menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus

Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702

Rob19702

Rob19702 - 16-08-2024 om 12:42

Wat een lekker & spannend verhaal.

José is wel snel om. Na het eerste hoofstuk schaamde ze zich nog. Daar is nu helemaal niks meer van te merken!
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Reactie op: Brave Echtgenote Neukt Met Anderen Op Va... (Overspel)
👍+1
Rob19702

Rob19702 - 14-08-2024 om 07:56

Ha Jefferson, ik zal het even wat toelichten, wat me in de vorige delen stoorde was het gebrek aan communicatie en de besluiteloosheid vanuit Lucas. Hij kan nogal passief zijn, en een binnenvetter. Dat iemand af en toe zijn gedachten op een rij zet, is natuurlijk prima, maar als dat hoofdstukken aan één stuk gebeurt, wordt het wat veel. Maar complimenten voor je verhaal wat al zo lang doorloopt. Ik lees ieder hoofdstuk met veel plezier.

In dit hoofdstuk is in ieder geval het gesprek geopend. Ik denk dat de meeste mannen minder moeite zouden hebben om Elise aan de kant te schuiven en vol voor Kamila te gaan. Elise heeft Lucas laten zitten en verwaarloosd. Dat zouden de meeste mensen met één kort telefoontje afdoen: het is over. Lucas twijfelt daar nog over. Dat kan. Maar daarmee zet hij wel de relatie met Kamila op het spel.

En Eke, tja, dat was toch allemaal niet zo spannend wat daarmee gebeurde. Een lief meisje dat vooral iemand van haar eigen leeftijd moet gaan zoeken. Ook dat lijkt me allemaal niet zo'n probleem. Inderdaad, tijd om wat knopen door te hakken, Het is niet zo lastig, Lucas maakt het vooral lastig voor zichzelf.

Reactie op: De Vriendengroep - 123: Samen Door De St... (Tiener)
👍+7
Rob19702

Rob19702 - 10-08-2024 om 00:51

Kamila geeft Lucas zo veel kansen om wat opener te zijn, maar hij klapt iedere keer dicht. Dit is weer de Lucas van de eerste hoofdstukken. Niks geleerd, niks veranderd. Jammer, ook voor het verhaal. Ik kan het allemaal niet zo goed meer volgen. Iedere man zou dolblij zijn met een Kamila, na een relatie met Elise. Lucas blijft maar tobben.

Reactie op: De Vriendengroep - 122: De Zegens (Tiener)
👍+14
Rob19702

Rob19702 - 10-08-2024 om 00:46

Lucas begint een wat vermoeiend karakter te worden. Ik krijg steeds minder sympathie voor hem. Hij ziet niet wat Kamila voor hem betekent en praat er met niemand over, ook niet met haar zelf. Iets minder aardig gezegd: ik vind hem een beetje een domme lul.

Het lukt maar niet om vanuit zijn hart te spreken, tegen Kamila, Elise of Eke. Hij liegt en verzwijgt zelf ook dingen. Als ik Kamila was zat ik dezelfde dag nog op de boot naar huis. Wat een ondankbaar figuur.

Reactie op: De Vriendengroep - 121: De Lasten (Tiener)
👍+5
Rob19702

Rob19702 - 08-08-2024 om 23:23

Ha jefferson, dankjewel voor je verhaal en de (kleine) foutjes die er soms inzitten zijn echt niet storend.

Onze Lucas blijft een binnenvetter en dat is jammer. Zo veel tijd om met Kamila te praten over zijn gevoelens en hoe hij zijn tijd met Elise heeft ervaren. Maar hij doet het niet. Net zoals contact opnemen met Elise.

Hij heeft nu alles wat een man maar zou willen en toch knaagt er iets aan hem. Iedere kerel zou dolgelukkig zijn met een Kamila. Maar ze praten niet over elkaars gevoelens. Raar toch? Je zou verwachten dat Lucas wat geleerd heeft van het verleden.

Ik hoop dat het verhaal een stap vooruit doet en niet blijft hangen in steeds hetzelfde gedrag en situaties. Dat zou jammer zijn. Veel succes!

Reactie op: De Vriendengroep - 120: Ochtendgloren En... (Tiener)
👍+7
Rob19702

Rob19702 - 01-08-2024 om 11:56

Kamila lijkt een lieverd, in alles het omgekeerd van Elise. Kamila is een gever, Elise nam alleen maar. De vraag is wel hoe lang het leuk blijft zo, op zo'n eiland. En Lucas werkt wel heel erg veel. Dat wordt snel saai. Het lijkt me leuk als Lucas zijn winkel en Ameland achterlaat en met Kamila op avontuur gaat. Ze zouden kunnen leven van hun online filmpjes. Met af en toe een vreemde erbij, voor de afwisseling.

Maar ondertussen hangt de situatie met Elise nog ergens in het midden. Het wordt tijd dat Lucas wat knopen doorhakt. Over zijn toekomst. Hopelijk ziet hij dat zelf ook op tijd.

Reactie op: De Vriendengroep - 119: Een Goede Start (Tiener)
👍+6
Rob19702

Rob19702 - 30-07-2024 om 19:10

Het verhaal moet wel een beetje spannend blijven. De vraag is of Lucas het uit durft te maken met Elise. Of dat hij blijft aantobben wat Kamila natuurlijk niet leuk gaat vinden. Of dat "de vriendengroep" weer bij elkaar komt en dat Elise er dan ook is, en het probeert weer goed te maken met Lucas. Of gaat er met Kamila en anderen samen "gespeeld" worden?

Voor nu even pril geluk en mooie momenten. Maar uiteindelijk heb je wel een verhaal nodig.

Reactie op: De Vriendengroep - 117: Vol Vertrouwen E... (Tiener)
👍+1
Rob19702

Rob19702 - 29-07-2024 om 00:18

Weer een mooi hoofdstuk, al is het niet duidelijk waarom Lucas niet definitief wil breken met Elise. Het maakt dingen ongemakkelijk, zeker nu Kamila er zo voor hem is. Lucas zou nu eindelijk zelf wat keuzes moeten maken in plaats van dat keuzes voor hem gemaakt worden, door Elise.

Reactie op: De Vriendengroep - 116: Onze Verstandhou... (Tiener)
👍+7
Rob19702

Rob19702 - 28-07-2024 om 11:20

Een tophoofdstuk! Hier bloeit iets moois op. En Kamila doet echt haar best om Lucas te laten merken wat ze voor hem voelt. Elise was altijd een beetje vaag. Met haar hoofd ergens anders. Dit is echt zo veel fijner. Morgen moet Lucas Elise maar even afbellen en succes wensen. Je bent wel gek als je dit geen kans geeft.

Reactie op: De Vriendengroep - 115: Onvoorwaardelijk... (Tiener)
👍0
Rob19702

Rob19702 - 27-07-2024 om 11:40

Mooi geschreven, Jefferson! Top hoe je dit verhaal al zo lang mooi en spannend houdt. Ik hoop dat Lucas nu de liefde vindt die hij verdiend. Kamila lijkt me liever & slimmer dan Elise. En minstens net zo mooi.

Reactie op: De Vriendengroep - 114: Verwachting (Tiener)
👍+2
Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 730  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net