menu
Klik hier voor meer...
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Piet10930 Piet10930 - 12-12-2021 om 22:26
👍0
Weer een prachtig geniaal deel.van het verhaal, Blij dat het in de winkel mooi draait, en natuurlijk moest Anna weer iets geks en geils doen op school de ingeving van Danny over het volleybal is ingenieus alsook van Henry over de oplossing van de kleuren voor Danny's probleem. Jammer Dannyboy dat dit het laatste deel is dit jaar en we hunkeren allen naar de volgende delen voor volgend jaar in 2022. We wensen jou Dannyboy ,je familie en vrienden een Zalig Ketstfeest en een Gelukkig 2022 met een goede gezondheid , dat je nog veel stof vind om zovele delen te schrijven om dit verhaal, want we zijn van deze personages gaan houden zeker Danny, Mandy Anna, Lotte enfin alle meiden en hun vrienden. We bidden dat de Heilge Geest je veel inspiratie moge geven. Hartelijke groeten ❤👋

Reactie op: 

Igor Strawinsky Igor Strawinsky - 11-12-2021 om 11:12
👍0
Nou Danny dat was weer een héérlijk verhaal dat in 1 "ruk" is uit gelezen!!

Aangezien je het al zei dat dit het laatste deel van dit jaar is, wil ik jou en partner en familie en vrienden prettige kerstdagen en een voorspoedig 2022 toe wensen.

Ook alle "reaguurders" hier u allen fijne kerstdagen en gezond en voorspoedig 2022 en dat we hier elkaar weer zullen "zien"!

Groet Ron

Reactie op: 

Respect Respect - 11-12-2021 om 10:18
👍0
Wat een pracht verhaal over deze vriendengroep.

Danny blijft me verbazen niet alleen met zijn fantasie maar ook met zijn klaar zicht op alles, hij vind steeds wel een hele mooie oplossing waar iedereen mee tevreden is.

Wens jou fijne feestdagen en kijk al uit naar januari om het vervolg te lezen.

Reactie op: 

Menno15330 Menno15330 - 11-12-2021 om 10:17
👍0
Wat een cliffhanger!

Fijne feestdagen en ik kijk al uit naar de volgende afleveringen ;-)

Reactie op: 

Geert Jan Geert Jan - 11-12-2021 om 09:25
👍0
Wat een heerlijke serie👍👍

Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 11-12-2021 om 08:39
👍0
Danny weer bedankt voor je geweldig verhaal ik blijft in 2022 ook fan van jou.
😁WENS JE VROLIJKE KETSTDAGEN EN EEN GELUKKKIG 2022😁Groetjes Simon uit duitsland

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 11-12-2021 om 08:27
👍0
Eh, Danny! Wat is hier de bedoeling?
Eerst vertel je ons dat we dit jaar geen huisgenote-verhaal meer krijgen. Dan dompel je ons weer onder in je gekende liefdevolle wereld om stilaan toe te werken naar een nieuw heerlijk intiem moment, en dan eindig je op een hoogtepunt? Is het dit? Mandy heeft gelijk: je bent een eikel!

Not!!! Weer een heerlijk verhaal. Zeker dat al die vriendinnen van je niet bestaan en dat je ze gewoon voor jezelf houdt?
😁

Reactie op: 

Rick10879 Rick10879 - 11-12-2021 om 07:29
👍0
Wat een mooi verhaal weer, leuk afgesloten met een cliffhanger!

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 06-12-2021 om 12:12
👍0
Beste lezers,

Jullie vragen zich af waar de deel 47 blijft. Geen zorgen, die komt wel. Maar ik ben momenteel met andere dingen bezig. Mijn vaste nakijker is ook even druk. Heel misschien komt de deel 47 nog in dit jaar. Als het in geval is, dan is de deel 47 sowieso de laatste deel van dit jaar. Maar geen zorgen, we gaan in de nieuwe jaar gewoon weer door met normale regelmaat. Als het goed is, hihi. Maar ik maak het goed voor de vertraging: er gaat iets groots gebeuren in de nieuwe jaar :)

ik zeg alvast voor jullie: een hele fijne en gezellige feestdagen.

Dannyboy

Reactie op: 

Gerrit11730 Gerrit11730 - 29-11-2021 om 16:49
👍0
Ik lees alles met groot genoegen, en kijk uit naar nieuwe verhalen, te mooi, te sexy en verslind ze achter elkaar, ga door.

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 950  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net