Startpagina > De Laatste Reacties aan Aadje
ANTONNAVY1950 - 22-08-2025 om 12:06
Een prachtig verhaal hopelijk komt er nog meer van hun.En kan je je lezers berblijden met nog meer over hud doen en laten .
Met vriendelijke groet en bedankt π π π π π π π π π π Antonnavy
Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 21-08-2025 om 08:48
Is een prachtig en heftig verhaal hoop dat je nog wat meer over hun kan vertellen en vele lezers gelukkig en blij maakt . π π π π π π π π π π Het is een dikke 10 .
Met vriendelijke groet antonnavy
Reactie op: Demi - 18 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 19-08-2025 om 23:59
hET IS EEN PRACHTIG VERHAAL HOPELIJK KOMT ER NOG MEER HIER VAN , HET VERHAAL KAN NOG VERDER GAAN HOPELIJK.
MET GROET ANTONNAVY π π π π π
Reactie op: De Transformatie Van Mijn Vrouw - 9 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 19-08-2025 om 17:25
hHet is weer een practig verhaal en weer met een open einde een vervolg zou heel mooi zijn en goed .We wachten af of je er nog meer van kan maken ,hopelijk wel
Antonnavy
Reactie op: De Erfenis Van Sophie - 9 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 19-08-2025 om 11:58
Ben bij je laatste verhalen begonnen en had deze ooit aal eerste gelezen maar het is inderdaad zo je schrijft mooie en goede verhalen maar er is nooit een einde aan .Het blijf afgebroken en is niet echt fijn om dat bij de meeste verhalen aan te treffen .Dus schrijf ik nog maar een tweede reaktie .Dit is her bekende manier van schrijven van je het verhalen afbreken en openlaten en er na jaren nooit iets goed af werken .
Dit is een manier van schrijven die denk ik door velen niet echt fijn geveonden word .
Antonnavy π€£ π€£ π€£ π€£
Reactie op: Het Vuur Ontstoken - 22 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 19-08-2025 om 11:50
wEER EEN PRACHTIG VERHAAL MAAR WEER HET ZELFDE ,GEEN EINDE EN NOG SYEEDS BLIJF JE DAT DAT DOEN .IK WIL AL JE VERHALEN LEZEN EN DAN ALS HET DAN ALLE VERHALEN ZOU ZIJN EN BLIJVEN .ZAL IK GEEN VERHALEN MEER VAN JE LEZEN .
HET IS NIET ECHT WAT IK VERWACHTE VAN JE VERHALEN .JE BEGINT ER GOED AAN EN MAAKT HET NOOIT AF .
HET VANL TEGEN ANTONNAVY
Reactie op: De Kerstvakantie - 10 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 18-08-2025 om 22:27
Het is een prachtige serie maar weer zo als je gewoont weer niet echt af .Het zou heel fijn en goed zijn als je de verhalen mooi en liefde vol zou eindigen of er nog wat delen bij schreef .Maar ik heb het gevoel dat je daar geen zin in hebt .Is gewoon jammer van je goede kwaliteit van verhalen schrijven . π π π π π π π π π
Met groet antonnavy
Reactie op: Lauren Gaat Weer Naar School - 25 (Hetero)
Jan18148 - 18-08-2025 om 10:56
Het verhaal begon wat tam, maar werd per hoofdstuk steeds beter. Uiteindelijk spatte het tegen de muren van geilheid!
Aadje mijn complimenten weer met deze geweldige serie.
Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
ANTONNAVY1950 - 18-08-2025 om 00:00
het is en mooie serie en prachtig geschreven maar zo als je meeste verhalen weer geen normaal einde ,het zou je sieren om dat tocht een te doen en je verhalen naar een einde te schijven of er nog meer verhalen van te schijven
antonnavy
Reactie op: Perverse Verlangens - 7 (Hetero)
Algemene Voorwaarden -
Contact -
FAQ -
Bezoekers Online:
976
/ Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net