Piet10930 - 19-02-2022 om 15:34
Ik Geer toe dat het mooi geschreven is weer , maar er zit een gaatje in dacht ik , we weten niet wie en hoe Danny terug gevonden is, je beschrijft wel een man met een witte jas , dar kan van alles zijn , Erwin of zijn maatje in een wit jasje om zo in de waan te laten dat het een dokter is of verpleger . Gelukkig was het een echte arts , maar je beschreef echt niet hoe je ze hem.gevonden hebben, hij dacht steeds dat hij in de hemel was met al dat wit en geen geluid , maar dit heb je ook als men bewusteloos is en halicuneerd , hoe fan ook eind goed weer met de nodige spanning met te racen door Utrecht en de vele waterlanders van de dames met het besef dat Danny het toch gehaald heeft dank zij een " verboden" staaltje van handeling van Elise maar deze redde hem alzo zijn leven . Benieuwd voor het volgend deel , want die booswichten zijn nog niet opgepakt
Succes Danny !!!
Reactie op:
Simon1967 - 19-02-2022 om 09:15
Danny wat een geweldig verhaal ik zat gisteren met Tränen in de ogen te lezen en ik hoop Dat je niet lang met het volgende deel wacht 14 dagen wachten op deel 52 Red ik niet ik blijft het zeggen een geweldig verhaal met een dikke 10++++++
Reactie op:
Marc V - 19-02-2022 om 08:55
Ik vind het jammer dat dit deel zo lang op zich heeft laten wachten, het verhaal in zijn geheel is beresterk!! hopelijk komt deel 52 sneller. ga zo door Dannyboy. Mensen die een lager cijfer dan een 9 hebben gegeven weten deze aflevering in het geheel niet te waarderen, je moet naar het grote geheel kijken, en niet naar 1 stukje
Reactie op:
Jan11221 - 19-02-2022 om 07:26
wow wow wow wat weer een geweldig verhaal
Reactie op:
Oelewapper - 19-02-2022 om 01:05
Zelfs van de bevrijding en redding van Danny maak je een spannend verhaal waarin de zenuwen strakgespannen staan. Of toch in elk geval die van mij.
We kunnen weer opgelucht adem halen. Er zijn nog wel enkele losse eindjes, maar die zullen snel genoeg ontrafeld worden.
Reactie op:
Pagona - 19-02-2022 om 00:38
Wow, weer een super verhaal. Ik laat me volledig mee slepen in het verhaal en kan niet wachten op het vervolg.
Denk er over om al deze stukken in een boek uit te brengen. Erg goed geschreven!!!
Reactie op:
Jan Aka MrGolf - 18-02-2022 om 22:23
Wauw Danny, wat een ontknoping. Zat met tranen in mijn ogen te lezen. Echt geweldig geschreven weer.
Dikke 10 met een griffel.
Ben nu alweer benieuwd naar het volgende deel.
Reactie op:
Cocacolafan - 18-02-2022 om 20:54
Ongelooflijk heb gewoon zitten janken , dikke, dikke, dikke 10, duurde lang op het vervolg. Maar was het wachten waard , hopelijk duurt het vervolg niet lang. Dit verhaal moet nog even doorgaan, nog nooit zo naar uit gekeken naar het vervolg. Nogmaals dikke 10
Reactie op:
Cor10861 - 18-02-2022 om 20:17
Pffffffff wat weer een mooi vervolg zeg . Ik ben een grote vent maarvook ik had tranen in m,n ogen. Kom maar snel met het vervolg hoor ojjja heb je een gikke 10 gegeven
Reactie op:
Jan11027 - 18-02-2022 om 18:41
Het duurde even, maar dank je wel... Weer een gave wending
Reactie op: