menu
Lekker Anoniem Webcammen!
Donkere Modus
Startpagina > De Laatste Reacties aan Dannyboy
Cocacolafan Cocacolafan - 01-10-2021 om 10:11
👍0
Weer een dikke 10++ kijk uit naar het vervolg, wat een heerlijk verhaal

Reactie op: 

Fritz Fritz - 01-10-2021 om 10:00
👍0
Wat een prachtig weer verhaal Danny. Gelukkig is alles goed gekomen, zoals dit bij het verhaal past.
Een dikke tien van mij.

Reactie op: 

Jantje Doedel Jantje Doedel - 01-10-2021 om 09:42
👍0
Prachtig verhaal weer.

Maar ben uiteraard reuze benieuwd wie de mysterieuze vrouw is.

Reactie op: 

Harunobu11859 Harunobu11859 - 01-10-2021 om 08:55
👍0
Normaal gesproken geef ik alleen een 10 als er plassex in een verhaal voorkomt maar jij bent de uitzondering op mijn principe. Wát een megageil geschreven verhaal!
Complimenten!

Reactie op: 

Dannyboy Dannyboy - 01-10-2021 om 08:39
👍+1
Hey, Bedankt voor alle complimenten van alle vijf delen. Ja, dit is echt de laatste deel.

Ik heb ervan genoten om deze korte reeks te schrijven. Maar achteraf vond ik toch wat minder. Het is allemaal 'te toevallig' of erg voorspelbaar. Maar ach, Ik heb in ieder geval vijf leuke verhalen geschreven. Ik vond de eerste twee delen het leukste en mooiste.

En wie de mysterieuze vrouw is? Dat is niet zo moeilijk. Als je goed had gelezen, dan weet je wel meteen wie ze is.:)

Dannyboy

Reactie op: 

The11128 The11128 - 01-10-2021 om 08:20
👍0
Damm een heerljjke reeks. Mandy onderdanig was leuk, maar Anna goed afpalen, ja dat verdient ze gewoon ;)

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 01-10-2021 om 06:46
👍0
Prachtig verhaal met een echt happy-Danny-einde. Ik had het niet anders gehoopt.

Wel voel ik me dom. Wie is de blonde redder in nood? Louises moeder? Simone?
Hoe dan ook. Ik heb weer genoten.

Reactie op: 

Leen Leen - 01-10-2021 om 00:55
👍+3
Heftig...
Maar wie is nu die mysterieuze vrouw op het einde?

Reactie op: 

Simon1967 Simon1967 - 27-09-2021 om 10:35
👍0
Ojee Danny nu laat je mij schrikken was de reacties aan lesen hoop Dat het een grapje was zo lang kunnen we niet op een vervolg wachten Dat doe je ons niet aan

Reactie op: 

Oelewapper Oelewapper - 24-09-2021 om 07:56
👍0
Ik ben er zeker van dat ik in het ergste geval met Leen mag carpoolen.
Maar het zal niet nodig zijn. Jij bent geen man van de slechte eindes. Net als ik ben je een romanticus. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat als ik met Leen naar je toe kom gereden, dat dit is om samen iets te gaan drinken.

Danny, wat kan ik zeggen? Wat een heerlijk verhaal. Een bom van menselijke liefdevolle emoties, een ontmaagding waar iedereen van droomt en een cliffhanger die alweer de grond onder ons wegslaat.

10!

Reactie op: 

Algemene Voorwaarden -  Contact -  FAQ -  Mobiel -  Desktop
Bezoekers Online: 748  / Copyright 2000 - 2026 Opwindend.Net