menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties aan Aadje

ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 17-08-2025 om 21:39

Aadje het verhaal is weer niet af ,het lijkt of je alleen zo'n soort verhalen schirijt met een open einde en dan het nooit meer af maakt .Is heel jammer dat je je kwaliteit van een goed verhalen schrijver zo verpesy met verhalen is zo stoppen .Is heel jammer je haalt je kwaliteit naar beneden .En zet je daar om geen mail adres er bij waar men zijn reaktie kan geven ,is dit een geval van zwakte

Met vriendelijke groet antonnavy 😠 😠 😠 😠 😠

Reactie op: Onze Tweede Huwelijksreis (Hetero)
👍0
ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 17-08-2025 om 20:59

Aadje .Het is een mooi en goed verhaal hopelijk komt er nog meer hier van en verrast je ons op nog meer delen .We kijken er naar uit .

πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘het is een dikke tien waard en hopelijk tot spoedig .

Met vriendelijke groet antonnavy

Reactie op: Losbandigheid Op Het Platteland - 10 (Hetero)
👍0
Grizzly Adam

Grizzly Adam - 17-08-2025 om 00:56

Heerlijk verhaal.. Geweldig om te lezen dat ze iedere keer elkaar vinden en dat het hun seksleven verrijkt. En daar is het toch om te doen! Heerlijk. Voor mij zelf zou het een nachtmerrie zijn om dit samen met mijn vrouw te doen maar daarom lees ik deze verhalen. Plaatsvervangend lijden😬πŸ€ͺ

Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
👍+12
ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 16-08-2025 om 21:32

Is een heel mooi verhaal ,een verhaal hoe het verder met nhun gaat zou mooi en wenselijk zijn .Misschien kan je daar nog iets mee

Bedankt voor je goede verhalen met vriendelijke groet antonnavy. πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘

Reactie op: Zuinigheid Heeft Zijn Prijs - 5 (Hetero)
👍0
Pele

Pele - 16-08-2025 om 15:56

Een geweldig verhaal, bijna elitair geschreven, benieuwd hoe dit nog verder zal gaan. . Weer een dikke 10 Aadje

Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
👍+9
ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 16-08-2025 om 15:03

AADJE ,het is een mooi verhaal ,jammer dat het niet af is .Het is een open einde hopelijk komt er nog een goed einde van .
πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ met vriendelijke groet navyanton

Reactie op: Na Het Halloween Feest - 5 (Hetero)
👍0
ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 16-08-2025 om 12:01

Een heel goed verhaal ,jammer dat het weer zo stop zonder een goed einde .Hopelijk kan je daar nog wat aan doen .Verhalen met een open einde zijn om later nog eens af te maken hopelijk heb je nog eens zinen tijd om je lezers nog eens daar mee te verblijden .

Al vast bedankt voor dit verhaal en hopelijk tot een vervolg πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘

Met vriendelijke groet antonnavy

Reactie op: Annie Krijgt De Smaak Te Pakken - 4 (Hetero)
👍0
Scary-Hary

Scary-Hary - 16-08-2025 om 08:01

Super
Genoten van elk woord

Reactie op: Onze Huisbaas - 8 (Hetero)
👍+6
ANTONNAVY1950

ANTONNAVY1950 - 15-08-2025 om 17:30

HET IS JAMMER DAT ANGIE EN PETERS NIET MEER VERHALEN HEBBEN DOOR GEGEVEN WANT ZE ZIJN GOED EN FIJN OM TE LEZEN ,EN ZE VERVELEN ECHT NIET.HET ZOU HEEL FIJN EN GOED ZIJN ALS ZE DAAR OP TERUG ZOUDEN KOMEN .zE ZIJN ECHT GOED IN WAT ZE BELEEFDEN.

MET VRIENDELIJKE GROET EN BEDANK VOOR JE VERHALEN ANTONNAVY πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ πŸ‘ 😍 😍

Reactie op: Tijdens De Conferentie - 8 (Hetero)
👍0
Quaestus

Quaestus - 15-08-2025 om 15:43

Wat een heerlijke reeks. Ben benieuwd hoe die zich verder ontwikkeld, ga zo door s.v.p.!

Reactie op: Onze Huisbaas - 7 (Hetero)
👍0

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ - 
Bezoekers Online: 919  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net