
Rob19702 - 04-12-2024 om 12:59
Goed verhaal, maar dat continu vreemdgaan is niet heel chique. Samen spelen, samen delen. Ik hoop dat hubby ook een lekkere beloning krijgt.Reactie op: Het Date-spel - 3: De Fotoshoot (Overspel)
👍+2
Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702

Rob19702 - 04-12-2024 om 12:59
Goed verhaal, maar dat continu vreemdgaan is niet heel chique. Samen spelen, samen delen. Ik hoop dat hubby ook een lekkere beloning krijgt.
Rob19702 - 30-11-2024 om 09:32
Mooi verhaal! Het lijkt me leuk om het avontuur van haar man ook te horen, want die is vast ook niet braaf geweest.
Rob19702 - 23-11-2024 om 09:32
Mark is wel heel erg onderdanig en heeft ook nog een Bi-kantje. Die mag straks alleen nog met Tim spelen en niet meer aan Britt komen. Als hij de safeword gebruikt, wordt Britt boos en maakt ze het uit. Je kan goed schrijven, maar de verhaallijn is wel een beetje standaard-cuckold hoor. Geef Mark een wat rauwer randje, hij moet Britt af en toe gewoon terugclaimen door haar een goede beurt te geven. Niemand is 24-7 onderdanig.
Rob19702 - 10-11-2024 om 09:39
Dit soort verhalen lopen 9 van de 10 keer slecht af. Mark gaat zijn vriendin stukje bij beetje kwijtraken. Terwijl hij zelf steeds minder mag, gaat zij vaker naar Tim. Totdat ze bij hem intrekt omdat ze zwanger van hem is.
Rob19702 - 01-11-2024 om 08:42
Een mooi hoofdstuk met wat meer openheid tussen Mark en Britt. Alleen was het logischer geweest als Mark er de eerste keer bij was gebleven.
Rob19702 - 28-10-2024 om 20:14
Hoi Jefferson, ik moet eerlijk zeggen dat de "Frozen" serie mij wat minder boeit. Daar kan jij niks aan doen, het is gewoon niet mijn ding. Ik ben erg benieuwd of je nog verder gaat met de "Vriendengroep" en onze helden Lucas, Kamila en Elise.
Rob19702 - 26-10-2024 om 23:41
Dit leest als een Thriller. Wat een topverhaal!
Rob19702 - 26-10-2024 om 16:19
Bij cuckolding gaan dingen in overleg. Britt is nu achter de rug van Mark bezig dus het gaat nu al fout. Uiteindelijk gaat Britt Mark verlaten voor Tim. Let maar op. Leuk geschreven maar de verhaallijn is een beetje standaard.
Rob19702 - 08-10-2024 om 17:50
Ha Jefferson, ik hoop dat je het verhaal van de vriendengroep weer oppakt. Terugkijken op wat hoogtepunten is natuurlijk een goed begin, want het is een geweldig verhaal. Lucas en Kamila die verder gaan met hun ontdekkingstocht, Elise die even uit beeld is maar hopelijk toch ooit weer terug komt - iets ouder en wijzer. En misschien komt Hyun er ook nog bij, en Eke. Lucas die een echte harem opbouwt...maar hopelijk niet in Ameland. Het verhaal kan wel een nieuwe omgeving gebruiken.
Rob19702 - 16-08-2024 om 17:03
Ha Jefferson,