Nicky96 - 25-12-2021 om 11:28
Mooi feel-good verhaal. Rustig opgebouwd, opwindend afgemaakt!
Reactie op:
Kristof - 25-12-2021 om 10:19
Dit is echt een droom van een Kerstdag . Zoveel prachtige verhalen . Dankjewel Danny voor alweer een pareltje . Wat worden we verwend vandaag . Een Zalige Kerst en Prettige Feestdagen voor iedereen van goede wil .
Reactie op:
Leen - 25-12-2021 om 09:51
Heerlijk feel-good kerstverhaal in de typische Danny-stijl. Ik heb er van genoten, topper. Langs deze weg fijne kerstdagen toegewenst. ❤️
Reactie op:
Simon1967 - 25-12-2021 om 08:37
Wat weer een geweldig Danny verhaal natuurlijk met een echt Danny Stempel zo als we van je vewend zijn.
VROLIJKE Kerst en Gelukkig nieuwjaar
Reactie op:
Oelewapper - 25-12-2021 om 02:42
Ik wist dat je je Danny-stempel op dit verhaal ging drukken. Liefdevolle tederheid primeert. Het overwint problemen en opent harten.
Heerlijk verteld, zoals steeds.
Reactie op:
Respect - 25-12-2021 om 01:27
Van jou kon ik niet anders verwachten dan een pracht verhaal.
Mooi hoe Ruben iemand in nood wil helpen, eerst afgewezen wordt maar uiteindelijk dankzij de Kerstman een prachtavond doorbracht met een geile Suzanne.
Reactie op:
Stanzie - 24-12-2021 om 21:46
Mooi romantisch én feel-good kerstverhaal. Heerlijk leesvoer op kerstavond. Bedankt Danny, ik heb genoten, Fijne feestdagen!
Reactie op:
Darkness - 24-12-2021 om 16:26
Een opwindende kerstavond…van bijna al mijn favo schrijvers hier…opwindend wordt het zeker!
Reactie op:
Miriam34 - 16-12-2021 om 09:03
Hallo Danny,
Wat een leuk deel om te lezen. Alleen jammer van de die cliffhanger! Maar dit geeft ons veel stof en tijd tot nadenken en die tijd hebben we volgens mij wel, omdat je “pas” volgend jaar met een vervolg komt!
Ik wens je fijne kerstdagen en een heel goed 2022. Dat je veel inspiratie hebt om verder te schrijven!
Gr. Miriam
Reactie op:
Leen - 13-12-2021 om 23:24
Dat de feestdagen maar snel voorbij zijn dan, lol.
😉
Reactie op: