Quillaume - 02-03-2026 om 23:13
Och, Dick, ik ben net zo soft of romantisch als jij. Niels en Sander hand in hand. Zo zie ik ook het liefste gebeuren.
Reactie op:
Dick10761 - 23-02-2026 om 11:32
Wat een onverwachte en in mijn ogen vreemde wending in deze tot nu toe fantastische serie. Ik hoop dat je het toch naar een droom kan schrijven zodat het weekend straks toch met een bevredigend einde kan worden afgesloten. Persoonlijk hoop ik dat Niels zijn werkelijke gevoelens prijsgeeft en dat hij en Sander als koppel het weekend afsluiten. Maar misschien ben ik wel te soft en weet jij de sinistere kant van Tim verder uit te diepen.
Deze keer geen 10 maar ik zie toch uit naar het volgende deel.
Reactie op:
Dick10761 - 18-02-2026 om 16:15
Wat een enorm leuk, gezellig geile serie is dit. Daar komt mijn Ardennen ervaring niet bij in de buurt.
Ben eigenlijk zelf beetje jaloers en zou graag eenzelfde soort weekend mee willen maken met enkele leuke mannen,
Ik zie uit naar het vervolg en ben benieuwd of Niels of Kasper in het volgende deel je kamer binnenkomt.
Reactie op:
Dick10761 - 17-02-2026 om 16:56
Net begonnen aan de serie en het is heerlijk geil en veel belovend.
Doet mij denken aan een fietsweekend van mij in de Ardennen.
Reactie op:
Figaro24676 - 03-02-2026 om 08:47
Heerlijk verhaal. Ik had ooit een vergelijkbaar avontuurtje in het Ardense plaatsje Beffe (!). Met twee gasten met wie ik vroeger vaak op reis ging, toen we vroeg twintigers waren, kwamen we samen na een aantal jaren. Zij waren een stel geworden, ik was toen nog single. Samen hebben we een weekend doorgehaald zoals hier beschreven, maar dan met expeditie GH B. Puur geil! Er was een jacuzzi in die bungalow die we hadden gehuurd. Heerlijk, geile nachten.
Reactie op:
Ron - 18-12-2025 om 12:22
Prachtig geil verhaal, wou dat ik zo’n zwager had. Ben benieuwd naar het vervolg. Dikke 10
Reactie op:
Cheeshead - 16-12-2025 om 18:11
heerlijk graag meer hiervan
Reactie op:
Jandre - 08-12-2025 om 11:48
Heerlijk verhaal, ben zelf bi maar heb genoten van jouw verhaal.
Reactie op:
Jandre - 08-12-2025 om 09:51
Heerlijk herkenbaar verhaal, je schrijft lekker.
Reactie op:
Jef_t - 02-12-2025 om 05:54
Heel lekker . Mooi geschreven !
Reactie op: