
Rob19702 - 04-01-2025 om 10:05
Wow. Misschien wel je beste werk tot nu toe, Jefferson! Wat een mooi hoofdstuk, weer! Heerlijke erotiek en liefdevol beschreven.Reactie op: De Vriendengroep - 129: Bron Van De Pass... (Tiener)
👍+9
Startpagina > De Laatste Reacties door Rob19702

Rob19702 - 04-01-2025 om 10:05
Wow. Misschien wel je beste werk tot nu toe, Jefferson! Wat een mooi hoofdstuk, weer! Heerlijke erotiek en liefdevol beschreven.
Rob19702 - 03-01-2025 om 09:07
Een mooi en sensueel hoofdstuk! Weer heel mooi geschreven, Jefferson!
Rob19702 - 02-01-2025 om 23:51
De verhalen van Aadje zijn vermakelijk, maar wel erg voorspelbaar. In ieder verhaal gebeurt exact hetzelfde en zijn dezelfde patronen te herkennen. Inclusief de matige tot slechte communicatie tussen partners. Het lijkt ook allemaal vertaald uit het Engels. Ik zou Aadje willen uitdagen om een keer een andere insteek te kiezen. Verras ons eens!
Rob19702 - 02-01-2025 om 12:31
Een mooie inleiding op de avonturen met Willemijn. En langzaam kruipt ook weer de onduidelijkheid en onzekerheid in het verhaal. Tussen Lucas en Kamila. Ik hoop dat we niet dezelfde taferelen krijgen als met Elise. Dat zou jammer zijn. Maar we hoeven ook niet alles te weten, dat houdt het spannend.
Rob19702 - 29-12-2024 om 20:35
Wat een leuke feelgood reeks, spannend en lief.
Rob19702 - 24-12-2024 om 10:16
Goed geschreven verhaal, maar ik hou niet van de vernedering. Er zijn helaas heel veel cuckolding verhalen die zo zijn, helaas niet zo veel waarbij de man ook mag meegenieten, bijvoorbeeld in een trio of met een ander stel. Je vrouw uitlenen aan een andere man kan heel spannend en mooi zijn, maar het is mij een raadsel waarom de man van het stel dan altijd neergezet moet worden als een kansloos sulletje dat er niks van kan en een klein piemeltje heeft.
Rob19702 - 17-12-2024 om 16:50
Een kneitergeil verhaal! We want more!
Rob19702 - 16-12-2024 om 20:03
Ja hoor, geil geschrevren, volgende delen zouden suoer zijn! Mag Luuk nu ook met Karin?
Rob19702 - 13-12-2024 om 08:43
Wat leuk dat dit verhaal een vervolg krijgt. De personages en alles wat ze meemaken en denken, je hebt dat heel mooi beschreven. Lucas is veranderd, praat nu meer, en dat is goed voor het verhaal. In het echt veranderen mensen ook. Het "binnenvetten" van Lucas zorgde voor teveel cirkeltjes en herhalende situaties in het verhaal. Nu kan je meer vooruit, denk ik. En dat zie je in dit hoofdstuk al terug.
Rob19702 - 04-12-2024 om 13:01
Geil verhaal, het ging ineens wel heel snel. Hoe nu verder? Ik ben benieuwd, ga zo door.