnen als een leuk (vervolg)verhaal op 'Dat was een klap' en 'eenzame kerst',
nu uitgegroeid tot een (bijna) thriller met van tijd tot tijd een onvervalste Cliffhanger.

En dat in een categorie Romantische Verhalen op een Erotisch Verhalen Site... 👍

Bijna onnodig te vermelden dat ook ik hoop dat je nog de kracht in je vingers hebt
om ons nog van een flink aantal vervolgen te laten genieten.

Wij wachten geduldig af, maar gezien de reacties denk ik het wel te kunnen raden.

Beterschap met je Hand, groeten, tot binnenkort.

Frans
Ne Ne - 22-06-26 @ 19:02
👍+1
prima verhaal waarbij een vervolg zeker welkom is 👍
Leon Leon - 22-06-26 @ 19:01
👍+7
Ja graag.

Is een heel mooi en leuk verhaal om te lezen.

Graag meer delen.

Dit is 1 van de weinige verhalen die ik vanaf het begin volg
Geert Jan Geert Jan - 22-06-26 @ 18:58
👍+7
Een heerlijke serie is het en een vervolg in welke vorm dan ook ja zeker voor👍👍👍👍
Sabine18401 Sabine18401 - 22-06-26 @ 18:52
👍+11
Wat denk je zelf!!!
NATUURLIJK ! Moet je verder gaan! Grapjurk!
Ik ben ntlk ook heel niet egoïstisch! Wil alles weten over alles (ook heel niet nieuwsgierig)! Aan uitroeptekens niet genoeg!!!
Daar komt uiteraard ook nog "ongeduldig" bij. Typisch n veeleisend mens. Vrouw uiteraard!
Als je nog wilt, en kan, schrijf dan nog minstens 50 verdere afleveringen. Zit er nu zo in dat ik er niet meer uit wil.
Over de medaille uitreikingen, over het huwlijk met Gerda uiteraard!, over de vriendschap(pen) met Peter en iedereen, of die doden nog gevonden worden, over hoe t met Maria verdergaat, OVER ALLES!!!
Je hebt nu zoveel losse eindjes achtergelaten. Dit kan je niet zo laten. Ik volg deze series sinds "dat was n klap".
Je mag nu echt niet stoppen hoor!
Er zullen meer lezers zijn zoals ik. Die er net zo over denken (voelen).
Eerst maar die pees overleven maar dan verder hoor!
PLEASE ??? 😍😍😍😍😍😍
JoJo99 JoJo99 - 22-06-26 @ 18:22
👍+1
Hallo Tdid, maak alsjeblieft een vervolg. Jou verhalen vragen hierom. Zeker als je nog genoeg materiaal hebt. Uk kijk er elke keer weer naar uit. Beterschap met je peesontsteking. Gr JoJo99
Oude Robbie Oude Robbie - 22-06-26 @ 18:14
👍+11
Ja, eerst 'Dat was een klap', dan 'Eenzame kerst' en ten slotte 'Semper Fi'.
Of liever niet 'ten slotte'; je geeft zelf aan dat je nog genoeg stof hebt om een vervolgserie te schrijven.
En geloof me maar; en zijn zat fans van je die je daarvoor dankbaar zullen zijn. Ik ben er een van.
Het zijn allemaal prachtige en spannende verhalen. Ongelooflijk dat je dat allemaal op een telefoontje kunt schrijven.
Alsjeblieft, ga door?
Octave Roseleur Octave Roseleur - 22-06-26 @ 18:02
👍+1
Vond het een goed verhaal. Een vervolg zou ik zeker op prijs stellen en lezen. Er zijn ruim voldoende situaties die verder kunnen worden verteld.
Tot zover mijn hartelijke dank .
Scary-Hary Scary-Hary - 22-06-26 @ 18:00
👍+9
Nou TDID, dat moge duidelijk zijn 🤭🤭

Sterkte en beterschap

Harry
Guido23210 Guido23210 - 22-06-26 @ 17:50
👍+1
Ik heb genoten van deze verhalenreeks en keek steeds uit naar een nieuwe aflevering. Wat mij betreft ga door!
Rob11490 Rob11490 - 22-06-26 @ 17:33
👍+1
vooral doorgaan houdt ons niet telang in spanning
Handige Harry Handige Harry - 22-06-26 @ 17:29
👍+8

Als allereerste heel veel sterkte met je peesontsteking, ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat het weg blijft.

Ook ik wil graag een vervolg op dit verhaal want zoals al eerder is vermeld is het eigenlijk nog niet klaar zonder volledig eerherstel, trouwerij, en het tot Gravin uitroepen van Gerda.
Ook zou ik graag nog iets van de magie van tante Es teruglezen, dat is na de introductie een beetje achtergebleven naar mijn idee.

We merken wel wat je beslist Tdid, het was tot en met dit deel sowieso een heel fijne serie!

Groet, Harry.
Jch Jch - 22-06-26 @ 17:17
👍+1
Graag een vervolg , altijd leuk om dit verhaal te lezen
Peter25940 Peter25940 - 22-06-26 @ 17:13
👍+1
vervolg, ja graag
Cees Desert Devil Cees Desert Devil - 22-06-26 @ 16:54
👍+21
Zo Tdid, probeer je, je er met dit deel van af te komen 😠. Nou dat dacht ik even niet. Natuurlijk willen wij Henry wel even langs zien gaan bij Alex, Charles en, nou ja voor uit Trump 🤢. Om even wat meer metaal op de borst te krijgen 😊, oja Gerda en Henry mogen natuurlijk ook nog even bij de paus langs 👍. Dus je hebt nog even iets uit je hoge hoed te toveren, doe je best. We zien deel 51 over een week of 5 wel verschijnen, Niet langer vingeren dan 10 minuten per dag deel, heb ik van de verpleging gehoord 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Zeilbeest Zeilbeest - 22-06-26 @ 16:52
👍+17
Alsjeblieft heel graag een vervolg!! Ik blijf gigantisch genieten van je vertelstijl en kijk steeds weer uit naar een vervolg! 😊 😊
Gerard12320 Gerard12320 - 22-06-26 @ 16:38
👍+1
Graag een spetterend vervolg op deze serie
Johannes En Johanna Johannes En Johanna - 22-06-26 @ 16:29
👍+23
ben niet iemand die gauw ergens op reageert maar bij deze wel zou graag zien dat je het verhaal door verteld Harry is nog niet volledig in ere hersteld .
Jacob12088 Jacob12088 - 22-06-26 @ 16:24
👍+23
Een vervolg of een nieuwe serie die hier op verder gaat??
Daar hoef ik geen moment over te twijfelen.
Heel maar ook echt heel erg graag.
Het duurt elke keer te lang voordat er een nieuw verhaal online staat zo mooi als je het schrijft.
Ga alsjeblieft door hiermee.
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 1035  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net